Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Tja, verkeerde periode om spullen te kopen/werk uit te besteden. Jaartje wachten en dan wordt het weer betaalbaar.
De banden waren ook al bijna 100 euro duurder dan begin april, gaat lekker zo.
 
Vandaag de berg zand van de oprit weggehaald en aangezien de Opel daarvoor even pleite moest, gelijk even gekeken hoeveel ruimte er in de garage is als die er in staan samen met de brommert.
1e poging zonder de brommert en die erna in gedaan. Past goed, maar niet ideaal voor de werkbank.
IMG-20220507-WA0006.jpeg


Maar de ruimte ernaast was voldoende, dus even herschikken. Koekblik zou zelfs nog iets verder naar de muur kunnen en kan ik er zelfs langs om er uit en er weer in te kunnen :t
20220507_173338.jpg

20220507_173353.jpg
 
Hier geen geld meer voor leuke dingen😱
Energie contract liep af, gaan nu van 140 eurootjes naar, hou je vast, 390 eurootjes.

Niet normaal meer, wij wilden al zonnepanelen maar nu helemaal, zit ook te kijken of de mogelijkheid bestaat om zoveel mogelijk van het gas af te gaan.
Huis is van 2006 dus redelijk op to dat qua isolatie etc.
 
Hier geen geld meer voor leuke dingen😱
Energie contract liep af, gaan nu van 140 eurootjes naar, hou je vast, 390 eurootjes.

Niet normaal meer, wij wilden al zonnepanelen maar nu helemaal, zit ook te kijken of de mogelijkheid bestaat om zoveel mogelijk van het gas af te gaan.
Huis is van 2006 dus redelijk op to dat qua isolatie etc.
Onze loopt binnekort ook af , hou me hart vast.
Doen ze nog vaste contracten? want hoorde van niet.
 
Hoor net dat je bij Shell Energy nog jaarcontracten af kan sluiten... Maar ook dat zijn prijzen waar je niet vrolijk van word... :N
 
TER INFORMATIE :W :W :W :W :W :W :W

1 Juni beginnen bij mijn nieuwe werkgever , .............. in Almelo dus de komende weken bezig met inpakken en verhuizen en alles wat daarbij komt kijken.
Heb een aantal van jullie hier mogen ontmoeten het laatste jaar wat ik erg leuk vond . en zal vast nog wel eens in de buurt zijn en zal dat dan ook zeker laten weten :Y
Een aantal van jullie hebben mijn nummer wel dus als je vragen hebt of mij wilt/kunt helpen *O*
 
TER INFORMATIE :W :W :W :W :W :W :W

1 Juni beginnen bij mijn nieuwe werkgever , .............. in Almelo dus de komende weken bezig met inpakken en verhuizen en alles wat daarbij komt kijken.
Heb een aantal van jullie hier mogen ontmoeten het laatste jaar wat ik erg leuk vond . en zal vast nog wel eens in de buurt zijn en zal dat dan ook zeker laten weten :Y
Een aantal van jullie hebben mijn nummer wel dus als je vragen hebt of mij wilt/kunt helpen *O*
Gefeliciteerd met je nieuwe job *O* Almelo tikt volgens mij nog net tegen Voorne Putten aan, dus kan je hier gewoon door blijven gaan met ouwehoeren :Y :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan