Vandaag niet op de luchthaven, noch in de Antwerpse haven. Had opleiding in Asse. Mooie wolken, dus effe door Brussel ...

Datum: 14 mei 2021
Tijdstip: 12:19u
Locatie: Basiliek van Koekelberg.
Coördinaten: 50.8675785, 4.3152220
20210514_121943.jpg



@Dutchy748 , @Rob RD , ik zou hem niet in het TRG topic gepost hebben hoor ;)

Beetje aangepast :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vanmiddag een stukje met de motor op pad geweest en genoten! Wederom een klein eindje maar ietsje verder dan de vorige keer. Ik was wel moe na die 55km maar niet zo erg als de vorige keer. Zou het dan heel langzaam toch een beetje de goede kant op gaan met me?
Zo blij dat ik een eindje kon rijden en met zulke wolkenluchten moest ik regelmatig een foto maken...
Dus pas op, ik spam jullie nu met de nodige Guzzi Wolken :+


Bekijk bijlage 1631742
Begin van de Linge aan het Pannerdens Kanaal. Had eerder een foto gedeeld maar vanaf een ander standpunt...


Bekijk bijlage 1631741
Hier de installatie die het watertoevoer regelt in de Linge.


Bekijk bijlage 1631740
Parkeerplaats Waterpark (dacht ik) in Park Lingezegen aan de 1e Weteringsewal west van de A325


Bekijk bijlage 1631739
Er is daar veel riet aangeplant om er een geschikte plaats voor veel watervogels te laten groeien. Park Lingezegen is ook aangelegd om als groende zone te dienen tussen de steden Arnhem en Nijmegen.


Bekijk bijlage 1631738
Omdat de Linge nogal centraal staat in dit bericht zal ik ook een foto delen waar dit (hier nog gekanaliseerde) riviertje op staat.


Bekijk bijlage 1631737
Deze keer afslag Homoet genomen, een gehucht met een klein kerkje op een heuveltje. Iets dichter bij God? Geen idee maar het is vandaag Hemelvaartsdag...


Bekijk bijlage 1631736
Ja de motor mag gewassen worden... of zou het komen omdat ik zo blij mee zat te "broemen" onder het rijden zodat ik de spiegels onder gespetterd heb? 🤪


Bekijk bijlage 1631735
Weer wat dichterbij huis staat deze tank sinds 1 of 2 jaar dichtbij een kapelletje aan De Heuvel in het gebied tussen Bemmel en Huissen. Tijdens de oorlog is hier hard gevochten toen de geallieerden vanuit Nijmegen richting Arnhem gingen wat een brug te ver was...


Bekijk bijlage 1631734
En dichtbij huis werd ik verrast door dit knalgele koolzaadveld naast de Waaldijk...


Bekijk bijlage 1631733
Ohja... ook maar ff gestopt bij het treintje waar hier al het e.e.a. over voorbijgekomen is...


Bekijk bijlage 1631732
De andere kant op begon het toch wat dreigender te worden. Komt er op de foto niet zo uit als ik het ervaren heb.
Fantastisch mooi verslag 👍🏻en fijn dat het beter gaat met je 😘👍🏻
 
Vandaag niet op de luchthaven, noch in de Antwerpse haven. Had opleiding in Asse. Mooie wolken, dus effe door Brussel ...

Datum: 14 mei 2021
Tijdstip: 12:19u
Locatie: Basiliek van Koekelberg.
Coördinaten: 50.8675785, 4.3152220
Bekijk bijlage 1631986


@Dutchy748 , @Rob RD , ik zou hem niet in het TRG topic gepost hebben hoor ;)

Beetje aangepast :+
En de magic 1111 doorbreken? :N
 
Vandaag maar eens naar Luxemburg geweest, wat was het mooi daar en wat een wolken heb ik gezien. En verassend genoeg op een paar drupjes na droog kunnen houden :] *D. Bij de laatste foto staat geen motor bij maar die vond ik ook wel geschikt voor dit topic.
Bekijk bijlage 1632245
Bekijk bijlage 1632246
Bekijk bijlage 1632248
Bekijk bijlage 1632249
Bekijk bijlage 1632250Bekijk bijlage 1632251
Fabeltastisch mooi man - zou je evt. de route kunnen delen? Ben benieuwd. Wel fijn als je ergens onderin Noord-Brabant woont :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan