Het Suzuki GSX-R600 topic deel 29!

Status
Niet open voor verdere reacties.
iemand nog op zoek naar een handleidingsboekje van een k7, ouderwetse papieren versie? De motor gaat (of is eigenlijk) al weg ivm ongeluk/schade en heb het boekie hier nog liggen. Het is geen onderhoudsmanual, wel nederlandstalig.

Mogelijk komen er ook nog een buddyzitje en een standaarddemper in de aanbieding.
 
Laatst bewerkt:
Hallo forumleden. Sinds kort eigenaar van een zwarte Gixxer uit 2006 (600cc), is m'n eerste motor. Vandaar ook sinds kort actief op dit forum en bij deze dan ook de introductie van m'n zwarte trots. Heb hem helemaal standaard gekocht en huidige aanpassingen zijn:
- Laser X-treme uitlaat
- Korte kentekenplaathouder
- Rode wheelstriping
- Witte bandenstift

To do:
- Zwarte kuipruit (reeds binnen, nog even monteren)
- Zwart hitteschild om catvervanger (2e hands aan het zoeken)
- Stalen remleidingen (rood of wit)

[afbeelding]

Aangenaam! *D

welkom, heb dezelfde motor maar bij mij is hij nog steeds standaard.
hoeveel heb je voor die laser uitlaat betaald?
wat is een - Zwart hitteschild om catvervanger (2e hands aan het zoeken) ??
toevallig een foto iemand?
 
Hoe houden jullie t trouwens vol met zo'n lange rit? Ik reed laatst van amsterdam naar bennebroek (35 minuten rijden) en toen had ik al geen gevoel meer in m'n zaakje.. -O-
Voor m'n gevoel ben ik niet extreem lang (+/- 1,86) dus weet niet of t daar aan ligt? Ik vind het zitje van de gixxer ook best dun eigenlijk..

zadel van k6/k7 is dikker dan die van een r6 of cbr600 van het zelfde jaar.
zadel v cbr is hard als steen.
 
iemand nog op zoek naar een handleidingsboekje van een k7, ouderwetse papieren versie? De motor gaat (of is eigenlijk) al weg ivm ongeluk/schade en heb het boekie hier nog liggen. Het is geen onderhoudsmanual, wel nederlandstalig.

Mogelijk komen er ook nog een buddyzitje en een standaarddemper in de aanbieding.

wat zou je er voor willen?
 
Hey suzuki gsx-r 600 k7. Ik heb 175 euro er voor betaald. Nieuw. Normaal zit er om de catalysator een zwarte kap. Die wordt hitteschild genoemd. Die ontbrak alleen. In het te koop gevraagd forum heb ik een foto geplaatst ervan.
 
wat zou je er voor willen?

Voor het boekje? Geen idee eigenlijk hahaha Tientje ofzo of wat heb je voor over? denk er wel aan: het is het officiële gebruiksaanwijzingsboekje, er staat wel wat over onderhoud ed. in maar is lang niet zo uitgebreid als een onderhoudsmanual.
 
Laatst bewerkt:
wat mag zo'n geintje kosten?
zie onderstaande :)

heb het bij de terugroepactie laten doen van mijn k7 en moest dacht ik ongeveer 130-140 euro betalen voor stalen remleidingen inclusief montage.

setje leidingen voor en achter betaal je doorgaans 120 euro voor, uit duitsland goedkoper.

maar als het voor dat geld gemonteerd en ontlucht is dan is dat een prima prijs
 
Heren dames :W

even een technische vraag over een 600 uit 2003

zijn er zeg maar dingen waar je specifiek op moet letten als je er 1 koopt :?

ik rij zelf op een K2 1000 op het circuit, maar die heeft nooit problemen.

er is iemand die wilt of een 600 K3 kopen of een 750 K1 en dan is het wel wenselijk als ze weten waarop gelet moet worden.

zoals b.v. bij de R6jes van Yamaha dat de 2e versnelling er wel eens uitklapt, dat soort dingen bedoel ik eigenlijk.

verder kan ik wel beoordelen of een motorfiets goed genoeg is om te kopen.

als iemand mij een PB kan sturen daarover dan ben ik je eeuwig dankbaar.

Groeten Roy
 
Ik ben op zoek naar een originele demper voor een Gsxr 600/750 K8-K9. Heeft iemand nog iets liggen?

Staat: netjes maar een schuivertje is niet heel erg :)
 
Heren dames :W

even een technische vraag over een 600 uit 2003

zijn er zeg maar dingen waar je specifiek op moet letten als je er 1 koopt :?

ik rij zelf op een K2 1000 op het circuit, maar die heeft nooit problemen.

er is iemand die wilt of een 600 K3 kopen of een 750 K1 en dan is het wel wenselijk als ze weten waarop gelet moet worden.

zoals b.v. bij de R6jes van Yamaha dat de 2e versnelling er wel eens uitklapt, dat soort dingen bedoel ik eigenlijk.

verder kan ik wel beoordelen of een motorfiets goed genoeg is om te kopen.

als iemand mij een PB kan sturen daarover dan ben ik je eeuwig dankbaar.

Groeten Roy

weinig specifieks, het bekende stator/spanningsregelaar riedeltje is punt van aandacht, maar als je de boel niet uit elkaar gaat halen ga je niks zien.. (gesmolten stekkers e.d.)
 
Is het trouwens niet eens tijd dat de OP geupdate wordt? Groot deel van de lui die er in staan zie je nooit meer en de linkjes naar de handleidingen werken ook niet meer.. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan