Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha ze zijn zeker bang dat er iemand met een Krauser of een TZ500 mee gaat doen......
 
Ik snap het ook niet. Met een vroege gsxr 750 of fz 750 ben je wel welkom, maar met een rg500 niet...
 
Een SR is nou niet een snelheidsmonster te noemen,een GSX-R uit die tijd is sneller dan een standaard RG,dus die regels slaan nergens op.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ze bang zijn dat er een paar zijn die een oud GP span uit de schuur trekken met een dikke 4 in lijn 2takt er in.
 
Bij de zijspannen mag je wel met een 4-cilinder komen, maar dat mag dan geen achter uit hanger zijn.
 
Tweetakt meeting in Italié

RTM Suzuki
TSB12.jpg


V4 500
TSB32.jpg


Voor meer piccies zie
500 Two-Stroke Tech • View topic - Two stroke is back 04-19-2014 Varano de melagari (ITALY)
 
Laatst bewerkt:
Bij de zijspannen mag je wel met een 4-cilinder komen, maar dat mag dan geen achter uit hanger zijn.
 
Vrijdag weer een lekker stukkie gereden op de GT750, 4 keer kicken en lopen! Heerlijk dat gejank uit die 3in1 *O* :] *O*
 
Die van mij start na 1x knopje drukken... :Y :P


Die van mij nu ook :P maar de 1e keer naar een lange periode van stilstaan doe ik het met de kicker....anders kan ik als ik pech heb de accu gelijk weer aan de lader.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad,die starter had op iedere zware 2takt moeten zitten,ik heb wat afgetrapt als zo,n kreng weer eens niet wou starten na een tijd van stilstand of als er weer eens 1 verzopen was. :Y
 
Imatra zo te zien 8-) ,lekker raggen over de spoorbaan,dat was nog het echte straatracen. :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan