Sorry foto is zonder motor, maar door een vergiftiging mocht ik niet rijden.

full
 
Weerfoto? Tja, volle zon en blauwe lucht is ook een type weer?
full


Nou ja, verder vind ik weinig speciaal aan deze foto aangaande dit topic, maar wat ik er wel speciaal aan vind is, dat je niet altijd de kans krijgt om je motor op een runway te zetten en een foto te maken.

En nee, dit is geen verlaten luchthaven(tje), het is het militaire vliegplein in Goetsenhoven, waar buiten de militaire oefeningen ook een zweefvliegclub en een ULM club zitten. In de weekends is het net als in de week, langs 1 bepaalde toegang helemaal niet afgesloten, al zou dat wél moeten, maar in het weekend krijg je niet de kans je motor dáár neer te zetten.

Ik had het zelf ook maar toevallig ontdekt dat je langs 1 bepaalde weg gewoon de runway op kan _O-

Edit (na ongeveer 2 jaar :+ ): Later diezelfde dag nog naar een andere militaire luchthaven gereden, waar op moment van deze post nog wel 2 banen vrij toegankelijk waren, en enkel de actieve baan afgesloten is. Daar heb ik wel een beter weergerelateerde foto kunnen maken :Y
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Asbeck in Duitsland.....

Weinig verkeer op de wegen in mijn achtertuin, zeker vd hitte....... hier was het snel een foto maken en rijden. Rijdend prima uit te houden en tijdens de stops oa longinusturm ff zelf bijtanken met gekoelde water. Stilstand niet te harden met een draaiende fan vd VFR...

full
 
Laatst bewerkt:
Hahahaha ja. Is denk ik kwestie van positie kiezen bij het maken van de foto.

Ik hoop het eerste weekend van augustus ook weer wat foto s te kunnen posten, mijn plan is om dan weer even eentje te huren en km s te maken.
 
Ik bevind mij op de zuidoostelijke flank van de citadel van Namen, te wachten op de maansverduistering.

Maar zonder motor -O-

Edit: hier staan wel een aantal andere motoren :9
Maar dat telt niet :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar tot nu toe nog helemaal niks -O-

Ik vrees dat we er aan zullen zijn voor de moeite, samen met nog een hoopje anderen, ruwe telling geeft mij +150 man, op een betrekkelijk kleine plaats.
 
fukkerdefuk, zit ik klaar om mijn motor MET bloedmaan te fotograferen.....
blijft het bewolkt.... :-(









Dan maar een "white out" van de SP2 van een maat van mij...

r4.thumb.jpg.dd749eef8fe2aa68d12b82c99f0235da.jpg

(Canon EOS 1100D met Photoshop "Kleur accent ROOD)
 
Na een warme, klamme dag viel hier net een buitje toen ik tegen vijven een paar kilometer moest rijden voor nieuwe banden. Gelukkig (voor veel anderen helaas) ben ik niet kletsnat geregend.

37908868_10216926392062237_8774086567561003008_n.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan