Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Ben met iemand uit de USA bezig en die heeft de juiste, zie foto.

full
 
Die laatste is een latere t500. Die heb je nodig ivm aansluiting onder. Die past met het ietwat verder naar achtergeplaatste luchtfilter. Maar die tandjes zijn toch ook gewoon in NL wel te krijgen? Stonden nog niet zo lang geleden gewoon op marktplaats.......
 
Ik heb bij deze gozer al meer spullen gehaald en ik weet dat wat hij heeft goed is en niet zoals de meeste zooi op Marktplaats waar ze ook nog eens de hoofdprijs voor willen hebben.
 
zo eentje als jij wilt heb ik ook nog liggen en ik hoef er niet de hoofdprijs voor
 
zo eentje als jij wilt heb ik ook nog liggen en ik hoef er niet de hoofdprijs voor

Bedankt voor je aanbod maar ik heb de bestelling al gedaan. Ik vind het lullig om het nu af te zeggen (man een man, woord een woord)
Mocht ik nog eens wat nodig hebben dan neem ik contact met je op, of vraag het hier in het topic.

ps
Zijn hier nog mensen uit de buurt (Den Haag) die op Zaterdag 4 Juni naar Oudleusen gaan?
 
Als je vlotter niet lek is,en er verder goed uitziet haal dan je vlotternaald er even uit,en kijk of er geen vuil tussen zit,zodat ie niet goed afsluit.Komt best vaak voor.

Gisteren de carburateur uit elkar gehaald, vlotternaald er uit gehaald en inderdaad, er zat vuil op de vlotternaald. Even goed schoongemaakt, alles weer in elkaar gezet, en jawel: problem solved! *O*

Heren, bedankt voor de tips en het meedenken!

Groet,

Gerrit
 
Terug
Bovenaan Onderaan