Het piepkleine KX500 Topic deel 2

Nou plaats ff de oude kx500's van het andere topic ff in het begin. Is dat ook weer mooi! Ow ja, ik heb gister me rijbewijs gehaald, dus ik ga een keertje crossen in dalfsen :)
 
mmkay, ik ben weer van de partij!
Maandag komen mn nieuwe toys binnen :O)

Gaan we nog bier drinken óf nieeeeeet?? WEEKEND!!!!!!
 
eerste foto dan maar :9~ geen 500 maar wel mooie foto :P
full
 
Nou plaats ff de oude kx500's van het andere topic ff in het begin. Is dat ook weer mooi! Ow ja, ik heb gister me rijbewijs gehaald, dus ik ga een keertje crossen in dalfsen :)



GAAF joel !!! :} :}


gefeliciteerd ,eindelijk niet meer van anderen afhankelijk *D
 
@gianni, WTF jij hebt gewoon een kx500 op foto die ik nog nooit heb gezien:P
damn ik takel af :+

dat vrouwtje doen we maar ff op een 500 shoppen :P
 
helaba allemaal ...ne goeiavond ...volgende week menne kader terug ...tword ne zwarte ...heel de zooi ontkoold van de P-valvekes en de cilinder zit weer piekfijn in mekaar ...link lagers inmiddels gedemonteerd 3/4 zou ik kunnen recuperen hebben 1/4 nimeer,worden dus allen gans nieuw .fotos volgen na levering van de kader !!kan de opbouw een beetje in beeld gebracht worden ...let wel ik ben nen trage (of te weinig tijd opt moment ) (-: greetz

Ps: Passen jullie ook de weg van valven aan zodanig dat ze niet verder draaien dan de uitlaatpoort ,dus met stationeer toerental .Deze draaien normaliter verder dan ze moeten gaan ,is een feature van kawa zelf: zou iets te maken hebben met het beter starten .
 
helaba allemaal ...ne goeiavond ...volgende week menne kader terug ...tword ne zwarte ...heel de zooi ontkoold van de P-valvekes en de cilinder zit weer piekfijn in mekaar ...link lagers inmiddels gedemonteerd 3/4 zou ik kunnen recuperen hebben 1/4 nimeer,worden dus allen gans nieuw .fotos volgen na levering van de kader !!kan de opbouw een beetje in beeld gebracht worden ...let wel ik ben nen trage (of te weinig tijd opt moment ) (-: greetz

Ps: Passen jullie ook de weg van valven aan zodanig dat ze niet verder draaien dan de uitlaatpoort ,dus met stationeer toerental .Deze draaien normaliter verder dan ze moeten gaan ,is een feature van kawa zelf: zou iets te maken hebben met het beter starten .
klopt ook , heeft te maken dat ze iets open staan in stilstand en de compressie dan eigelijk pas begint wanneer bovenste poorten sluiten door de zuiger . ik zou er gewoon voor zorgen dat ze stationair dicht zijn en op hoog toeren volledig open ( kan veel schelen met eventuele spelingen op je systeem die er met de jaren zijn ontstaan ) dus vervangen wat nodig is en speling vrij maken :Y
 
helaba allemaal ...ne goeiavond ...volgende week menne kader terug ...tword ne zwarte ...heel de zooi ontkoold van de P-valvekes en de cilinder zit weer piekfijn in mekaar ...link lagers inmiddels gedemonteerd 3/4 zou ik kunnen recuperen hebben 1/4 nimeer,worden dus allen gans nieuw .fotos volgen na levering van de kader !!kan de opbouw een beetje in beeld gebracht worden ...let wel ik ben nen trage (of te weinig tijd opt moment ) (-: greetz

Ps: Passen jullie ook de weg van valven aan zodanig dat ze niet verder draaien dan de uitlaatpoort ,dus met stationeer toerental .Deze draaien normaliter verder dan ze moeten gaan ,is een feature van kawa zelf: zou iets te maken hebben met het beter starten .


halleee ruud ,gaat ge ook nog ploaties posten van zunne zwarte kx ,
want zonder fotokes ,dat gaat niet hier he :')
goed dat je bezig bent hem te renoveren :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan