Het Suzuki GSX-R600 Topic deel 26!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag me velgen opgehaald bij de coater ziet er strak uit, morgen alleen even bandjes om laten leggen en dan kunnen we weer knallen. :)
 
voorbeeldje:

img0842pc.jpg
 
wel mooi... maar waarom hang je velgen er in zonder banden??? hou jij van werk ??? :P
Een as in je brug en in je voorvork duwen is ook wel erg veel werk inderdaad :+


Mooie velgen, jullie beide :Y
 
Laatst bewerkt:
Velgen zien er idd goed uit mannen!

@jfry welke crash pads heb jij?

lijken gewoon standaard crash pads te zijn. Bike Design verkoopt die dingen voor niet al te veel geld (weet niet of je bij hun direct kan bestellen, anders kan je dealer dat wel)
 
Dat zijn R&G crashpads die zaten er allemaal al op toen ik hem kocht. (voor,achter en blok)

Vind ze zelf eerlijk gezegd totaal niet mooi staan maarja ze hebben aan 1 kant een gat moeten boren in de kuip ervoor dus laat ze maar lekker zitten, komen misschien ooit nog van pas. :)
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn R&G crashpads die zaten er allemaal al op toen ik hem kocht. (voor,achter en blok)

Vind ze zelf eerlijk gezegd totaal niet mooi staan maarja ze hebben aan 1 kant een gat moeten boren in de kuip ervoor dus laat ze maar lekker zitten, komen misschien ooit nog van pas. :)

Met R&G gaten boren? Dat ben ik niet van ze gewent...
 
Hoi ik ben nieuw in dit topic maar heb sinds afgelopen zaterdag ook een gsx-r 600 uit '97, nu heb ik alleen even een vraagje waar kan ik online onderdelen bestellen als dat nodig is?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
 
Hier ook een velgen update : ) Van de winter mooi wit laten coaten.

Suzuki GSX-R K5 Yoshimura

cimg1480wlarge.jpg


Is ze geen plaatje.nl? ;-)



Deze foto mag ipv de oude foto's in de openingspost
 
Heeft iemand van jullie ook geboden?

Zaterdag word het een mooie dag voor Zolder! Wat voor niveau ga je rijden?




Ik ga vrij rijden minder snel.
Samen met me broer.
Heb er echt zin in.
Vooral omdat de voorspellingen ook super zijn.
Het was een gok toen we hem inplande maar zo te zien
is het een goeie gok geweest :P
 
Ik heb gekeken op bike design voor de crashpads van R&G maar dat zijn andere. Weten jullie een ander merk, heb geen zin om gaten te gaan boren in me kuip.

@DaveB010 Is dat -1 wat je gaat rijden? Had even op de site gekeken. Ben zelf nog nooit geweest maar dit of volgend jaar wel van plan! Je hebt idd een goeie gok gemaakt
 
Ik heb gekeken op bike design voor de crashpads van R&G maar dat zijn andere. Weten jullie een ander merk, heb geen zin om gaten te gaan boren in me kuip.

@DaveB010 Is dat -1 wat je gaat rijden? Had even op de site gekeken. Ben zelf nog nooit geweest maar dit of volgend jaar wel van plan! Je hebt idd een goeie gok gemaakt

Motorsportschool werkt alleen met niveau 1,1+,2,vrij rijden minder snel en vrij rijden snel.
Als je nog nooit op circuit gereden hebt zou ik zoiezo altijd beginnen met 1. (je kunt meestal wel een niveau hoger op de dag zelf mocht dit nodig zijn)

en de crashpads weet ik verder ook niet hoe of wat nooit in verdiept en had gewild dat de vorige eigenaar dat ook nooit gedaan had :+
 
was bij een dealer die raden ze me af. Hij had een fazer staan waar de bevestigingspunten van de valblokken in het motorblok zaten. Bij de val zijn de kappen gered alleen de motor kwam een stoeprand tegen, motorblok uitgescheurd dus total-los
 
Deze worden wel gedragen door het frame ;) (maar als het maar hard genoeg gaat helpen ze toch niks maarja)
 
Ik heb gekeken op bike design voor de crashpads van R&G maar dat zijn andere. Weten jullie een ander merk, heb geen zin om gaten te gaan boren in me kuip.

@DaveB010 Is dat -1 wat je gaat rijden? Had even op de site gekeken. Ben zelf nog nooit geweest maar dit of volgend jaar wel van plan! Je hebt idd een goeie gok gemaakt



Ik rij gewoon bij (vrij rijden minder snel met originele uitlaten)
Omdat ik al wat circuit ervaring heb.
Als je nog nooit eerder circuit heb gereden word er aangeraden
om toch een cursus te doen of bij MSL op zandvoort GROEP 1 of 2 te Rijden.
Dan rijd er een marshall voor je en die zal ideale lijnen rijden daar leer je echt heel veel van.

Heb er weer zin in dit jaar :} :]

voor mij is het circuit rijden ook iets waar ik lekker me ding kan doen zodat ik die dingen niet op de openbare weg meer doe }) ( Of een heel stuk minder O-) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan