Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ik heb een jaar lang scooter rijden vol gehouden šŸ¤£, maar nu hield ik het niet meer, dus vorige week maar een husqvarna 701 sm gekocht, kan ik ook weer wat fun dagen op het circuit pakken eventueel.

Ga vrijdag crossen in Eindhoven met supermotoschool leek me ook wel leuk en mijn broertje ook, want tja die is ook met het familie virus besmet dus rijd nu ook motor.
Ook een gaaf ding die Husk. *O*

En zo'n dagje supermotoschool zou ook wel op mijn eventuele bucketlist passen. :9~
Verslag verplicht! En foto's ook. :+ ;)
Daarna helaas naar mijn lieve schoonouders en laten die nu net in Duitsland wonen bij cochem, wat vervelend eerste stuk nl op de kar, vrouwtje laat me bij de grens los en brahhpppp ga ik verder met de motor, terug spreken we weer af voor de nl snelweg en kan die weer de kar op šŸ˜ vervelend.
Haha super dat het zo kan. Ideaal. *O* :]
 
Haha ja idd redelijk zeg je goed, gemeente zelf is helaas gewoon k*'t heb je als je samen gaat met spijk naar het niksmeerwaard šŸ˜‰.
Zo bureaucratisch als de pest maar dat zal overal wel een beetje het zelfde zijn, als je maar mensen kent of geld hebt.


Wordt er trouwens soms nog gereden of is dat er niet meer bij.

Ik bem vandaag op de motor naar @G. BRASLETTI gereden, binnendoor terug.

Was wel even lekker, heb wat werkgerelateerde dingetjes en dan is je kop leegmaken zo op de motor wel lekker.

Geniet nog steeds van de reeds 20 jaar oude Triumph.

Heb er vanaf maart al meer kilometers op staan dan met de Appie in 2 jaar.
 
Ik bem vandaag op de motor naar @G. BRASLETTI gereden, binnendoor terug.

Was wel even lekker, heb wat werkgerelateerde dingetjes en dan is je kop leegmaken zo op de motor wel lekker.

Geniet nog steeds van de reeds 20 jaar oude Triumph.

Heb er vanaf maart al meer kilometers op staan dan met de Appie in 2 jaar.

Was wel even gezellig en heel erg nodig :Y
 
Vandaag op de brommert naar de Maasvlakte, lekker binnendoor :] Zou een bijeenkomst hebben voor de nieuwe medewerkers, zou dan van alles te horen krijgen over de opleiding en het eea over de dienst zelf. Krijg ik de uitnodiging, staat er; ā€deelnemers: nieuwe medewerkers surveillanceā€. Geeft niet, zit er al 14 jaar, is deze ook voor mij :? Aangezien ik ook een naam zag staan van een collega die ook dezelfde opleiding als ik gaat doen, toch maar gegaan. Kom ik daar was een van de aanspreekpunten al verbaasd dat ik er was, zei dat het puur informatief voor de opleiding van de surveillancedienst was. Bleek dat ze de uitnodiging ook naar een aantal figuren gestuurd hadden die er dus niet naartoe moesten. |( Ach ja, dan maar weer betijds retour en toch een lekker stukkie gestuurd :] :P
Was wel een ongeluk gebeurd, dus iedereen werd van de 15 gestuurd bij Oostvoorne en bij de N57. Allej*zus druk dus. Maar heerlijk er (met gepaste snelheid) voorbij kunnen sjezen *O*
 
Ik ging de andere kant op naar Capelle, maar werd nog net op tijd gewaarschuwd dat het vast stond. Via de Groene Kruisweg kon ook, hoop alleen dat er geen flitser stond, natuurlijk wel netjes 50 bij de stoplichtenšŸ˜…
 
Brand aan Isarweg in Europoort bij bedrijf dat olievaten produceert, rook trekt vooralsnog niet richting Voorne-Putten.

Vanmiddag is er rond 12:00 uur brand uitgebroken bij een bedrijf in de Europoort aan de Isarweg waar onder andere olievaten worden geproduceerd. De brand is vermoedelijk in een oven begonnen, zo schrijft Rijnmond op hun website.

Inmiddels heeft de brandweer opgeschaald naar zeer grote brand, doordat de brand niet van binnenuit kan worden bestreden. De fabriekshal is inmiddels ontruimd en Rijnmond meldt dat niemand gewond is geraakt bij de brand. Wel komt er veel rook vrij bij de brand, maar trekt niet in de richting van Voorne-Putten.

Meerdere eenheden van de brandweer uit onder andere Brielle, Zwartewaal en Hellevoetsluis helpen op locatie bij het blussen van de brand.
 
Ik ga maar ff een MF pauze inlassen.
Het niveau in diverse topics is om te janken en laat iemand een scheet dan heeft ie een ban.
Het leuke is er wel zo'n beetje vanaf.

Mocht iemand me heel erg missen dan stuur je maar een pb šŸ„ŗ
 
Het is inderdaad redelijk vaak hommeles in diverse topics, ook mij valt het op dat er veel een ban krijgen, vaak voor opmerkingen die ineens niet kunnen, blijkbaar.
 
Brand aan Isarweg in Europoort bij bedrijf dat olievaten produceert, rook trekt vooralsnog niet richting Voorne-Putten.

Vanmiddag is er rond 12:00 uur brand uitgebroken bij een bedrijf in de Europoort aan de Isarweg waar onder andere olievaten worden geproduceerd. De brand is vermoedelijk in een oven begonnen, zo schrijft Rijnmond op hun website.

Inmiddels heeft de brandweer opgeschaald naar zeer grote brand, doordat de brand niet van binnenuit kan worden bestreden. De fabriekshal is inmiddels ontruimd en Rijnmond meldt dat niemand gewond is geraakt bij de brand. Wel komt er veel rook vrij bij de brand, maar trekt niet in de richting van Voorne-Putten.

Meerdere eenheden van de brandweer uit onder andere Brielle, Zwartewaal en Hellevoetsluis helpen op locatie bij het blussen van de brand.
Heb er geen ruk van meegekregen, was waarschijnlijk al even achter de rug. Alleen het verkeersinfarct daardoor was zeker merkbaar, het was een grote t*fuszooi daar in de omgeving, alles stond vast. Ze hebben bij ons kantoor om de hoek de Clydeweg open gebroken om een nieuw stukkie asfalt te realiseren. Dat doe je met zoā€™n beste verkeersader daar natuurlijk niet tijdens de vakantie, maar erna als iedereen weer volop aan het werk is. |(
Normaal zou ik met de scooter gaan, maar het fietspad er naast zou ook open gebroken worden. Maar dat blijkt morgen pas afgesloten te worden šŸ™„ Heb een eeuwigheid met dat kĆøt koekblik vastgestaan in die stink Botlek. :/

Zo, alles weer van me af getypt en ff weer zen, nog maar een paar keer daar naartoeā€¦. :)
 
Ik ga maar ff een MF pauze inlassen.
Het niveau in diverse topics is om te janken en laat iemand een scheet dan heeft ie een ban.
Het leuke is er wel zo'n beetje vanaf.

Mocht iemand me heel erg missen dan stuur je maar een pb šŸ„ŗ
Geen idee, ik zit de laatste tijd ook maar in een paar topics. Had het nieuwe grappige meuk topic ook al een maand over het hoofd gezien (oude topic was idd ook door gezanik op slot gegaan |( )
Hoop wel dat het MF wat genderneutraler/inclusief wordt, dan wordt het een stuk fijnerā€¦. :Y




:+
 
Ik zit eigenlijk enkel nog in het kamperen / reizen topic.
Leuk om de reisjes van anderen te lezen.

Voor de rest, tja, ik zie steeds dezelfde figuren in welk topic dan ook verschijnen die dan hun mening gaan verkondigen en een topic " kapen ".

Erg jammer
 
Ik ga maar ff een MF pauze inlassen.
Het niveau in diverse topics is om te janken en laat iemand een scheet dan heeft ie een ban.
Het leuke is er wel zo'n beetje vanaf.

Mocht iemand me heel erg missen dan stuur je maar een pb šŸ„ŗ
Weinig van gemerkt gelukkig, ik zit eigenlijk voornamelijk in de oud schroot afdeling, en die is gezellig
 
MOgguh, ik ben vooral heel druk maar lees nog wel mee. Kom er ook achter dat ik mijn zwitserland reis helemaal niet meer heb afgetypt!
Binnekort eens nog even afmaken ..
Tschuus
 
Als ik weer eens zoā€™n zinloze ā€ik heb de grootsteā€ discussie tegenkom, dan denk ik ā€œzucht, gaan we weerā€œ. Dan lees ik er altijd snel overheen en weer doorā€¦ Maar aangezien ik beperkt ben in mijn interesses hier op MF, valt het allemaal nog wel meeā€¦
 
Als ik weer eens zoā€™n zinloze ā€ik heb de grootsteā€ discussie tegenkom, dan denk ik ā€œzucht, gaan we weerā€œ. Dan lees ik er altijd snel overheen en weer doorā€¦ Maar aangezien ik beperkt ben in mijn interesses hier op MF, valt het allemaal nog wel meeā€¦

Ben tegenwoordig ook maar in een beperkt aantal topics te vinden. Soms denk ik een nuttige bijdrage te kunnen leveren maar, dat wordt niet altijd gewaardeerd. Dus dan blijf ik wel weg.
 
Even serieus........is toch niet normaal die files. Ben om 7:15uur vanuit Hellevoetsluis weggaan en om 9:45uur kwam ik pas aan in oude wetering. Normaal gesproken zou ik daar met een normale ochtendspits daar een uur en een kwartier over moeten doen. Gelukkig is het niet heel veel werk. Dus in plaats van 14uur zal ik 15uur klaar zijn. Net op tijd om weer aan te sluiten in de file :(

En morgen wordt het helemaal feest:(
 
Terug
Bovenaan Onderaan