Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Momenteel is mijn GT250-X7 in opbouw en deze winter wil ik het blok plaatsen. Voordat ik dat kan doen moet de krukas gereviseerd worden, want er zitten al veel KM's op en ik had, vlak voordat ik hem 21 jaar geleden in opslag zette, problemen die mogelijk veroorzaakt werden door een lekke krukas keerring. (Langzaam inzakken vol gas en teveel roken uit één uitlaat, te weten links. :X )
Waar laten jullie zoal een krukas reviseren? Ik woon zelf in de Randstad, maar de locatie is geen al te groot probleem. Als het maar betrouwbaar gebeurd en tegen een eerlijke prijs.
Ik hoor graag van jullie. :W
 
Zie verkoop afdeling, de Soes mag weg.
RG250, 1350,00
Voor de tweetakt liefhebbers.
Aangezien ik onverwachts een andere tweetakt kon kopen waar ik toch meer mee heb mag deze naar een andere liefhebber.
In 1986 op kenteken gekomen en dus een Nederlandse motor.
Ik heb deze nu een jaar en gekocht van een tweetakt Suzuki liefhebber. Deze heeft destijds in 2008 het blok laten reviseren, onder andere een nieuwe gear assembly, schakelas en krukas persen.
Tevens later vzv nieuwe banden en carburateurs, nieuwe spiegels etc.
Bodywork is allemaal netjes en de motor loopt ook prima.
Ligt af en toe een drupje onder maar niks geks voor een oude tweetakt.
Zelf bezine mengen met 2t olie.
Vanaf 6000 toeren krijg je een duw in de rug tot ca 9000 toeren.
Er zitten 2 originele sleutels bij, de bon van de revisie (1066,97 euro) en een losse gear assenbly (versnellingsbak) die ik op ebay kocht. Tevens is de bijrijders zit aanwezig.
Tevens heb ik de voorvork keerringen laten vervangen. Het is een hele nette fiets dus bespaar me onzin biedingen.

Geen verkoop buiten Nederland, no sales outside the Netherlands.
Proefrit alleen mogelijk bij voldoende vertrouwen mijnerzijds.
 
Laatst bewerkt:
Toch niet hoor Bas :N

Als je bij de vacuem carburateurs de X-ringetjes vervangt van de vlinder-klep-assen en de kettingspanning goed hebt, is het bokken verwaarloosbaar. Bij mij bokt hij niet meer *O*

Grtz. Dunsz :W
Waar vind ik die x ringetjes?
[afbeelding]


Gister even lekker 120km gestuurd op de GT, heerlijke fiets ook 8-)
Na de koffiestop kom je ook bijna niet meer weg door de geïnteresseerden en belangstellenden..
Km teller klopt trouwens ook niks van.. 35 op de teller = 50 echte km's, en 80 op de teller is een dikke 100. iemand een idee hoe dit op te lossen is? zou ik een miles opnemer in het voorwiel hebben?

Maar het schokken/hikken bij gas dicht is soms toch wel hinderlijk. Iemand een idee welke ringetjes ik nodig heb?
 
Ook hier maar even neerzetten

Caféracer meeting op het TT circuit, 11 oktober

Beste café racer, bratt style, scrambler, modern style of anders enigzins verbouwde motorfiets in deze klasse, liefhebbers,
via deze weg wil ik jullie nogmaals van harte uitnodigen voor de café racer dag tijdens de BaTTle of the Nations, 11 oktober in Assen.

We hebben jullie nodig om dit te kunnen laten slagen!!

Echt heel mooi en uniek, en met de toezegging van Assen dat als er voldoende café racers komen, we volgend jaar een heel weekend op en rond het circuit mogen om een groot event te organiseren.
Dus kom en geniet, ook als is je motor half klaar of maar een klein beetje verbouwd is.

We krijgen een eigen plek op het midden terrein met veel muziek, stands, demonstraties, een fotoshoot van je motor en RIJDEN OP HET HEILIGE ASFALT.
Ook voor de jeugd is er van alles te doen
En natuurlijk, heel belangrijk, de kans om elkaar te ontmoeten en elkaars fiets in levende lijve te zien.
Voor de kosten hoef je het niet te laten.
Voor €10 toegang op zaterdag en zondag. (zaterdag trainingen Open Nederlands Kampioenschap en races)
Op zondag Open Nederlands Kampioenschapsraces en daarnaast een breed en mooi programma. Je café racer staat uiteraard op het middenterrein bij alle andere café racers!

We organiseren een Mooiste café racer verkiezing met hele mooie prijzen

Het circuit rijden kost €25, dus daar hoef je het niet voor te laten.
KOM JE OOK? GEEF JE DAN WEL OP, ZODAT WIJ WETEN HOEVEEL MOTOREN EN MENSEN ER KOMEN. OOK VOOR HET CIRCUIT RIJDEN IS VOORAF AANMELDING NOODZAKELIJK!

MEER INFO EN AANMELDEN:
http://www.dutchcaferacers.nl/11-battle-of-the-nations
en hier
BotN Inschrijfformulier circuit rijden - TT Circuit Assen

Kom allen, alleen dan kunnen we laten zien wat we in huis hebben en voor 2016 een nog mooier spektakel organiseren.

GRAAG DELEN!!
 
Laatst bewerkt:
heren :W :W

Ik zoek plastic ringen.
M6 x 12 en DUN minder dan een mm denk ik

ze worden gebruikt voor de montage van de kuipdelen
eerst plastic ring dan metalen ring en dan de bout

bij de dealer betaal ik meer dan 3 euro per stuk :( :(

dat is wel heel erg veel |( |(

kan in China een zak van 100 stuks kopen voor 3 euro maar die zijn 1.5 mm dik

dus weet iemand waar ik ze kan kopen voor een normale prijs?

Vr gr Erik
 
zelf maken geen optie? een of ander goedkoop plastic bakkie broodtrommel oid bij de aldi lidl of action en stansen maar?met holpijpjes moet dat toch lukken? Kun je ook mooie doorzichtige pakken van salade deksel oid
 
Laatst bewerkt:
Dank je
Ik zal een doosje gaan halen maar eigenlijk zoek ik dunnere

Merk Fabory
UBB Code 950356117891
UNSPSC Code 31161807
EAN Code 8715492861559


Technische Parameters

Klasse PA 6.6
Materiaalsoort Kunststof
Materiaalsoort Technisch Polyamide (nylon)
Voor nom. afm. M6


Technische Specificaties

d1 6.4
d2 12
s 1.6
 
nieuw project
full
 
Klopt , dit blok gaat ook meer vermogen aankunnen en krijgen , dus daarom een droge koppeling



Oehw mooi volgens mij zie ik daar een droge koppelingsset liggen. :9~~~[/quote]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan