Het Suzuki GSX-R600 topic deel 30!

Status
Niet open voor verdere reacties.
zou van een van de deksels kunnen zijn, centreer pennetje..
 
Is er eigelijk een mogelijkheid om de knipperende benzinelamp uit te schakelen? Dus dat je alleen de benzinelamp ziet als hij constant aan gaat bij de laatste litertjes.

Bij de R6 zag ik de benzinelamp was wanneer er benzine voor ongeveer 40km in zat. Bij mijn GSX-R 600 K7 begint hij eerst met knipperen bij nog net geen halve tank. Dit vind ik nogal irritant omdat ik dan nog 1 heel rit van 60km kan doen totdat de benzinelamp constant blijft branden.
Ja ik weet het ik doe aan mierenneukerij, maar ik hou niet van knipperende lampjes op mijn dashboard.
 
Is er eigelijk een mogelijkheid om de knipperende benzinelamp uit te schakelen? Dus dat je alleen de benzinelamp ziet als hij constant aan gaat bij de laatste litertjes.

Bij de R6 zag ik de benzinelamp was wanneer er benzine voor ongeveer 40km in zat. Bij mijn GSX-R 600 K7 begint hij eerst met knipperen bij nog net geen halve tank. Dit vind ik nogal irritant omdat ik dan nog 1 heel rit van 60km kan doen totdat de benzinelamp constant blijft branden.
Ja ik weet het ik doe aan mierenneukerij, maar ik hou niet van knipperende lampjes op mijn dashboard.

First world problems :+ :P
 
Iemand die nog een mooie GSX-R zoekt? De mijne is begin april te koop (als ik de remschijven vervangen heb). :)

En natuurlijk een plaatje erbij!

1234494_658515134172753_519257903_n.jpg


zou van een van de deksels kunnen zijn, centreer pennetje..

Daar lijkt het inderdaad het meest op.

Is het hol van binnen?

Is er eigelijk een mogelijkheid om de knipperende benzinelamp uit te schakelen? Dus dat je alleen de benzinelamp ziet als hij constant aan gaat bij de laatste litertjes.

Bij de R6 zag ik de benzinelamp was wanneer er benzine voor ongeveer 40km in zat. Bij mijn GSX-R 600 K7 begint hij eerst met knipperen bij nog net geen halve tank. Dit vind ik nogal irritant omdat ik dan nog 1 heel rit van 60km kan doen totdat de benzinelamp constant blijft branden.
Ja ik weet het ik doe aan mierenneukerij, maar ik hou niet van knipperende lampjes op mijn dashboard.


Lampje afplakken en het tape er weer afhalen als die brand *D

Maar wat jij wilt, kan helaas niet.
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag allen!

Ik heb 2 weken terug mijn gsxr 600 k7 gekocht, met 23k km.
Ik zal dadelijk even fotos uploaden en wat meer info.. maar ik heb een vraag.

De originele uitlaat.. als ik die wil vervangen, klopt het dan dat die hele pot eronder kont te vervallen?.
Dus een slip on demper komt in de plaats van die pot?

Reden dat ik zo'n haast heb, is omdat ik een ongelukje heb gehad en zelf maar 1 hand kan gebruiken nu.
Dus nu zit hier iemand die het voor mij wil dken.. vandaar haha.

Alvast bedankt!!
 
De originele uitlaat.. als ik die wil vervangen, klopt het dan dat die hele pot eronder kont te vervallen?.
Dus een slip on demper komt in de plaats van die pot?

Ligt er aan met wat voor uitlaat je hem vervangt maar meestal gaat die pot eronder weg ja.
 
Is er eigelijk een mogelijkheid om de knipperende benzinelamp uit te schakelen? Dus dat je alleen de benzinelamp ziet als hij constant aan gaat bij de laatste litertjes.

Bij de R6 zag ik de benzinelamp was wanneer er benzine voor ongeveer 40km in zat. Bij mijn GSX-R 600 K7 begint hij eerst met knipperen bij nog net geen halve tank. Dit vind ik nogal irritant omdat ik dan nog 1 heel rit van 60km kan doen totdat de benzinelamp constant blijft branden.
Ja ik weet het ik doe aan mierenneukerij, maar ik hou niet van knipperende lampjes op mijn dashboard.

Ik kan je niet helpen, maar wel bedankt voor je berichtje. Nu weet ik in elk geval dat ik nog even verder kan rijden als het lampje begint te knipperen :D
Heel stom, maar het geeft mij toch altijd een akelig gevoel als het lampje aan gaat (ook in de auto :D)
 
Waar halen jullie trouwens leuke motor routes vandaan?
Eerste Google hit gaf motorroutes.net aan, maar zo heel veel routes (in N/O Nederland) staan er niet op vind ik.
 
Mijne knipperd met nog +/- 40km te gaan en laatste druppen gaat ie voluit branden idd..

@Da Liks jij rijd teveel op je achterwiel, Dan denkt ie gelijk dat de tank leeg is vermoed ik :P
 
Vanochtend toen ik even mijn contact aan ging zetten gaf mijn display FI/F1 melding aan. DIt is als het goed is een algemeen foutcode toch? Contact uit en weer aan en het was weg.
Wordt er ergens een historie bijgehouden van foutcodes? Ben benieuwd wat het was. De killswitch stond gewoon uit.

(GSX-R600 k7)
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend toen ik even mijn contact aan ging zetten gaf mijn display FI/F1 melding aan. DIt is als het goed is een algemeen foutcode toch? Contact uit en weer aan en het was weg.
Wordt er ergens een historie bijgehouden van foutcodes? Ben benieuwd wat het was. De killswitch stond gewoon uit.

(GSX-R600 k7)



Moet je even de code uitlezen op je display met een paperclip of dealer tooltje in je service connector.

Bij een 600/750 k4-5 is het meestal een defecte STVA unit.
 
Moet je even de code uitlezen op je display met een paperclip of dealer tooltje in je service connector.

Bij een 600/750 k4-5 is het meestal een defecte STVA unit.
Dus het is niet mogelijk om foutcodes te kunnen zien op je dashboard? Het was ook meteen weg. Kan zijn dat mn xenon even teveel stroom trok. Ik ben er ook mee naar mijn werk gegaan. Merkte niets geks.
Even zoeken naar zo n diag tooltje :')

Edit:
Aah nu snap ik de paperclip truuk:
FI Fault Code List / Dealer Mode Switch - GSXR.com

Kan je permanent de dealermode aanzetten dmv paperclip truuk? Is daarmee te rijden dan?
 
Laatst bewerkt:
Nee, want dan zie je niet als er iets anders gemeld wordt.
 
Nee, want dan zie je niet als er iets anders gemeld wordt.


Ok dus dat gaat helaas niet ............ jammer vroeg mezelf dat ook al af.


Ik begrijp alleen je uitleg niet echt wat vast een tekortkoming van mij is ;) Dat ik niet zou zien als er iets anders gemeld wordt :?

Dus stel, ik heb een C28 melding en als ik ermee ga rijden dan blijf ik deze melding dan niet zien.Bedoelde je dat ermee ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan