het sleutelblunders van anderen topic

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.350
5.697
Plaats hier het gepruts wat je van een ander tegen komt.

AAN MOTORFIETSEN!

liefst met foto's :Y

spelregels, omdat iedereen fouten maakt;

  • geen namen
  • geen kentekenplaten
  • geen veroorzakers in beeld
  • hou het technisch
  • maak het niet persoonlijk
  • dit is geen olie topic
  • geen algemeenheden
  • Het is geen auto topic
  • Het is geen zelf sleutelaar tegen professional topic
 
Laatst bewerkt:
Lekker rammelbak dan!

Ik heb ook weer een kleine fail van een ander.
Ik heb een tijdje terug sloopfiets gekocht, een BMW K1200r voor heel weinig. Gestrand sloop project van een motorzaak die moest verhuizen, ding stond in de weg, zaten geen wielen meer onder, had al genoeg opgebracht blijkbaar, geen zin in een half project in z'n nieuwe zaak, kortom ik heb het ding opgehaald.
Ik ben nu bezig met de volledige demontage en ik kom overal gereedschap tegen. Mooie snap on torx dopjes, nu al 3 stuks, bitjes, een schroevendraaier, een mini rateltje van Sonic.
Daar moet toch iemand staan vloeken naast z'n incomplete gereedschapskar.
Hey stagair. We hebben die wielen uit dat bmw wrak nodig. Ga ze dr maar uit halen.

db
 
Ik heb ook wel eens een halve gereedscahpskist terug gevonden in een motor. Vraag me toch af hoeveel het je dan niet boeit. Als je wat laat vallen zoek je het toch?

Mijn Torx 50 bitje zit nog steeds vast in de automaatbak vulplug van m'n inmiddels verkochte bmw koekblik..

"die laat ik zitten, want hem erin krijgen is een nachtmerrie"


Dacht er nog aan dat ik nét thuis was met het verse koekblik
 
Ik zoek altijd alles terug, ook als het 'gewoon' ergens op de garagevloer valt.
Het belangrijkste is om heel goed te luisteren zodra er iets uit je handen glipt en stil te blijven staan tot het geluid is opgehouden.
Dan pas gaan zoeken.
We sleutelen niet allemaal in een steriel stiltecentrum. Bitjes, dopjes en boren verlies ik vaak zonder het te merken of horen. Daarom ook altijd in meervoud in m’n spijkerschort of zakken. Verbruiksartikelen
 
Vismagneet, reuze handig.... :Y

Wij werken nog wel eens boven of aan het water..

🤔😉
D9A84CE9-E652-4041-93FA-50656779F3E0.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan