Het Suzuki GSX-R 600 topic! Part V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk echt dat die van mij een tint donkerder is dan die van jou. Ik dacht het al eerder en toen zeiden ze in de winkel dat er maar 1 zo'n donker kleurtje was. Dus ben wel benieuwd eigenlijk. Die moeten we toch nog maar eens vergelijken. Het is wel zero gravity inderdaad.

En mijn yoshimura is binnen... :} *O*


Kom er aan :P
 
Hmmm... ik was gister lekker een stukje aan het rijden, pak een leuke lange bocht naar links op de snelweg, doet ineens mijn kilometerteller het niet meer...
Blijkt dus dat het schroefje die de sensor vast houdt er niet meer in zat, en dus de sensor er uit lag, beetje vreemd zo spontaan.

Maar weet iemand wat daar voor schroef in moet, wat voor maat ?
 
NEWS :+

dsc09323gy7.jpg


dsc09328ay2.jpg


CNC Chain Adjuster voor GSX-R 600/750 K6/K7
 
hallo, ik heb nog een originele kuipruit liggen voor een gsxr600 srad, iemand interesse???, kosten??, €7,50.(zijn de verzendkosten voor nederland, liever zo dan in de kliko)
 
Ik denk echt dat die van mij een tint donkerder is dan die van jou. Ik dacht het al eerder en toen zeiden ze in de winkel dat er maar 1 zo'n donker kleurtje was. Dus ben wel benieuwd eigenlijk. Die moeten we toch nog maar eens vergelijken. Het is wel zero gravity inderdaad.

En mijn yoshimura is binnen... :} *O*


Mooi dempertje hoor Bianca, jammer dat we de DB killer er niet uit kregen, nog een boutje te gaan.

HPIM4733.jpg
 
Heb inmiddels voor nieuwe kleine knippers op mijn motor zitten en een ander kuipruitje (donker double bubble ruitje). Dus ik ben weer helemaal blij *D

Ik doe mee.... vandaag mijn Double D..... euhhh.. ik bedoel mijn Double Bubble ruit (licht getint, dus niet helemaal donker) binnen gekregen en mijn pinkers van Hotbodies :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Nu nog monteren maar wanneer????? Foto's volgen nog :] :]
 
Laatst bewerkt:
Mooie buurt ook, _O- lekker rustig, alleen van die race monsters soms door de straat :N


Ziet er zeer netjes uit Bianca :} :}
@Mick die race monsters door de straat..... tja het zou verboden moeten worden :P
Bij mij is het zomers op de dijk helemaal een chaos en nog maar te zwijgen over sommige industrie tereinen..... :P
 
Ziet er netjes uit Bianca. Nu nog die Pazzo's en je bent al een heel eind op weg om een poser girl te worden ;) . Pazzo's komen bij mij er ook nog op, weet alleen niet wanneer.
 
Mooie buurt ook, _O- lekker rustig, alleen van die race monsters soms door de straat :N

Vooral die geel/zwarte suzuki van die gast die daar woont :+ Met zo'n herriedemper erop enzo :P

Ziet er netjes uit Bianca. Nu nog die Pazzo's en je bent al een heel eind op weg om een poser girl te worden ;) . Pazzo's komen bij mij er ook nog op, weet alleen niet wanneer.

Bedankt. Mijn undertail gaat morgen op de post dus de pazzo's zijn als volgende aan de beurt. Ik wacht alleen nog op een soort van inkoopactie ofzo en ga eerst ff sparen. Nu gaat alles wel heel snel tegelijk en dan heb ik straks niks meer om te veranderen.

@bazzi: thanks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan