Misschien vergezocht, maar lekt ie toevallig geen koelvloeistof of olie die op je achterband komtGa je ook van glijen
[me="P. IJsvogel"]had laatst ook last van lekkende koelvloeistofGelukkig kwestie van schroefje aandraaien en klaar [/me]
en daarna hoef je niet meer bij te vullen... hoeveel liter gaat er ongeveer in uiteindelijk?
ik heb nou even zelf hulp nodig
Een leuk stukje rijden was net weer een blij stukje glijden
Eerste half uur niks aan de hand ,gewoon goed bochten kunnen nemen en daarna in meerdere bochten (lees allemaal) gewoon glijden
Van een heel klein stukje tot gewoon weer richting de boom ,verkeersboorden etc
Voornamelijk achter gegleden ,een keer of 2 voor
Ben dus gewoon echt heel rustig terug gereden en nog gewoon glijden alleen niet zo erg meer als daarvoor (een keer bijna tegen een boom aanzitten haalt de motivatie om door te kachelen er wel uit)
Net de bandenspanning gemeten :
voor 2,4 bar
achter 2,7 bar
Niks opzienbarends dus
Temperatuur van de banden was wel enigzins vreemd : voor voelde warmer aan als de achterband en die voelde niet echt handwarm aan
Kan komen omdat ik vanaf de bochten zo'n 20 km moet terug rijden dat daardoor de banden dusdanig zijn afgekoelt
Achter voelt trouwens tijdens het rijden ook erg hard aan ,meer als normaal
Ik heb zelf niks aan de vering gedaan ,die staat nog op de instellingen die ze er in Werkendam op hebben gezet
De achterband licht er nou zo'n 250 km onder dus een silicone laag lijkt me ook onwaarschijnlijk
Het lijkt erg veel op de problemen die ik vorig jaar heb gehad met de BT banden maar er zitten nou MPP's onder en dit is de 2de keer binnen 2 weken dat dit gebeurt
Heb hiervoor zeker 7/8 maanden probleemloos met de MPP's gereden
Als iemand een idee heeft hoor ik het wel ,ik begrijp er nu dus echt geen zak meer van
geen hyperpro en mpp`s kopen
Hoeveel meter glij je?
Vette slide dus? Kick ass
Dit is dus te wijten aan je vering, volgens mij rijdt Pascal ook met MPP's?
Een heleboel....wieso denn?
Dit is dus te wijten aan je vering, volgens mij rijdt Pascal ook met MPP's?
wie is Pascal
direct na het opzetten van die hyperpro veel vooruit gegaan ,voelde/voelt stukken beter als origineel
dit is sinds vorige week dat glijden op die rotonde (en wat Boy al had gezegt : het had vuil kunnen wezen)
Lijkt me vreemd als vering in 1 keer vreemde kuren gaat vertonen
Misschien een combinatie van omstandigheden
snap zoiezo al niet waarom die achterband niet echt handwarm aanvoelde(was inmiddels al ongeveer een uur weze rijden)
Na een paar keer op een recht stuk goed doortrekken en een paar noodstops (dankzij onze belgische buren) en ongeveer 20 tot 25 km warmrijden lijkt het me toch dat een band warm moet zijn
Die vorige MPP wel in iedergeval
Veul beter dan BT014 maar in combi met Hyperpro heb ik geen last van glijden, juist bergen meer vertrouwen in voor- en achterkant
[
Ik denk dat je ff naar de spygoloog moet gaan, kan ook allemaal tussen je oren zitten
Maar als het op dezelfde rotonde gebeurt iedere keer dan is ie smerig als de nete
Het was glijden in 8 verschillende bochten pascal
Die rotonde waar ik vorige week heb gegleden ben ik niet eens in de buurt geweest
Die MPP's met Hypperpor voelen idd veel betrouwbaarder dan origineel vering met BT of originele vering met MPP's
Daarom vind ik het dus ook zo vreemd dat ze nou met die kuren komt
In mijn opzicht als het de vering had moeten wezen had ik het al veel eerder moeten merken
Maar d'r gaat zondag iemand van MotorMaf een blik op werpen
Second opinion is altijd goed
Ben wel benieuwd hoe het met mij zal zijn na de andere veren bij hyperpro, heb er wel pirellis opliggen, die dual compound die nu al zalig aanvoelen....
het voelt eigenlijk altijd beter dan wat er standaard opzit, maakt voor de rest niet zo gek veel uit of het hyperpro, wp of ohlins veren zijn, het stuurt gewoon strakker dan de standaard meuk
ik heb nou even zelf hulp nodig
Een leuk stukje rijden was net weer een blij stukje glijden
Eerste half uur niks aan de hand ,gewoon goed bochten kunnen nemen en daarna in meerdere bochten (lees allemaal) gewoon glijden
Van een heel klein stukje tot gewoon weer richting de boom ,verkeersboorden etc
Voornamelijk achter gegleden ,een keer of 2 voor
Ben dus gewoon echt heel rustig terug gereden en nog gewoon glijden alleen niet zo erg meer als daarvoor (een keer bijna tegen een boom aanzitten haalt de motivatie om door te kachelen er wel uit)
Net de bandenspanning gemeten :
voor 2,4 bar
achter 2,7 bar
Niks opzienbarends dus
Temperatuur van de banden was wel enigzins vreemd : voor voelde warmer aan als de achterband en die voelde niet echt handwarm aan
Kan komen omdat ik vanaf de bochten zo'n 20 km moet terug rijden dat daardoor de banden dusdanig zijn afgekoelt
Achter voelt trouwens tijdens het rijden ook erg hard aan ,meer als normaal
Ik heb zelf niks aan de vering gedaan ,die staat nog op de instellingen die ze er in Werkendam op hebben gezet
De achterband licht er nou zo'n 250 km onder dus een silicone laag lijkt me ook onwaarschijnlijk
Het lijkt erg veel op de problemen die ik vorig jaar heb gehad met de BT banden maar er zitten nou MPP's onder en dit is de 2de keer binnen 2 weken dat dit gebeurt
Heb hiervoor zeker 7/8 maanden probleemloos met de MPP's gereden
Als iemand een idee heeft hoor ik het wel ,ik begrijp er nu dus echt geen zak meer van
ik heb nou even zelf hulp nodig
Een leuk stukje rijden was net weer een blij stukje glijden
Net de bandenspanning gemeten :
voor 2,4 bar
achter 2,7 bar
Niks opzienbarends dus
Temperatuur van de banden was wel enigzins vreemd : voor voelde warmer aan als de achterband en die voelde niet echt handwarm aan
Kan komen omdat ik vanaf de bochten zo'n 20 km moet terug rijden dat daardoor de banden dusdanig zijn afgekoelt
Achter voelt trouwens tijdens het rijden ook erg hard aan ,meer als normaal
Ik heb zelf niks aan de vering gedaan ,die staat nog op de instellingen die ze er in Werkendam op hebben gezet
De achterband licht er nou zo'n 250 km onder dus een silicone laag lijkt me ook onwaarschijnlijk
Het lijkt erg veel op de problemen die ik vorig jaar heb gehad met de BT banden maar er zitten nou MPP's onder en dit is de 2de keer binnen 2 weken dat dit gebeurt
Heb hiervoor zeker 7/8 maanden probleemloos met de MPP's gereden
Als iemand een idee heeft hoor ik het wel ,ik begrijp er nu dus echt geen zak meer van
Wat houdt je tegen
als het de stuur eigenschappen verbetert : doen
Zijn er wel meer hier die dat gedaan hebben geloof ik