Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Gaat ook om de fun idd dat is belangrijker dan die tijden, bedoelde er ook meer mee dat soms met andere tandwielverhouding de motor stabieler en fijner aanvoelde in en uit de bochten, je rijd dan ontspannender en stabiliteit van motor is beter.
Ik vroeg wel eens hoe de fiets voelde in de bochten, met aanremmen etc. en kreeg dan een antwoord in de trant van;
Ik zag een mooie BMW.
Welk type?
Een blauwe.. 😂
Dus nu vraag ik alleen of ze lekker gereden heeft en kijk ik naar de banden, lekker makkelijk.
 
Topic stort ook een beetje in, vroeger, en ja, dat was vroeger, gingen we regelmatig vanuit dit topic ritjes doen, vaak vanaf Ton waar op Zaterdag altijd wel mensen koffie stonden te drinken.

Regelmatig was het dan spontaan een ritje naar Renesse, terrasje pakken en dan terug.
Altijd wel gezellig.
 
Nou hoera… de woning die ik samen met mijn ex betrok in een pittoreske dorpje net over de grens van ZH in Gelderland gaat de verkoop in :)

Ik zal weer terugkeren richting VP, Brielle, Heenvliet, Rozenburg.. het aanbod lijkt ook wat groter te worden. Spannende tijden!
 
Nou hoera… de woning die ik samen met mijn ex betrok in een pittoreske dorpje net over de grens van ZH in Gelderland gaat de verkoop in :)

Ik zal weer terugkeren richting VP, Brielle, Heenvliet, Rozenburg.. het aanbod lijkt ook wat groter te worden. Spannende tijden!
Mooi man, zou mooi zijn als je daar vlot vanaf bent. Als ik de berichten zo eens lees/hoor, is de gekte op de huizenmarkt wel een beetje aan z’n einde aan het komen. Succes met de verkoop en met de zoektocht… :t
 
Mooi man, zou mooi zijn als je daar vlot vanaf bent. Als ik de berichten zo eens lees/hoor, is de gekte op de huizenmarkt wel een beetje aan z’n einde aan het komen. Succes met de verkoop en met de zoektocht… :t

Klopt, hoewel de vraag groot blijft en dus de prijzen hoog is er van de extreme stijging geen sprake meer. Het koelt wat af allemaal.

We zullen zien, er staat hier bijzonder weinig te koop plus het is een relatief nieuw huis met bijbehorend gunstig B energielabel.
Denk dat ik het zo kwijt ben :)
 
Ehhh ik heb blijkbaar onder een steen geleefd, maar @mogas is niet meer onder ons.... RIP mogas (30/06/22)....

Las in het xjr topic dat ie een hartstilstand heeft gehad, erg triest weer -O-
Mogas heeft ook op Pernis gewerkt, dus moet hem bijna hebben gekend.
Heb er binnen de poort in ieder geval niets over gehoord, maar volgens mij was hij al met pensioen.

Een paar plaatjes uit zijn collectie.
m_2013-05-28 Harbour XJR 2.JPG

m_2014-07-10 Toertje 08a.JPG


En hij kwam blijkbaar ook wel eens op mijn dorp.
1 dec .Karkje.jpg
 
Ik kende hem niet, wist enkel dat hij graag kerstdorpen bouwde in de woonkamer en zwaar verliefd was op zijn yamaha.
 
Mogas heeft ook op Pernis gewerkt, dus moet hem bijna hebben gekend.
Heb er binnen de poort in ieder geval niets over gehoord, maar volgens mij was hij al met pensioen.

Een paar plaatjes uit zijn collectie.
Bekijk bijlage 1804369
Bekijk bijlage 1804368

En hij kwam blijkbaar ook wel eens op mijn dorp.
Bekijk bijlage 1804367
Ben hem een paar keer tegengekomen bij Ton, hij was altijd wel in de weer met die xjr. Hij was idd al ff met pensioen, hij kon er erg vroeg uit. Was al jaloers omdat ik wist dat ik op die leeftijd zeker nog wel een jaartje of 15 nog mocht ploeteren… :/
 
Laatst bewerkt:
Nou hoera… de woning die ik samen met mijn ex betrok in een pittoreske dorpje net over de grens van ZH in Gelderland gaat de verkoop in :)

Ik zal weer terugkeren richting VP, Brielle, Heenvliet, Rozenburg.. het aanbod lijkt ook wat groter te worden. Spannende tijden!
Succes met de verkoop/koop! Kijk ook eens in de kleine dorpjes rond de steden, daar is ook nog wel wat leuks te vinden
 
Je zou verwachten dat het beetje bij beetje groeit, als het in 1 keer al gelijk zo groot is, is aardig gek. Beter dat er iig geen rare cellen gevonden zijn. Heeft ie er verder last van?
 
Bizar dit. Is het een cyste?

Abces zal niet anders had het met een punctie gelijk leeggelopen
Ik had verwacht dat de spuit zo vol liep toen ze er aan trok, maar dat viel tegen/mee.
Het is een ontsteking tussen de huid en vetcellen, bizar groot, zeg maar formaat sinaasappel. 's Morgens niks, in de avond een bal op z'n schouder.

Heeft ie er verder last van?
Een beetje koorts en sloom, maar verder merk je weinig.
Als ik in vergelijking een bult ter grote van een kleine meloen op mij rug heb, dan zal dat best vervelend zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan