Het SRAD 600-750 topic #22: Duck ass with horsepower !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga ook verder minderen met het SRAD topic (zo zet ik geen notificatie meer aan) maar wou nog even 2 tips meegeven. (Zal meer bereikbaar zijn in het Gixxer 750 topic)
Jammer maar heel begrijpelijk Roy :Y
1. PiPo doet het uitstekend (en beter dan BT016) in nattigheid. 2CT is onzin. Die laatste paar cm die iets meer grip hebben gaat niemand wat aan hebben op de weg.
2. Als je een OP (of welk bericht dan ook) 1 op 1 wil overnemen ga je naar het bericht en klik je op het middelste icoontje wat rechtsboven de bewuste post staat. Hierna kan je de complete tekst knippen en plakken in het nieuwe topic.


Thnx for the info :W
 
Klopt, is ook maar ik vind een boek erbij ook wel makkelijk.
En dat boek kost maar 15 euro,

Haha of van die link alles uitprinten _O-
 
Waar is die SRAD meeting dan?

zo te lezen ging het om het GSXR meeting ipv een SRAD meeting.

Wel lijkt het mij leuk weer is een SRAD meeting te houden, of misschien een BBQ???
Eerst even animo pijlen dan kijken we daarna wat we verder kunnen doen ;)
 
Weet ik maar die plaatjes er in zijn niet heel duidelijk na uitprinten.
En boek vind ik zelf wel wat makkelijker.

Heb je een punt :Y

Staan er wel op Ebay. Deze is £16.49. Omgerkend iets van €25,- maar zijn misschien nog wel goedkoper te vinden.
 
Hallo daar.

Ik heb me gister geregistreerd en wil me hier ook even voorstellen.
Gister heb ik me voorgesteld in het > Oldschool Gixxer Topic 85-tot-99 #38, [+]
Willem gsx 1400 vertelde me hier eens te kijken ^^.


Mijn naam is Vincent, ik ben 25 jaar.

Eind vorig jaar toen ik nog 24 was heb ik mijn rijbewijs gehaald en in februari heb ik een motor gekocht.
Een Suzuki GSX-r 600 uit 1997.
Ik heb niks aan de motor gedaan (2 linkerhanden en een leek), ik ben benieuwd of er nog andere uitlaten beschikbaar zijn voor m'n motor, die wat zwaarder geluid produceren :).

Ik heb verder nog nauwelijks kennis van motoren, vandaar dat ik me hier heb aangemeld om het een en ander te kunnen leren wat er allemaal mogelijk is, en natuurlijk leuke foto's en verhalen te kunnen zien/lezen.

Hier een foto van mijn Gixxer (net na een wasbeurt).
20140531_145915_zps1tjxhm6v.jpg
 
Is het mogelijk om ergens "stroom" vandaan te krijgen voor een usb, zodat mijn telefoon opgeladen kan worden tijdens het rijden voor de navigatie. mijn S4 houdt t maar max 1,5 uur uit op navigatie.
 
Dat lijkt wel te zitten waar je wat spulletjes kwijt moet als je de achterkap eraf haalt?

Ik heb aan de voorkant een telefoonhouder zitten waar mijn telefoon in kan om te navigeren. vanaf de plek waar ik denk dat je hem hebt kan ik de kabel denk ik niet aansluiten :p.
 
De aansluitkabel is als het goed is lang genoeg om hem voor te monteren.
Ik wou hem zelf daar hebben zodat hij uit het oog is.en mijn tel toch daarin ligt.
 
Kabel daar erin doen en naar voor geleiden? Zo heb je voor aan het usb aansluiting die je telefoon in gaat??

Zo heb ik het tenminste op mijn GS zitten.
 
Hallo daar.

Ik heb me gister geregistreerd en wil me hier ook even voorstellen.
Gister heb ik me voorgesteld in het > Oldschool Gixxer Topic 85-tot-99 #38, [+]
Willem gsx 1400 vertelde me hier eens te kijken ^^.


