Het VTR SP 1 & 2 topic, 26th edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bassie had jij (als e-bay koning :}) nog gekeken voor dat linkje van de koppeling en remhendels?
 
Laatst bewerkt:
Zat even naar andere sites te zoeken om wat anders dan babi pangang hendels te krijgen. Voor Pazzo's of Extreme Evo heb je deze nog...

Race-Shop.nl | Pazzo - Merken

Die babi pangang hendels zijn overigens ook gewoon goed, er zijn kleuren die na verloop wat kunnen verkleuren. Zwart wil bijvoorbeeld nog wel eens verkleuren naar een beetje brons/koper achtige kleur... Maar de prijs voor een setje is wel bizar, ook best een mooi setje...

NTB Gray brake clutch levers for Honda RC51 / VTR1000 SP-1/SP-2 2000-2006 | eBay
 
Laatst bewerkt:
Zat even naar andere sites te zoeken om wat anders dan babi pangang hendels te krijgen. Voor Pazzo's of Extreme Evo heb je deze nog...

Race-Shop.nl | Pazzo - Merken

Die babi pangang hendels zijn overigens ook gewoon goed, er zijn kleuren die na verloop wat kunnen verkleuren. Zwart wil bijvoorbeeld nog wel eens verkleuren naar een beetje brons/koper achtige kleur... Maar de prijs voor een setje is wel bizar, ook best een mooi setje...

NTB Gray brake clutch levers for Honda RC51 / VTR1000 SP-1/SP-2 2000-2006 | eBay

Die onderste zijn erg mooi, I like :Y
 
Heb je die PC5 gekocht voor vermogenswinst of voor de rijdbaarheid?

Want als je vermogenswinst wil boeken zijn langere uitlaten toch beter bij de SP1
 
achterwiel denk ik...ik had 144 op de kruk..dat is 129 op achterwiel.


vandaag de sp 1 weggebracht voor grote beurt.

binnen kom ik in gesprek met relaxte monteur....heeft daar een race sp1 staan..........en een rc45 of zow....de 750cc versie.......geil!!!!

de sp was voorzien van echtra luchthapper voor koeling langs de radiateurs, ventilator was eraf.
mooi machientje !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan