Vandaag gebeld met valvoline.
De 5w40 volsyntheet jaso ma2,van de action, kan dus gewoon in de motorfietsen
Ik twijfel toch om het in mijn daytona 675 circuit frikandel te gooien,veel toeren,zware belasting witte wel
Lijkt me niks op tegen, tenzij de olie op het circuit erg heet en dus dunvloeibaar wordt. Ligt er misschien aan hoeveel rondjes je rijdt.
Ik heb sla-olie vd Action erin die smeert elke ochtend erg goed
Gewoon in je circuitfiets doen, nu kom je nogal belachelijk over.
Waaromomdat ik die kudtolie van jou niet prefereer
5 keer per jaar neue olie erin kost nogal wat
Peanuts in vergelijking met blokschadeWat is nu 5x 20 euro meer Gewoon lekker MOTUL 300 nemen.
Dat is waar, maar waarom zou die Motul beter zijn dan Valvoline?Peanuts in vergelijking met blokschadeWat is nu 5x 20 euro meer Gewoon lekker MOTUL 300 nemen.
Dat is waar, maar waarom zou die Motul beter zijn dan Valvoline?
Ik gebruikte in 1983 al Motul.Omdat iedereen dat zegt
Vroegah was dat castrol
schijnbaar
Omdat iedereen dat zegt
Vroegah was dat castrol
schijnbaar
Ik kocht toen Motul omdat er een raket op de fles stond.
Ik had in '83 nog nooit van Motul gehoord. Volgens de dealer was Castrol het beste. Mijn volgende dealer was fan van Quacker State, toen was dat weer beter.
Eind 2018 misschien ?En al een compensatie fiets gekocht,voor die SRAD van je? *
Motul is wel DE cliche olie van het monument.Het heilige sap,het wonder glijmiddel ,waar de meute achteraan loopt
Eind 2018 misschien ?Welnee Shell is ook goed maar MOTUL is beter en de 300V die glijdt als een paling door je hand.
Ben MOTUL gaan gebruiken omdat dat dit het Suzuki huismerk is.
Waaromomdat ik die kudtolie van jou niet prefereer
5 keer per jaar neue olie erin kost nogal wat
Vandaag gebeld met valvoline.
De 5w40 volsyntheet jaso ma2,van de action, kan dus gewoon,veilig, in de motorfietsen
Ik twijfel toch om het in mijn daytona 675 circuit frikandel te gooien,veel toeren,zware belasting witte wel
Maar die MOTUL 300V is echt goed Harrie zo glad als een paling.Als ik dat goedje aan mijn handen heb kan ik geen boutje meer vastdraaien.Dan heb ik zoiets, oke dan zal het ook wel beter helpen voor minder wrijving minder slijtage in mijn blok ??Kijk,dat bedoel ik.
Dat de 675 plofte was ik ook wat schuldig aan,te lang,en op een later tijdstip ook nog eens bewust,doorgereden op een slecht functionerende injector klep.
Het ding liep een tijd als een harley
Mijn kut olie kan je idd niet betalen
Maar die MOTUL 300V is echt goed Harrie zo glad als een paling.Als ik dat goedje aan mijn handen heb kan ik geen boutje meer vastdraaien.Dan heb ik zoiets, oke dan zal het ook wel beter helpen voor minder wrijving minder slijtage in mijn blok ??
MOTUL 300V
MOTUL 5100
Castrol EDGE 10W60
Er staan meer films op met olie merken/soorten die deze man test.Oh maar ik refereerde niet ernaar dat olie de boosdoener is dat je blok klapte.Er zijn ook blokken die stuk lopen met MOTUL.
Hij heeft er wel werk van gemaakt maar of het allemaal zo wetenschappelijk / nuttig is.
Ik ben iig blij dat mijn overstap van Motul 300V Factory naar 7100 volgens dit schema alleen maar voordelen heeft, ik heb er weinig van gemerkt, anders dan dat ie het nog steeds doet.
Ik mis ook niet de 1-2pk die 300V me extra zou opleveren tov 'normale' olie
Je zit jouw olie aan te prijzen maar toch niet in je circuitfiets doen?.
Mijn kut olie kan je idd niet betalen
Erin gehad Motul, speed 1050, olie verbruik 100 cc op 1000 km. uitlaat aanslag en rook naar verbrande olie, die er achter reed, hey dat ding stinkt naar olie!
Nu is dat meten van oliepijl van die speeds super irritant! ff laten lopen ff wachter pijlstok geheel erin draaien en dan aflezen. als je weet dat hij geen olie verbruikt rijdt gewoon wel fijner..
Daarvoor had ik er motorex in crosspower geen olieverbruik! olie heeft er 10.000 km erin gezeten! uitlaat sloeg zelfs wit uit naar langere stukken rijden..
Dus maar weer Motorex
[afbeelding]
Ik wil niks zeggen ,maar,dus zeg ik ook niks
Blok zei trouwens ook veel minder! mechanisch veel stiller!