Mijn naam is Vincent, ik ben 25 jaar.

Eind vorig jaar toen ik nog 24 was heb ik mijn rijbewijs gehaald en in februari heb ik een motor gekocht.
Een Suzuki GSX-r 600 uit 1997.
Ik heb niks aan de motor gedaan (2 linkerhanden en een leek), ik ben benieuwd of er nog andere uitlaten beschikbaar zijn voor m'n motor, die wat zwaarder geluid produceren :).

Ik heb verder nog nauwelijks kennis van motoren, vandaar dat ik me hier heb aangemeld om het een en ander te kunnen leren wat er allemaal mogelijk is, en natuurlijk leuke foto's en verhalen te kunnen zien/lezen.

Hier een foto van mijn Gixxer (net na een wasbeurt).
[afbeelding]


:W









Ik was weer eens toe aan een nieuwe accu m ik kreeg het plofke nauwelijks aan.

Dit keer is er een motobat ingekomen €45 incl verzenden ik ben benieuwd hoe lang die mee gaat. Er zitten 4 accuplen op kun je gemakkelijk wat extra dingen aansluiten als dat nodig is








zo te lezen ging het om het GSXR meeting ipv een SRAD meeting.

Wel lijkt het mij leuk weer is een SRAD meeting te houden, of misschien een BBQ???
Eerst even animo pijlen dan kijken we daarna wat we verder kunnen doen ;)

Ha leuk een BBQ dat is alweer een tijdje geleden _O-
 
Hallo daar.

Ik heb me gister geregistreerd en wil me hier ook even voorstellen.
Gister heb ik me voorgesteld in het > Oldschool Gixxer Topic 85-tot-99 #38, [+]
Willem gsx 1400 vertelde me hier eens te kijken ^^.
Welkom ook hier Vinneeh. :W

Onze SRAD's zijn namelijk nog geen Oldschool ;) Over 2-5 jaar wel :P
Mijn naam is Vincent, ik ben 25 jaar.

Eind vorig jaar toen ik nog 24 was heb ik mijn rijbewijs gehaald en in februari heb ik een motor gekocht.
Een Suzuki GSX-r 600 uit 1997.
Ik heb niks aan de motor gedaan (2 linkerhanden en een leek), ik ben benieuwd of er nog andere uitlaten beschikbaar zijn voor m'n motor, die wat zwaarder geluid produceren :).

Ik heb verder nog nauwelijks kennis van motoren, vandaar dat ik me hier heb aangemeld om het een en ander te kunnen leren wat er allemaal mogelijk is, en natuurlijk leuke foto's en verhalen te kunnen zien/lezen.

Hier een foto van mijn Gixxer (net na een wasbeurt).
[afbeelding]

Je kan het beste ook de oude topic's eens op je gemak doorlezen.Je uitlaat is al een sport uitlaat zag ik :Y

Wil je een mooie zware sound dan kan je denken aan o.a Remus, Bos of Akrapovič pijp.
 
Nu thuis aan een pilsje na een heerlijke SRAD motorrit.Lekker weertje de temp viel wel mee als je reed.Hier zuidelijk staat een lekker briesje dat hielp allemaal mee.De banden hadden vandaag wel extra grip :9 .
 
Ik ben al wat topic's aan het doorspitten. Hoe kom ik aan een uitlaat voor mijn motor uit 1997 :)?
 
Ik ben al wat topic's aan het doorspitten. Hoe kom ik aan een uitlaat voor mijn motor uit 1997 :)?


Wat heb jezelf zoal al ondernomen en hoe kan je betalen ? Via Ebay b.v dan heb je PayPal nodig als betaling .

Anders via marktplaats o.a of je neemt contact op met bolski hij is hier ook moderator en mede site eigenaar MF.


http://www.bolski.nl/motoruitlaten.htm
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan