Vandaag maar eens naar Luxemburg geweest, wat was het mooi daar en wat een wolken heb ik gezien. En verassend genoeg op een paar drupjes na droog kunnen houden :] *D. Bij de laatste foto staat geen motor bij maar die vond ik ook wel geschikt voor dit topic.
Bekijk bijlage 1632245
Bekijk bijlage 1632246
Bekijk bijlage 1632248
Bekijk bijlage 1632249
Bekijk bijlage 1632250Bekijk bijlage 1632251
Geweldige plaatjes , Luxemburg is niet zo ver en het is er altijd fijn om te rijden vind ik .
 
Fabeltastisch mooi man - zou je evt. de route kunnen delen? Ben benieuwd. Wel fijn als je ergens onderin Noord-Brabant woont :-)
Bij deze de route (als track) heb hem een beetje aangepast je kan hem oppikken bij Eindhoven en heb de terugweg vanuit Luxemburg naar Luik aangepast, deze vond ik minder leuk en zeker op de terugweg. De route gaat wel door Luik heen maar dat vond ik dan weer minder erg.

GPX viewer
 

Bijlagen

  • 61 Luxemburg Covid19 aangepast.gpx
    373,3 KB · Weergaven: 24
Bij deze de route (als track) heb hem een beetje aangepast je kan hem oppikken bij Eindhoven en heb de terugweg vanuit Luxemburg naar Luik aangepast, deze vond ik minder leuk en zeker op de terugweg. De route gaat wel door Luik heen maar dat vond ik dan weer minder erg.

GPX viewer

Luik is niet zo'n probleem - langs het water is een redelijk vlotte weg de stad uit - omrijden is meestal erger
Best stukke - dikke 600km :-) zou voor mij iig 2 dagen zijn :-)
 
Bij deze de route (als track) heb hem een beetje aangepast je kan hem oppikken bij Eindhoven en heb de terugweg vanuit Luxemburg naar Luik aangepast, deze vond ik minder leuk en zeker op de terugweg. De route gaat wel door Luik heen maar dat vond ik dan weer minder erg.

GPX viewer
Ik neem de route ook mee 👍, zal hem alleen aanpassen want ik kom vanuit de richting Antwerpen.
 
Vandaag eindelijk de Strom opgehaald uit de parkeergarage en naar z'n nieuwe onderkomen gebracht. :Y Staat op nieuwe banden, dus even billenknijpen gezien de mogelijkheid tot regen, maar gelukkig was ik net voor de bui binnen.

Nu het toch in m'n achtertuin ligt meteen even langsgereden om niemand te meeten. Was fijn jullie allemaal net niet te zien! *O*
20210515_140916.jpg
 
Ahum ...
Linkje wegens off topic ;)
Ik denk dat ik met zo een NC 1:35 doe :+

Ik ken jou en je motor niet maar het is wel een hele mooie zuinige waarde.
Zoals ik al aangaf is het natuurlijk ook afhankelijk hoe je aan het gashendel draait.
Die kameraad van mij is wel een grote kerel dus die weegt wat, vangt best wat wind en omdat hij niet dik is heeft hij geen ronde stroomlijn 😂
Heeft een kofferset gemonteerd dus kan me voorstellen dat dit van invloed is op het verbruik...
 
Vandaag maar eens naar Luxemburg geweest, wat was het mooi daar en wat een wolken heb ik gezien. En verassend genoeg op een paar drupjes na droog kunnen houden :] *D. Bij de laatste foto staat geen motor bij maar die vond ik ook wel geschikt voor dit topic.
Bekijk bijlage 1632245
Bekijk bijlage 1632246
Bekijk bijlage 1632248
Bekijk bijlage 1632249
Bekijk bijlage 1632250Bekijk bijlage 1632251

Wauw!!! Wat zul je genoten hebben, prachtige foto's van een super omgeving om met de motor op pad te zijn 😍 :t
 
Vandaag eindelijk de Strom opgehaald uit de parkeergarage en naar z'n nieuwe onderkomen gebracht. :Y Staat op nieuwe banden, dus even billenknijpen gezien de mogelijkheid tot regen, maar gelukkig was ik net voor de bui binnen.

Nu het toch in m'n achtertuin ligt meteen even langsgereden om niemand te meeten. Was fijn jullie allemaal net niet te zien! *O*Bekijk bijlage 1632633
Verhuisd?
 
Mooi, dan mag ik dus wel *O* ;)

Bekijk bijlage 1632312
Dat was gisteren, op dat soort drukke (feest)dagen blijft bij mij de motor op stal.

Vandaag weer goed gemaakt, maar weinig wolkjes te zien, verder waren het voornamelijk stofwolkjes :+

Bekijk bijlage 1632314

Groot gelijk en wat gaaf met de kano! Zeker weten dat het daar niet druk was met motoren, fietsers en wandelaars 😂
En een andere dag fijn met de motor... heerlijk bezig 😍 :t
 
Geweldige plaatjes , Luxemburg is niet zo ver en het is er altijd fijn om te rijden vind ik .

Luxemburg niet ver... ligt er wel aan waar je woont natuurlijk ;)
Voor mij is Weiswampach, net over de grens in het noorden van Luxemburg, al 270km.
Dat betekend bijna 3 uur rijden over voornamelijk snelwegen en dan begint Luxemburg pas...
 
Terug
Bovenaan Onderaan