Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

gisteren op Texel naar de Classic Motorshow geweest. Was een leuke show. Veel sfeer en veel oude fietsen. Hans en Alfons Smit hadden schitterende kawasaki tweetakten meegenomen. Maar er stonden ook een paar mooie Suzuki's een Gt750, mijn T500 en een T500 Racer.
impressie:

y1L59Mh.jpg

e1QuUNB.jpg

pYX3aF1.jpg

B4sjOrX.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zag Frank nog op Texel. Leuke vent. Was ook op het suzuki weekend bij de zaterdag rit. Toen op zijn gt.
 
Yep Frank is een beste kerel
We hebben al jaren plezier samen
Hier een filmpje waar hij de eerste plaats pakt op de Nurnburgring , Super weekend om nooit te veregeten
Ik zag Frank nog op Texel. Leuke vent. Was ook op het suzuki weekend bij de zaterdag rit. Toen op zijn gt.
 
Ik zag Frank nog op Texel. Leuke vent. Was ook op het suzuki weekend bij de zaterdag rit. Toen op zijn gt.

Een jaar of 6 geleden met Frank een bloedstollend gevecht ;) gehad, het was vrij rijden op de Nürburgring . Een super gast.

full
 
Laatst bewerkt:
43_1_suzweb_1920x1332px_2016_party-1592.jpg

(ja geen klassieker, geen tweetakt, maar wel een Suzuki ;) )
Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar :)
 
We zullen het voor deze keer door de vingers zien. ;)
PS:Ook alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar,ook voor alle andere motorliefhebbers.
 
Beste wensen iedereen !

Heeft er iemand nog een spanningsregelaar liggen voor een Suzuki GT 250 1977 ?
Betreft het model met een massa aansluiting, een rood groene draad, geel groene draad en rode draad volgens het schema :) ? (http://www.oregonmotorcycleparts.com/Diagrams/GT-250A.JPG )

Vorige eigenaar heeft de spanningsregelaar er tussenuit gehaald en de elektronica gewoon op de batterij aangesloten zonder dat deze dus kan opladen... Valt hij lekker stil als de batterij plat is na een kwartiertje..

Of als iemand weet welke u universele spanningsregelaar ik kan gebruiken ?

Bedankt !
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Hmmmm van de week de Kawasuki met GT550 blok weer eens uit garage gehaald, laatste rit nokte er een cilinder mee, en toen stond de vlotterbak van die carb leeg, vlotter opnieuw afgesteld en nieuwe vlotternaald gemonteerd. Proefrit was veelbelovend starten en rijden netjes op 3 cilinders tot een paar km en toen begonnen weer dezelfde cilinder uit te vallen. Ik verdenk nu de bougie omdat ik die laatst verwisseld had onderling en er eerst een andere cilinder deze kuren vertoonde. Enige reden om een andere dat de standaard (volgens mij) NGK B8ES te monteren?
 
Terug
Bovenaan Onderaan