full

t was er :] weer voor :t paar spetters gehad ,maar lekkerrrrr
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou het heeft in Wageningen even flink geregend. Vanuit ons weercentrum zag ik wel schuimsporen op de weg. Gelukkig waren de wegen weer droog aan het eind van de middag. Wel stevig windje nog.
 
Dank u
Nee is Tihange. Kort bij Huy, bekend van de muur waar de aankomst is van de waalse pijl
Ik woon kort bij Heers, op zo n 20 km van Luik. Enkele keren aan de gas draaien en ik zit in de Ardennen. Heeft zo zn voordelen
 
Ja idd mooi! 8-)

Welke koeltoren is dat?
Ik kan er mij geen voorstellen in uw regio ...
Is die van het suikerfabriek in Tienen? Of die van Orey?
Of er staan er wel in je buurt en ik weet het gewoon niet
... of het is totaal ergens anders, tijdens een mooie rit ... Tihange kan ook, leuk rijden daar :t

Edit ... beter eerst de reacties lezen alvorens zelf te reageren :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank u
Nee is Tihange. Kort bij Huy, bekend van de muur waar de aankomst is van de waalse pijl
Ik woon kort bij Heers, op zo n 20 km van Luik. Enkele keren aan de gas draaien en ik zit in de Ardennen. Heeft zo zn voordelen
Yep, dat voordeel ken ik ... en deel ik met je :t

Jij zit er nog net iets korter bij dan ik :]

Voor mij een mooie route:
Thuis - Landen - Hannuit - Oteppe - Huy (en daar de muur op, ook al mag dat niet) - Tinlot - Ouffet - Hamoir (alwaar ik met de koersfiets in betere tijden de "Grand Fondo Eddy Merckx" enkele keren heb gereden) - Durbuy - Baillonville - Haversin - Houyet - Maisnil Saint Blaise - Hastierre par dela - (en dan via de Maas naar) Dinant (stukje eten en benen strekken) - (via de Maas naar) Namen (en daar de beklimming naar de citadel even meenemen) - Hannuit - en weer naar huis :] 8-) :t

Sorry voor de off topic :$
 
Ach, hier in de buurt van Ede hebben we ook wat weggetjes met 10% :+
10%?

De muur van Huy is op sommige plaatsen zo steil, dat wanneer het regent*, je je achterwiel van je fiets doortrapt als je het niet goed weet te doseren _O-
Ja, echt waar, dat kan je daar hebben!

* om het toch maar een beetje on topic te sturen :+
 
Yep, dat voordeel ken ik ... en deel ik met je :t

Jij zit er nog net iets korter bij dan ik :]

Voor mij een mooie route:
Thuis - Landen - Hannuit - Oteppe - Huy (en daar de muur op, ook al mag dat niet) - Tinlot - Ouffet - Hamoir (alwaar ik met de koersfiets in betere tijden de "Grand Fondo Eddy Merckx" enkele keren heb gereden) - Durbuy - Baillonville - Haversin - Houyet - Maisnil Saint Blaise - Hastierre par dela - (en dan via de Maas naar) Dinant (stukje eten en benen strekken) - (via de Maas naar) Namen (en daar de beklimming naar de citadel even meenemen) - Hannuit - en weer naar huis :] 8-) :t

Sorry voor de off topic :$

Lijkt mij een mooie rit. Ga ik zeker eens doen. Alleen nog effe wachten mn vrouw moeet dit jaar nog operatie hebben aan de rug, dus lange ritten zullen nog effe moeten wachten.
Die muur van Huy is een beest ! 1x gedaan met de fiets om te kunnen zeggen dat ik boven geraakt ben, maar nooit meer ! Ik heb m dus ook gedaan :+

Om ook toch nog eve on topic te komen ik zou zelfs niet weten hoe ik daar met de moto moet mee boven raken ? Dat ding is bijna 20 %
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto's weer, dit topic is genieten! Als er straks ook wat meer onweerskansen komen probeer ik een foto met motor en buienwolken te maken en te posten.

Laatste foto met die dino is top, ben benieuwd waar die is genomen. Dinoland Zwolle zal t niet zijn met dit asfalt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan