Het was HEETTTTT !!!! op OBT2

Toen 't tweede deel op de reserve accu. (dank1 Reetje) Toen reed ie de rest vd toer weer lekker.
...
Accu uurtje geladen bij Ree thuis (dank2) & meteen meegegeten (dank3).
...
Ree weer opgetrommelt (dank4) & die heeft me met sjorbanden 't laatste stukkie gesleept. (Nadat ik ook nog effe 'n paar kilometer alvast had geduwt.)
...
Tot slot iedereen bedankt, die me steeds met aanduwen heeft geholpen! :} :} :}

Ach, graag gedaan.
Als de volgende keer weer op de Noordkaap sta en mijn motor doet het niet, dan bel ik je wel ff. Kun je me naar huis slepen. :)
 
Ralfie,

Met kerstmis een OBT.....?
Dan rijd deze jongen niet mee....zekers te weten... of je moet die tour dan in Spanje organiseren. Misschien een idee...!
 
Ralfie,

Met kerstmis een OBT.....?
Dan rijd deze jongen niet mee....zekers te weten... of je moet die tour dan in Spanje organiseren. Misschien een idee...!

Ach, als het een beetje weer is, en dan bedoel ik geen sneeuw, dan rijdt ik.
Ik rijd liever met goed weer en een temp. van 5 graden, dan met het weer van vandaag.

Dus een kerst-toer.... ik vindt het best. Kan een mini-kerstboom op mijn stuur plaatsen.
Heb ik ooit op de fiets(trappen) gehad (student). Had een denneboom van een modelspoorbaan van ledjes voorzien en op de dynamo aangesloten.
 

Ach, tis gewoon de waarheid. En de meeste meisjes vinden complimentjes wel leuk, zo niet dan is het geen leuk meisje (volgens mijn mening dan).

En SLIJMBAL..... uhhh ja zo zou het wel kunnen noemen. 8-)

Maar volgens mij is hiervoor een ander topic ooit geopend....
 
En wat vond je van 't soundje van mijn 750? Ook wel herriebrik. :)

(cb400 is bij de weg van '75, dus Laffie dit keer oudstebrik)

Jouw 750 gorgelt en bralt nog ruiger en onregelmatiger dan die van mij. Met mechanische bijgeluiden :P . Maar hij klinkt lekker hoor, behalve als ie op 3000 toeren staionait draait, da's wat minder. Maar inmiddels al volledig verklaard :)
 
Ik dacht to voor de OBT2 dat mijn AT herrie maakt, maar het kan dus nog harder...
:} :} voor die TL1000.

AT'tje klinkt ook lekker hoor. Ik zal mijn broer toch eens stimuleren maar snel zo'n ding aan te schaffen :) . Heb je nog leuke tips/internetpagina's etc? Mail of post maar eens als je wilt! :}
 
Op maandag 29 juli 2002 13:02 schreef Reetje het volgende:1 Je hoeft me echt niet te verdedigen.

2 zie ik er uit alsof ik daar iets om geef???

3 Maar nu weer snel on-topic.
1 Kwou je (na gisteren ben je mijn grote held ;) ) effe ophemelen
2 nee
3 Ja baas :P
 
Ik ga nog naast mijn schoenen lopen van al jullie complimentjes :}

Nu weer on-topic graag :) ...
 
Aanvulling op de verkiezingen:

-oudste brik: de CB400 van mevrouw RDZ OF de Laverda van Laffie (beidevan 1974, dus gedeeld 1e dan maar?)
-mooiste brik: de Laverda van Laffie (gvd. alweer die vent :) )
-Opperbrikkok: Babs, vanwege de heerlijke soep!!
-Miss Brik: Chantay (volgens Ree dan he ;) )
-Mr. ik-rij-nooit-het-laatste-stukje-mee: Jochem(CB750K7) die alweer een paar km voor het einde er vandoor ging :P )

Verder nog suggesties??
 
Aanvulling op de verkiezingen:

-oudste brik: de CB400 van mevrouw RDZ OF de Laverda van Laffie (beidevan 1974, dus gedeeld 1e dan maar?)
-mooiste brik: de Laverda van Laffie (gvd. alweer die vent :) )
-Opperbrikkok: Babs, vanwege de heerlijke soep!!
-Miss Brik: Chantay (volgens Ree dan he ;) )
-Mr. ik-rij-nooit-het-laatste-stukje-mee: Jochem(CB750K7) die alweer een paar km voor het einde er vandoor ging :P )

Verder nog suggesties??
volgens mij ook :P

maar dan Miss OBT ;)
 
Aanvulling op de verkiezingen:

-oudste brik: de CB400 van mevrouw RDZ OF de Laverda van Laffie (beidevan 1974, dus gedeeld 1e dan maar?)
-mooiste brik: de Laverda van Laffie (gvd. alweer die vent :) )
-Opperbrikkok: Babs, vanwege de heerlijke soep!!
-Miss Brik: Chantay (volgens Ree dan he ;) )
-Mr. ik-rij-nooit-het-laatste-stukje-mee: Jochem(CB750K7) die alweer een paar km voor het einde er vandoor ging :P )

Verder nog suggesties??

Miss OBT zal toch de vrouw van RDZ zijn, aangezien Chantay niet echt op een brik rondrijdt.
En in haar nieuwe leren pakkie met de matzwarte CB400F ziet het er ook erg goed uit.

Sorry Chantay ;)

[edit] OBT dan, ook goed [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan