Yeah, die ga ik bestellenHaynes heeft ook goede manuals:
Haynes Manual - Suzuki GT380 GT550 Parts at Wemoto - The UK's No.1 On-Line Motorcycle Parts Retailer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yeah, die ga ik bestellenHaynes heeft ook goede manuals:
Haynes Manual - Suzuki GT380 GT550 Parts at Wemoto - The UK's No.1 On-Line Motorcycle Parts Retailer
Vraagje: wat is een orginele gt550 waard in orginele lak zonder roest met 22.000km
Hij is rijdend weg gezet 7 jaar geleden dus zal nagekeken moeten worden. Ding is geen 10 maar zeker een dikke 8.
Ding is iig te mooi om een caferacer van te maken.....
Heb helaas geen fotoos
Een beetje wat de gek er voor geeft,en natuurlijk de staat.Gemiddeld doen ze zo tussen de 750,- voor een opknap exemplaar tot rond de 3500,- voor een net rijdend exemplaar in
originele staat met originele uitlaten een topper met lage km stand kan tot 5000,- kosten.
Maar zonder foto,s is het moeilijk een oordeel te geven.
Maar gaat het om de motor te kopen,of verkopen?
Allebij , vriend A wil er een kopen en vriend B heeft er een staan.
We vragen ons af wat zon ding in godsnaam waard is.
Ah thanks, ik had natuurlijk alleen gezocht op workshop manual, niet op werkplaatshandboek Misschien wel lekkerder ook in het Nederlands.
Het nieuwere dashbord zat bij de motor. Het lijkt erop dat alleen het motorblok zelf echt oud is. Maar het zal wel leuk zijn als de indicator werkt.
[afbeelding]
Ik kan me enkel voorstellen dat het dat dopje is aangegeven met de pijl. Als die nieuwe schakelindicator dan erop moet dan lijkt me dat dus geen ontzettend ingrijpende taak. Die kabel geleid ik dan naast de dynamokabel uit het motorblok.
[afbeelding]
Dank voor je reactie!