Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

 
Geef mij maar gewoon origineel met hooguit een paar expansie piepkes
Al kan ik wel begrijpen dat mensen er modern spul onder zetten,het is vele malen beter dan de originele fietspompen
en remmen van vroeger.
 
Het mooie is nu juist om die oude fiets pompen intern helemaal aan te passen en te verbeteren. Zodat ze in hun functioneren niet onder doen voor modern "goud" maar nog wel origineel uitzien. En alleen iemand die verder kijkt het opvalt dat er iets aan de hand is.
 
Ach mij doet het niks,ik ben nog uit de tijd van gummi frames,houten remmen,doorslaande voorvorken en fietspompen als vering.
Ook daar ging ik al zo hard mogelijk mee,de enigste in die tijd die hun zaakjes goed voor elkaar hadden waren de Italianen.
Vroeger vond ik het maar zeurders die op Italiaanse motoren reden en afgaven op alles wat Japans was,totdat ik vele
jaren later eens een Laverda SF750 kocht,toen begreep ik wat ze bedoelde,dat stuurt en remt echt vele malen beter als de
Japanners uit die tijd.
 
Laatst bewerkt:
Mooie cafe racer maar wel jammer van die voorkant. Daar had echt een klassieke vork in gemoeten.
Geef mij maar gewoon origineel met hooguit een paar expansie piepkes
Al kan ik wel begrijpen dat mensen er modern spul onder zetten,het is vele malen beter dan de originele fietspompen
en remmen van vroeger.

 
Dat vind ik dan weer niet, doe mij maar een dikke achterbrug met een mooie set moderne schokkers.
 
Ik heb niet echt een voorkeur voor een bepaalde configuratie. Het smoelt goed of niet. En ik vind de geplaatste caferacer dus gewoon goed smoelen
 
Laatst bewerkt:
Zo stond deze custom bike met Kenny Roberts kleuren en een bananenbrug in 2013 op het paddock van Spa Francorchamps:



Je moet van het chrome houden, maar ik kon deze wel waarderen
 
Persoonlijk ben ik meer van de mooie standaard motoren ,maar deze vind ik ook erug mooi.

Inderdaad een mooi geslaagd exemplaar. Wat ik hier in het bijzonder mooi van vind is het feit dat er geen echte GT voor opgeofferd is. Er is gewoon een GT blok (en tellerset) gebruikt en een hele andere fiets omheen gebouwd. Wanneer je de originele spullen nog hebt kun je alles zo weer terugknutselen.