Het VTR SP 1 & 2 topic, 26th edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
zeker veel poets werk je ziet er alles op maar ben er wel super blij mee ik heb in mijn dempers net een nieuw setje wol in gedaan voor weinig de oude waren verbrand en gescheurd het geluid is nu veel zwaarder en voller daarvoor waren het kanon schoten
 
bedankt voor de link, wil nog wel kijken of ik voor mijn dempers een setje high mount link pipes kan krijgen ziet er toch effe wat beter uit
 
Gewoon ff contact opnemen met Pajic, die hebben de linkpipes zo voor je gefixt... :Y

Je dempers zijn ook niet erg lang, dus denk dat die bochten ook wel een mooie vorm krijgen... :9
 
Laatst bewerkt:
2015 er goed voorstaan. CRT op TT Assen geboekt. Een keer wat rijvaardigheid op het circuit😎😇

Zijn vast meer gasten op deze forum met circuit ervaringen!
 
bedankt voor de link, wil nog wel kijken of ik voor mijn dempers een setje high mount link pipes kan krijgen ziet er toch effe wat beter uit


Die had ik op op mijn SP1 zitten
Waren origineel van de twee broertjes

full
 
Papa dacht niet aan kerst te doen, lag dit gewoon onder de kerstboom, daar word je toch best vrolijk van *O*
full


Fijne dagen allemaal
full


full
 
Avond :W

Ben flink aan het dubben geweest over welke carbon cover ik zou kopen voor het koppelingsdeksel.

Bij de versie die volledig vastgezet wordt met de boutjes van het deksel, vraag ik me toch af of het deksel zelf goed dicht zou zitten. Dat je het niet te strak vast kan draaien omdat het carbon dan kan barsten zeg maar...
De versie die met 2 boutjes vast gezet zou worden, is het meest ideale, maar die USA-site stond niet echt goed te boek.

Heb mezelf dus toch maar op deze versie van de carbon cover getrakteerd, met een tube lijm speciaal voor de montage *O*

Carbonadi - KUPPLUNGSDECKEL - PROTEKTOR FÜR HONDA VTR1000 SP1 + SP2, ALLE SCHRAUBEN ABGEDECKT, KÖNNEN GEGEN AUSPREIS FREIGEFRÄßT WERDEN Kupplungs-Protektor für HONDA VTR1000 SP1 + SP2

Volgende carbon deel wordt de tellercover, kan het "gesmolten" gedeelte van de teller netjes weggewerkt worden. Maar dat wordt volgende maand waarschijnlijk :)
 
Kijk is in topic 2 pagina 40 zie toch wel gelijkenis met mijn fiets wel grappig dat de vorige eigenaar hier ook op dit forum zat
 
Mooi man....goede sound.
Die kentekenplaat is helemaal top!
Mag je die zelf kiezen?
 
Das gaaf :Y :Y :Y

Rij zelf met de Sato titanium banzai's,ook top sound...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan