KX500freak
MF veteraan
- 3 mrt 2007
- 4.390
- 0
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
de bestuurster op deze bike maar daar horen ze eigelijk niet thuis , gewoon bij mij op slaapkamer is voldoendehmm doe mij die eerste maar
de bestuurster op deze bike maar daar horen ze eigelijk niet thuis , gewoon bij mij op slaapkamer is voldoende [afbeelding]
Nou plaats ff de oude kx500's van het andere topic ff in het begin. Is dat ook weer mooi! Ow ja, ik heb gister me rijbewijs gehaald, dus ik ga een keertje crossen in dalfsen
mmkay, ik ben weer van de partij!
Maandag komen mn nieuwe toys binnen :O)
Gaan we nog bier drinken óf nieeeeeet?? WEEKEND!!!!!!
is ook een voordeel, dan kan ze niet met mijn bike rijden maar alleen op mijzul je er pedalen moeten onderzetten...is wel erg leeg die machinekamer..
he he zo wisselen we af he maar jij post er meer die ik nooit gezien heb hoor@gianni, WTF jij hebt gewoon een kx500 op foto die ik nog nooit heb gezien
damn ik takel af
dat vrouwtje doen we maar ff op een 500 shoppen
klopt ook , heeft te maken dat ze iets open staan in stilstand en de compressie dan eigelijk pas begint wanneer bovenste poorten sluiten door de zuiger . ik zou er gewoon voor zorgen dat ze stationair dicht zijn en op hoog toeren volledig open ( kan veel schelen met eventuele spelingen op je systeem die er met de jaren zijn ontstaan ) dus vervangen wat nodig is en speling vrij makenhelaba allemaal ...ne goeiavond ...volgende week menne kader terug ...tword ne zwarte ...heel de zooi ontkoold van de P-valvekes en de cilinder zit weer piekfijn in mekaar ...link lagers inmiddels gedemonteerd 3/4 zou ik kunnen recuperen hebben 1/4 nimeer,worden dus allen gans nieuw .fotos volgen na levering van de kader !!kan de opbouw een beetje in beeld gebracht worden ...let wel ik ben nen trage (of te weinig tijd opt moment ) (-: greetz
Ps: Passen jullie ook de weg van valven aan zodanig dat ze niet verder draaien dan de uitlaatpoort ,dus met stationeer toerental .Deze draaien normaliter verder dan ze moeten gaan ,is een feature van kawa zelf: zou iets te maken hebben met het beter starten .
helaba allemaal ...ne goeiavond ...volgende week menne kader terug ...tword ne zwarte ...heel de zooi ontkoold van de P-valvekes en de cilinder zit weer piekfijn in mekaar ...link lagers inmiddels gedemonteerd 3/4 zou ik kunnen recuperen hebben 1/4 nimeer,worden dus allen gans nieuw .fotos volgen na levering van de kader !!kan de opbouw een beetje in beeld gebracht worden ...let wel ik ben nen trage (of te weinig tijd opt moment ) (-: greetz
Ps: Passen jullie ook de weg van valven aan zodanig dat ze niet verder draaien dan de uitlaatpoort ,dus met stationeer toerental .Deze draaien normaliter verder dan ze moeten gaan ,is een feature van kawa zelf: zou iets te maken hebben met het beter starten .
he he zo wisselen we af he maar jij post er meer die ik nooit gezien heb hoor