Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Gaat 'm voor mij niet worden, zoonlief moet voetballen en als ze winnen kunnen ze in het toernooi niet meer ingehaald worden en zijn ze al kampioen (terwijl ze dan nog 1 wedstrijd moeten). Trainer had het er over dan na de wedstrijd het al te gaan vieren met die gassies.
Heb geen ruk met voetbal, maar het is wel grappig om naar dat zooitje stuiterballen te kijken... 😆
 
Gaan er nog meer MF'ers van Voorne Putten naar de Rockanje Classic races?

Ik heb toch maar even een topic aangemaakt, die was er nog niet.
Rockanje Classic races 21 mei 2022
Kijken of het me lukt.
Gisteren met iemand op Zandvoort gesproken die in 2 klasses gaat rijden, hij kan in ieder geval heel aardig sturen :t
Ipv een 4e sessie at hij liever een patatje, dat dan weer wel :P
 
Voor wie vanavond of morgen nog een stukje gaat sturen.
Op de Molendijk en Schuddebeursedijk in het prachtige Simonshaven lijkt wat olie te zijn gemorst, dus de weg zou wat glad kunnen zijn.
Kwam net voorbij in de lokale Facebook groep.
FB_IMG_1652897488235.jpg
 
Voor wie vanavond of morgen nog een stukje gaat sturen.
Op de Molendijk en Schuddebeursedijk in het prachtige Simonshaven lijkt wat olie te zijn gemorst, dus de weg zou wat glad kunnen zijn.
Kwam net voorbij in de lokale Facebook groep.
Bekijk bijlage 1762246

Iets te hard over de verkeersbulten gegaan en carter of radiator beschadigd.
Die zal toch ergens in Spijkenisse toch wel wat verontrustende lampjes op het dashboard hebben zien branden.


Maar inderdaad best een gevaarlijk spoor. En nu met die regen......zal ook niet bevorderlijk zijn.
 
Voor wie vanavond of morgen nog een stukje gaat sturen.
Op de Molendijk en Schuddebeursedijk in het prachtige Simonshaven lijkt wat olie te zijn gemorst, dus de weg zou wat glad kunnen zijn.
Kwam net voorbij in de lokale Facebook groep.
Bekijk bijlage 1762246
Schapengorsedijk bij Rockanje ligt ook weer vol met grind en zand in de bochten , leuke weg maar oh zo link als je moet uitwijken met die zooi op t wegdek . Hoe zouden de bewoners het vinden als iemand hun voertuigen zou saboteren :+ :(
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    25 KB · Weergaven: 13
Net terug van een dagje bij de voetbalvereniging. Gassies hadden een sterke tegenstander, daardoor was het wel een leuke partij om naar te kijken. Hadden uiteindelijk 4-2 gewonnen, dus het ging daarna gelijk los. Ander team van de club, wat uit speelde, was ook kampioen geworden, dus het was een groot feest. Uitreiking van, de door de trainer gefixte medailles, door de trainer van het 1e (om het een beetje spannender/"officiëler" te laten lijken), daarna patat en snacks met z'n allen en als afsluiter nog achterop de platte wagen achter de tractor door het dorp heen met muziek en al. Ze hadden het leuk in elkaar gezet allemaal :t
Trainer wordt vaak vergeten, dus had madame een zooitje biertjes geregeld en een bierglas geëtst als aandenken, vond ie erg tof.
 
De 3 Honda's klonken wel erg vet.

Bekijk bijlage 1763201

De Supermoto was het leukst om te zien.

Bekijk bijlage 1763202
Die 3 honda's zijn qua looks en geluid mijn favorieten. Als je ze voorbij ziet gaan lijken ze echt op een jaren 60 racer. Kijk jr van dichtbij.......zitten er moderne 4 cilinders achter die kuip. Maar ik vind ze schitterend :Y

Stonden ook een paar Norton's (zoals altijd) ook die vind ik schitterend.

En die SSV van Paul Spierings......op tv lijken ze helemaal niet zo groot. Sta ik ernaast blijkt zo'n ding gewoon 2 meter hoog te zijn:o
 
Ik had weer eens wat tijd voor de circuit SP, SC omruilen voor RC banden.
Borgdraadje doorgeknipt en ik kon de moer met de hand losdraaien.. 😅
Ik had alles sowieso nagetrokken, blijkbaar niet overbodig.
Het is een titanium moer op staal, daar had jij toch ook al eens iets mee @Ghetto Bassie ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan