Ola,
Zal me even voorstellen, Mario uit het zuiden van Noord-Holland. Rijdt sinds een jaar op een S10 uit 2011, is een importfiets uit de UK dus even het stuur aan de de enige juiste kant moeten zetten.
Hiervoor FJR, Diversions en nog wat Duits spul bereden. (altijd met plezier)
Afgelopen jaar 23k aan km weggevreten, eerst de oude Metzelers Tourance opgereden en nu al ruim 3k op de pr5 trail. Merendeel asfalt, woon-werkverkeer en hier en daar een tripje.
Ondertussen ook tegen het bekende euvel van de bobines gelopen en verholpen. Uiteindelijk zelf gedaan (wphb en Jouwbuis zijn zeer behulpzaam)
Rare snavel eraf gehaald en iemand anders mee verblijdt, andere hendeltjes gemonteerd en lampjes onder de koplamp geplaatst.
40+K is eind juni aan de beurt, is mijn monteur ook weer terug van vakantie. Tot die tijd pak ik dingen aan die ik zelf ken/durf. (scheelt weer in de kosten)
Bijgaand wat pica's 1ste winkelschoon, 2de is 1 van de 4 bobines, zeker niet de meest gare maar zorgde voor wat storing, 3de zoals de fiets er nu bij staat, 4 en 5 de nieuwe hendeltjes
Verlanglijstje: remapping van de ECU, cruisecontrol (denk de travelroad), led-plinkers, fenderextender en kleinere zijkoffers (past nu een winkelwagen in en dat weet m'n lieve vrouw ook)
Zo dat was m even voor nu. Lees op meerdere forums mee, vond het wel zo netjes om mijzelf hier ook voor te stellen.
Vragen stel ze,
groetjes
Mario
Mooie XT, in het blauw vind ik altijd erg mooi.
LED knipperlicht overweeg ik ook nog, de standaard dingen zijn niet de mooiste.
ECU ben ik nog niet uit, mijne doet het prima zoals ie nu is, maar bij Carmo schijnt er toch eea verbeterd te kunnen worden, maar daar hangt wel een prijskaartje aan.
Hoe zit het met dat bobine verhaal? Mijne heeft er bijna 80.000 km opzitten en voor zover ik weet zijn ze nooit vervangen. Welke storing ontstaat er dan, alleen slecht lopen of zelfs uitvallen?