Het Voorne-Putten Topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
De OP even uitgebreid. Tussen alle topicleden staat nu netjes een streep. Ook heb ik bij iedereen het merk en type motor bij de foto gezet inclusief bouwjaar. Alleen het bouwjaar van de fietsen van Jo-one en MarkL kon ik niet vinden.

Ziet er weer wat netter uit vind ik zelf :Y
 
De OP even uitgebreid. Tussen alle topicleden staat nu netjes een streep. Ook heb ik bij iedereen het merk en type motor bij de foto gezet inclusief bouwjaar. Alleen het bouwjaar van de fietsen van Jo-one en MarkL kon ik niet vinden.

Ziet er weer wat netter uit vind ik zelf :Y

Goed bezig :Y Tijd over?
 
have fun melief!!!!!
We horen wel hoe het was!


Nou ik kan er kort over zijn...
teveel om te zien... het was er gezellig druk en de vrouwen waren soms TE sletterig maar ach zou het er wel op kunnen hoor! :9 *O*

en hoe kan het ook anders,
Geen spulletjes voor mijn gsx op voorraad die IK wilde hebben.... -O-
Pazzo rem/koppelinghendels hadden ze precies voor mijn type NIET!!!!
en donkere knipperlichtglaasjes... nergens te vinden! '(
heb afgesproken met een maat van me om die dinge gwoon van de zomer te gaan spuite met zo'n lak!

Ook ben ik afgestapt van het idee andere kuipruit...
heb een blauwe ruit en een zwarte ruit gezien op mijn kleur gsx en dat beviel me beide niet!!
ik blijf bij mijn ruitje vind het PRIMA!

Verder ben ik erachter gekomen dat mijn volgende fiets een honda cbr1000rr wordt!!
zit superlekker en is gwoon machtig mooi :9~

Achja er was veel moois en leuks te zien en te koop..
helaas alleen niet het XJR cafe gezien......... ik was daar ook vet verdwaald!
kwam vast doordat ik steeds afgeleid werd door die sletterige meiden daaro... :?

en heb toch maar een nieuwe fiets gekocht!!!!!!


schaal 1:12 :+

full
 
oja ik kan ook nog vertellen dat me maat de nieuwe eigenaar is van een Kawasaki zx6r zwart van kleur bouwjaar 2008!!!!!!!

Hij heeft hem 2 weken geleden gekocht en heeft het mij lekker vandaag pas verteld.........

*O*
 
De OP even uitgebreid. Tussen alle topicleden staat nu netjes een streep. Ook heb ik bij iedereen het merk en type motor bij de foto gezet inclusief bouwjaar. Alleen het bouwjaar van de fietsen van Jo-one en MarkL kon ik niet vinden.

Ziet er weer wat netter uit vind ik zelf :Y
Ow zag nog in een flits Jo-one bj: 1999
 
Avond allemaal :W

Nieuwe deeltje ook weer gevonden *O*

Zou ook wel naar de beurs willen, maar heb avonddiensten, dus zit er niet in :N :/
 
Nou ik kan er kort over zijn...
teveel om te zien... het was er gezellig druk en de vrouwen waren soms TE sletterig maar ach zou het er wel op kunnen hoor! :9 *O*

en hoe kan het ook anders,
Geen spulletjes voor mijn gsx op voorraad die IK wilde hebben.... -O-
Pazzo rem/koppelinghendels hadden ze precies voor mijn type NIET!!!!
en donkere knipperlichtglaasjes... nergens te vinden! '(
heb afgesproken met een maat van me om die dinge gwoon van de zomer te gaan spuite met zo'n lak!

Ook ben ik afgestapt van het idee andere kuipruit...
heb een blauwe ruit en een zwarte ruit gezien op mijn kleur gsx en dat beviel me beide niet!!
ik blijf bij mijn ruitje vind het PRIMA!

Verder ben ik erachter gekomen dat mijn volgende fiets een honda cbr1000rr wordt!!
zit superlekker en is gwoon machtig mooi :9~

Achja er was veel moois en leuks te zien en te koop..
helaas alleen niet het XJR cafe gezien......... ik was daar ook vet verdwaald!
kwam vast doordat ik steeds afgeleid werd door die sletterige meiden daaro... :?

en heb toch maar een nieuwe fiets gekocht!!!!!!


schaal 1:12 :+

[afbeelding]
Ik zou voor die pazzo's ook ebay is raadplegen :Y

En ik zou ook Titax hendels overwegen ipv Pazzo. Scheelt een hoop in kosten en niets in kwaliteit :) *Ik heb ze zelf ook :+
 
Ik zou voor die pazzo's ook ebay is raadplegen :Y

En ik zou ook Titax hendels overwegen ipv Pazzo. Scheelt een hoop in kosten en niets in kwaliteit :) *Ik heb ze zelf ook :+


hmm ja ook titax dingen gevonden.. maar wist niet wat het verschil was..
ebay ben ik geen fan van... nooit mee gewerkt en vind het maar beetje wazig allemaal!
hou het liever op een webwinkel van een bedrijf...... net wat safer!

ik ga eens goed rondshoppen nvoor die zooi.
vond 220 euro voor een setje pazzo's best prijzig....
 
hmm ja ook titax dingen gevonden.. maar wist niet wat het verschil was..
ebay ben ik geen fan van... nooit mee gewerkt en vind het maar beetje wazig allemaal!
hou het liever op een webwinkel van een bedrijf...... net wat safer!

ik ga eens goed rondshoppen nvoor die zooi.
vond 220 euro voor een setje pazzo's best prijzig....
Voor zover ik weet:

Titax is gelagerd, Pazzo niet. Dus voordeel voor de titax. Verder uiterlijk verschil.

Ebay is echt de moeite waard. Ik heb diverse dingen gekocht via ebay, waaronder mn Titaxen, die had ik voor 75 euro (set). Nu kan ik ze nergens meer vinden voor die prijs. Maar het geeft wel aan hoeveel het soms kan schelen.

Wanneer de feedback van een ebay verkoper goed is, kan je er rustig wat kopen. :Y
 
hmm ja ook titax dingen gevonden.. maar wist niet wat het verschil was..
ebay ben ik geen fan van... nooit mee gewerkt en vind het maar beetje wazig allemaal!
hou het liever op een webwinkel van een bedrijf...... net wat safer!

ik ga eens goed rondshoppen nvoor die zooi.
vond 220 euro voor een setje pazzo's best prijzig....

Ebay scheelt een hoop hoor voor pazzo's :)

Waar je die knipperlichtglaasjes kan kopen, kan je misschien in het gsx-r topic vragen. Ik heb die vraag een paar keer voorbij zien komen toen ik nog in dat topic meelas.
 
De OP even uitgebreid. Tussen alle topicleden staat nu netjes een streep. Ook heb ik bij iedereen het merk en type motor bij de foto gezet inclusief bouwjaar. Alleen het bouwjaar van de fietsen van Jo-one en MarkL kon ik niet vinden.

Ziet er weer wat netter uit vind ik zelf :Y

Ziet er zeker netjes uit! Alleen is de foto van mijn R6 niet gewijzigd. Heb namelijk een nieuwere foto, dus als je die nog even zou willen aanpassen ben ik helemaal blij :P

IMG_1808.jpg
 
Ziet er zeker netjes uit! Alleen is de foto van mijn R6 niet gewijzigd. Heb namelijk een nieuwere foto, dus als je die nog even zou willen aanpassen ben ik helemaal blij :P

[afbeelding]
Thnx *D

Er was halverwege iets fout gegaan waardoor ik een deel overnieuw moest doen, de CB1 moest ik er toen ook opnieuw bijzetten, R6 even vergeten dan denk ik.

Maar staat erbij :Y
 
hmm ja ook titax dingen gevonden.. maar wist niet wat het verschil was..
ebay ben ik geen fan van... nooit mee gewerkt en vind het maar beetje wazig allemaal!
hou het liever op een webwinkel van een bedrijf...... net wat safer!

ik ga eens goed rondshoppen nvoor die zooi.
vond 220 euro voor een setje pazzo's best prijzig....


je knipper glazen spuiten gaat ook heel goed, mijn vrouw heeft een SV1000S en daar waren ze ook niet voor te vinden dus toen bij mp witte gekocht en mp heeft ze smoke gespoten, echt super mooi je ziet het niet eens dat het gespoten is.

en pazzo tja vind je belagelijk duur kan je beter voor PP tuning's gaan voor die prijs, vele malen mooier en hendels klappen in en kunnen dus niet breken , wil je minder uitgeven en (bijna) net zulke goede rem/koppeling hendels hebben dan zeg ik tittax, heb ze zelf ook en bevalen prima, bij martijns motorkleding voor dacht €82,- p/st (jaar geleden) gekocht.
 
De OP even uitgebreid. Tussen alle topicleden staat nu netjes een streep. Ook heb ik bij iedereen het merk en type motor bij de foto gezet inclusief bouwjaar. Alleen het bouwjaar van de fietsen van Jo-one en MarkL kon ik niet vinden.

Ziet er weer wat netter uit vind ik zelf :Y

Die van mij komt uit 1994 ;)

Ben ik even een weekje weg gelijk een nieuw topic en alles :P
Vandaag op de motorbeurs een textielen zomerjas gekocht voor een mooi prijsje :)
 
je knipper glazen spuiten gaat ook heel goed, mijn vrouw heeft een SV1000S en daar waren ze ook niet voor te vinden dus toen bij mp witte gekocht en mp heeft ze smoke gespoten, echt super mooi je ziet het niet eens dat het gespoten is.

en pazzo tja vind je belagelijk duur kan je beter voor PP tuning's gaan voor die prijs, vele malen mooier en hendels klappen in en kunnen dus niet breken , wil je minder uitgeven en (bijna) net zulke goede rem/koppeling hendels hebben dan zeg ik tittax, heb ze zelf ook en bevalen prima, bij martijns motorkleding voor dacht €82,- p/st (jaar geleden) gekocht.
Normale prijs bij martijns voor die Titaxen is nu 85 per stuk :Y
 
hmm ja ook titax dingen gevonden.. maar wist niet wat het verschil was..
ebay ben ik geen fan van... nooit mee gewerkt en vind het maar beetje wazig allemaal!
hou het liever op een webwinkel van een bedrijf...... net wat safer!

ik ga eens goed rondshoppen nvoor die zooi.
vond 220 euro voor een setje pazzo's best prijzig....

Hoi Melief, heb op mijn rsv titax hendels gehad en die begonnen zelfs een beetje te roesten.. Nu heb ik een mooi adresje voor pazzo's.. Geloof me, ze zijn echt mooier als titax hendels voor 160 euro per set !!!!!!!! :} Ipv 220 euro hier in nederland..

PS, niet verder vertellen maar kijk hier maar even..
Yamaha Pazzo Racing Brake & Clutch Levers


8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan