Het SRAD 600-750 topic #22: Duck ass with horsepower !

Status
Niet open voor verdere reacties.
LOCK-NUT :+ in het Engels

Zal straks eens kijken want mijn laptop is stuk alle info stond daarop.Gelukkig was de harddisk nog goed en heb alles kunnen redden.

Je kan het ook online vinden op dev OEM sites met onderdelen.
Oh geluk gehad dan! bij mij is 2x de hardeschijf gecrasht :P

Heb maar naar motoport leek gebeld, als het goed is en die man die snapte wat ik bedoelde is hij besteld })

Thnx voor de hulp :)
 
Oh geluk gehad dan! bij mij is 2x de hardeschijf gecrasht :P
Inderdaad :Y hij zal niet stuk zijn denk ik hij liep wel vast tijdens het systeemherstel ?

Dat mag men uitzoeken verder ik heb alles leeggehaald ze mogen hun best doen om het op te lossen.I hou mezelf gewoon dom en vertel ze dat hij plots niets meer deed :+

Heb maar naar motoport leek gebeld, als het goed is en die man die snapte wat ik bedoelde is hij besteld })

Ok, dan ga ik weer gauw verder in huishouden :)
Thnx voor de hulp :)

Geen dank ;)
 
ja maar dan met koffie en geen thee haha.

ik ben de laatste tijd niet veel meer online geweest maar ga er wat meer tijd voor vrijmaken en ook wat meer aktief te zijn
 
Bedankt voor het zoeken had hem al besteld via japarts.nl, meende iets van 32 euro.
Ook contact met ze gehad over de NAKS en hun zeggen dat het absolutt de goede is, du swe zullen zien.

Oke dat een ook een juiste prijs Jullian.Via japarts kopen dan zit je wel snor en past het ook goed ;)

Mijn K4 naks/ketting kwam ook via hen :)
 
21133_1009391322422586_7992299062766977523_n.jpg


Deze mag in de OP 8-)
 
Willem, ik had er overheen gelezen. Was helemaal afgeleid ;)

Wij gaan 1 juni groep 1 (eerste keer hé)
 
Willem, ik had er overheen gelezen. Was helemaal afgeleid ;)
Geloof je meteen :+
Wij gaan 1 juni groep 1 (eerste keer hé)


Oke 1 juni wel wat laat voor mij eigenlijk ,dus groep 1 zal eens kijken of ik dan ook mee kan :Y

Groep 1 kan best snel gaan het hangt er een beetje vanaf welke type motoren er in de groep zitten. :Y En hoe snel men ermee durft te gaan })

Gaat het te langzaam dan kan je hoger :Y
 
zoiets *D

Maar dan met suberbike stuur. Flinke valdoppen, beugels... En dan zwart met een paarse gloed erin, als ik ooit de kleur verander hahaha. Meestal heb ik daar het geduld niet voor...
Sowieso met handvatverwarming erop :9
Kleine spiegeltjes op t stuureind.

De remmen moet ik flink aanpakken, de stuurdemper moet er nog op en de nokkenasketting is hoorbaar...

Olie en alles... ben nog wel even zoet :+

Eerste vrije dag is woensdag wanneer mn dochter dr verjaardag viert, dan 2 weekend dagen dat ik moet werken, omdat Harley de open deuren dagen heeft... Dus dan zal het pas de week daarna ergens worden :o

10251907_1010763578952027_1613764586250350423_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
zoiets *D

Maar dan met suberbike stuur. Flinke valdoppen, beugels... En dan zwart met een paarse gloed erin, als ik ooit de kleur verander hahaha. Meestal heb ik daar het geduld niet voor...


Sowieso met handvatverwarming erop :9
Veel te warm voor in de zomer :+
Kleine spiegeltjes op t stuureind.

De remmen moet ik flink aanpakken, de stuurdemper moet er nog op en de nokkenasketting is hoorbaar...
Nieuwe NAKS wordt dat .
Olie en alles... ben nog wel even zoet :+

Eerste vrije dag is woensdag wanneer mn dochter dr verjaardag viert, dan 2 weekend dagen dat ik moet werken, omdat Harley de open deuren dagen heeft... Dus dan zal het pas de week daarna ergens worden :o

[afbeelding]


Dat worden de komende zomer vele lange zwoele avondjes klussen op stoep Joyce ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo vandaag de spanner binnen en de kleppendekselpakking. Nu nog even het Suzuki vet bestellen en de andere pakkingen.
Dan nog even de werkbank en gereedschapswand in de schuur afmaken en dan gaan we er maar is
voor zitten. Hopelijk op tijd klaar voor het echte mooie weer er is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan