Valt wel mee,je kan harder met een Goldwing dan je denkt,hebben al de nodige zogenaamde sportmotorrijdersEen vergelijking tussen een Goldwing of een RG500 gaat totaal mank naar mijn idee.
Dan kun je gsxr ook met een auto vergelijken, 2 totaal verschillende werelden.
Dat geloof ik best dat dat kan, maar dat ligt meer aan de man die er opzit.
Maar mijn punt is, iemand die 50.000km/jaar wil rijden gaat niet op zoek naar een RG500/GSXR. Maar komt vrij snel uit bij een Goldwing of BMW. En Marq Marquez zul je nooit aan de start zien met een Goldwing. En iemand die af en toe lekker een stukkie wil sturen, heeft geen zin om gemiddeld 1x per/maand die zware buffel uit de schuur te sleuren.
En de rest van het jaar zit je tegen zo'n ding aan te kijken, tja dan weet ik wel waar ik het liefste naar kijkEn ja dat is natuurlijk persoonlijk.
Ik heb op Spa tijdens een van mijn circuitdagen daar (1998'er SRAD 600) een x samen moeten rijden met de belgische politie op FJR'en en van die BMW vrachtwagens.Tering wat was dat irritant, dat werd ook uiteindelijk bijna slaande ruzie in pits, en een aantal x lichamelijk contact op de baan (dat vond ik wel weer leuk dan, alleen ronde tijden moet je dan uit je hoofd zetten)
De organisatie heeft toen uiteindelijk besloten om die gasten apart te laten rijden. En nee ze waren niet sneller dan mij op een ronde, maar op sommige stukken waren ze wel rap om dan vervolgens ergens in de remmen te gaan waar je het totaal niet verwacht.Als er 1 of 2 verdwaalde tijdens een circuitdag tussen zitten is er voor iedereen mee te leven, maar het zijn gewoon geen motoren voor op circuit. Maar daar ben je vrij in om het toch te doen.
Ja maar ook dat valt wel mee als je een gebruikte koopt,oudere GSX-R modellen stijgen zelfs weer in prijs.
En je blijft op een oude motor rijden ondanks de waardevastheid,dat maakt voor een verzamelaar niks uit want die rijden
er toch niet mee,maar voor mij wel,ik heb een motor om op te rijden niet om naar te staren.Ik heb alweer 7000km weg met mijn
Goldwing die ik van de zomer heb gekocht,kan jij dat ook zeggen van je 2taktjes Bas,of staan die alleen
maar mooi te zijn
Oh en de afschrijving is 0,0 op de Goldwing,want die zit al op de bodem,en betaal heel wat minder aan olie en benzine
vergeleken met een dorstige 2 takt,ook loopt een Goldwing met gemak 300000km en meer zonder revisie,het record staat op meer
dan 1,5 miljoen km.s met alleen 1x een cardan revisie ,kan je dat ook van 2takten
zeggen?
Een Goldwing is een auto op 2 wielen.......
Nee nee een vrachtwagen op 2wielen.Een Goldwing is een auto op 2 wielen.......
Vraag ik mij ook af,maar ik ben best blij met mijn 2 wielige vrachtwagen,wij toeren regelmatig door de omgeving en in België,ik kanJa van een RG naar een Goldeing. Je vraagt je af waar het mis is gegaan
Zeg dat welniet meer te redden die man......
Kijk maar uit dan,voor je het weet zit je ook verdwaasd op een kleppenhokTeveel 2-takt dampen inademen schijnt averechts te kunnen werken
Vraag ik mij ook af,maar ik ben best blij met mijn 2 wielige vrachtwagen,wij toeren regelmatig door de omgeving en in België,ik kan
mijn natje en droogje meenemen en ben vergezeld van een lekker muziekje en als het wat te koud is zet ik de verwarming aan
en trek mijn verwarmde handschoenen aan,zo kan opa rustig rondtoeren bij - tig graden.Doe me dat maar eens na met die 2takten
die of in de revisie zijn of hooguit een paar keer per jaar de buitenlucht zien
NR34 heb je al met je 2 takten gereden en Bas heb je de 1000km al gehaald dit jaar met de 2 takten
Ik heb de GL nu sinds Augustus en ben inmiddels 7000km verder geen olie verbruikt en 1op 18 gemiddeld,nou jullie weer.
PS:als jullie dachten dat je met een GL niet hard kan,laat ik jullie uit die droom helpen,let op dit is met passagier.
https/www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjy_dz46J_fAhWCNOwKHQVxCc8QtwIILDAA&url=https /www.youtube.com/watch?v=1-VyTWdN5i8&usg=AOvVaw2fNiffRxYQPXAkADABM5Mz
Filmpje: Assen met een Goldwing
Maak jij nou eerst maar eens die RG in orde en ga eens een keer rijden,dan mag je pas meepraten met de grote jongensJa die chauffeur heeft skillsEn de motor gaat ook mooi op in zijn omgeving: Langs de weg en op de weg zie je kerstbomen!
Maak jij nou eerst maar eens die RG in orde en ga eens een keer rijden,dan mag je pas meepraten met de grote jongens,want die staat al veel te lang stil.
Maak jij nou eerst maar eens die RG in orde en ga eens een keer rijden,dan mag je pas meepraten met de grote jongens,want die staat al veel te lang stil.
Ik weet het goed gemaakt,jij ruilt de RG met mijn Goldwing,is toch veel beter voor je,Dat klopt, helaas. Baal daar zelf ook genoeg van.
In een jaar?Ik zit tegen de 90.000 km op de GT750.....