Waarom wijk je af van yamalube?Ik kijk de feiten! ik zeg dat de Yamaha met Motul NIET stuk was gelopen! Als mensen hun
mooie stukje techniek willen verprutsen met paar tientjes per jaar? Ga je gang!
Ik kijk de feiten! ik zeg dat de Yamaha met Motul NIET stuk was gelopen! Als mensen hun
mooie stukje techniek willen verprutsen met paar tientjes per jaar? Ga je gang!
Lijkt mij omdat ie niet extra voor een naam/referentie naar Yamaha wilt betalen die de olie toch niet zelf produceert. Doe jij wel suzuki-branded olie in je gsxr dan?Waarom wijk je af van yamalube?
Denk dat action olie vooral een mentaal probleem is,
Het is "te goedkoop" ...
Of , zoals ik het zie.. we hebben tot de "action" teveel betaald voor de olie.
Die hep de actie NIET !!!!Ik kijk naar de spec's..
We zitten hiet op een MOTOR FORUM.Mijn koekblik wil de LL-01 van BMW hebben..
O toch niet.en , hey.. die "keuring" heeft ie..
Dus krijgt ie gewoon, action olie..
Toch, alle olie is niet "hetzelfde"
Met actie olie zou ie nog veul beter schakeleM'n motor schakelt slecht op castrol , gooi ik er motorex in.. schakelt ie heerlijk.
Olie heeft exact dezelfde spec's..
Produceert de Action (Lidl, Aldi Gamma) olie zelf dan?Lijkt mij omdat ie niet extra voor een naam/referentie naar Yamaha wilt betalen die de olie toch niet zelf produceert. Doe jij wel suzuki-branded olie in je gsxr dan?
Ik heb drie motorfietsen en de olie al vijf keer ververst dit jaar.mooie stukje techniek willen verprutsen met paar tientjes per jaar? Ga je gang!
Daar liep ik ook steeds tegenaan.Probleem met MPM was dat de automateriaalzaken meestal maar 2 of 3 1L flesjes in de stelling hebben staan.
Ik wordt alleen moe van de mensen die een merk afraden zonder dat ze er echt iets van afweten en aan komen met dooddoeners.Of ook andersom iets aanraden terwijl je het zelf nooit gebruikt hebt maar het hebt "gehoord".
Allemaal aan de Suzuki olie = 5% zuiniger!Lijkt mij omdat ie niet extra voor een naam/referentie naar Yamaha wilt betalen die de olie toch niet zelf produceert.
Doe jij wel suzuki-branded olie in je gsxr dan?
Die hep de actie NIET !!!! We zitten hiet op een MOTOR FORUM. O toch niet. Met actie olie zou ie nog veul beter schakele
Ik word nu wel telkens gedwongen om er naar te kijkenAllemaal aan de Suzuki olie = 5% zuiniger!
"Suzuki ontwikkelt dan ook al sinds de jaren tachtig zijn eigen motorolie."
Dus behalve dat de olie zo'n 65 miljoen jaar in de grond gezeten heeft
laten we ook nog eens 60 jaar oude ester technologie er op los. Dat moet bewezen goed zijn
Action eat your hart out!
Ik denk dat ik er eerder last van had.Ik word nu wel telkens gedwongen om er naar te kijken
Ziet er goed uit.Heb deze: 4 Liter Mannol 4 Takt (7812) 10W-40 voor, Handelsonderneming Nemeco
Al een paar duizend Km mee gereden, geen centje pijn.
Ik denk dat ik er eerder last van had.Ziet er goed uit.
maar de 4-Takt Plus is eigenlijk dezelfde prijs.
Ester olie is ook synthetisch.. beiden hebben dus synthetische componenten.. En beiden JASO MA/MA2.De 4takt plus is Mannol 4-Takt Plus is semi-synthetic oil Die andere is gewone olie.
En ik weet niet of 4takt plus geschikt is voor mijn motor.
Als ik de gewone motorolie ergens anders haal betaal ik tussen de 7 en en 10 euro de liter.
Dat vind ik te zot voor woorden.
Deze mannol olie gebruik ik al jaren. En geen slippende koppeling in mijn niet zo jonge yamaha diversion 900, bouwjaar 1999.
Off-topic vervuiling een beetje aangepast.
veel meer kleur en wittere tandjes.Op een of andere manier isset er niet beter op geworden..
Ik ben mijn onderhoudsnotities even kwijt.Koppelingsreport voor de Cagiva Raptor 1000:
Action 5W40 geen slippen bij intensief gebruik.
Ook niet bij regelmatige sprintjes tot de begrenzer.
Gisteren was het weer tijd voor een beurtje; dus drie flessen @€3,79 erin. (Totale kosten €11,37)
[~[url="http/img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/Cagiva%20Raptor%201000/20170511_183459%20web.jpg"]afbeelding~][/URL]
Over 3.000 km mogen we weer.
Eerlijk gezegd ververs ik wel extra vroeg. /motorknuffel.