Luxemburg niet ver... ligt er wel aan waar je woont natuurlijk ;)
Voor mij is Weiswampach, net over de grens in het noorden van Luxemburg, al 270km.
Dat betekend bijna 3 uur rijden over voornamelijk snelwegen en dan begint Luxemburg pas ...
Voor mij is het iets meer dan 2 uur , maar meestal gaan wij via Luik , E25 , N89 , N68 richting Weiswampach en dat is het ongeveer 2 1/2 uur , dit rijd fijner dan alleen de snelweg .
 
Voor één dag net even te ver inderdaad, maar gelukkig werk ik 4 dagen per week dus heb ik altijd lang weekend *O*
Voor die luxe zou ik ook meteen tekenen!

Verder heb ik het geluk, als ik zelfs snelweg vermijd, ik op minder dan 3u in Luxemburg City sta :t

Als ik echter zonder snelweg naar het kortsbijgelegen punt in Luxenburg rijd, slechts enkele minuten meer dan 2u, en is werkelijk een heel mooie route.

Toch lijkt het mij leuk om zelfs dán met 2 overnachtingen te gaan, in de zin van in de namiddag oprijden, inchecken, ergens wat eten, 's morgens ontbijt in 't hotelletje, dagje rond toeren en dingen bekijken, motor-met-wolken-foto's nemen, ergens gaan eten, weer overnachten, ochtend erop weer ontbijten, uitchecken, en dan met met wat omwegjes door Luxemburg weer naar huis.

Ik krijg er warempel al zin in :P

Maar heb nog nooit een meerdaagse gedaan, het komt er maar niet van ... -O-
 
Voor die luxe zou ik ook meteen tekenen!

Verder heb ik het geluk, als ik zelfs snelweg vermijd, ik op minder dan 3u in Luxemburg City sta :t

Als ik echter zonder snelweg naar het kortsbijgelegen punt in Luxenburg rijd, slechts enkele minuten meer dan 2u, en is werkelijk een heel mooie route.

Toch lijkt het mij leuk om zelfs dán met 2 overnachtingen te gaan, in de zin van in de namiddag oprijden, inchecken, ergens wat eten, 's morgens ontbijt in 't hotelletje, dagje rond toeren en dingen bekijken, motor-met-wolken-foto's nemen, ergens gaan eten, weer overnachten, ochtend erop weer ontbijten, uitchecken, en dan met met wat omwegjes door Luxemburg weer naar huis.

Ik krijg er warempel al zin in :P

Maar heb nog nooit een meerdaagse gedaan, het komt er maar niet van ... -O-
Was bij ons normaal bij ons ieder jaar zo en zo een langweekend Luxemburg , 1000bochten.be .
Maar vorig jaar is niet doorgegaan en dit jaar is ook gecanceld , dus net als vorig jaar een lang weekend Ardennen , beetje Noord Frankrijk en Luxemburg er aan vast , was me ook super bevallen .
 
Ik doe ook eens een motorkap foto. 😁
PXL_20210516_102555932.MP.jpg


Met z'n drieën onderweg naar de geïmproviseerde Petfles meet.
 
Wellicht niet leuk om te horen, maar traditiegetrouw zijn het,in ieder geval in het wolkentopic, netnietmeets.

Dus sta je straks in je uppie, niet teleurgesteld zijn, je bent gewaarschuwd
Netnietmeets concentreren zich meestal rond 1 persoon die zich verstopt op de miggelenberg.

Redelijk wat mensen heb ik al ontmoet, waaronder ooit @HighKing op de A1 met uitgestoken voet :t
 
Wellicht niet leuk om te horen, maar traditiegetrouw zijn het,in ieder geval in het wolkentopic, netnietmeets.

Dus sta je straks in je uppie, niet teleurgesteld zijn, je bent gewaarschuwd
Speciale aandacht gaat nog even uit naar dit ⬆️⬆️ bericht.

Het is mijn 1000ste post en zonder jullie, het Wolkenjagerstopic, had ik deze mijlpaal nooit bereikt.

Inhoudelijk misschien niet altijd "ontopic" maar altijd met de beste intenties. Met jullie welbevinden ga ik met gepaste tegenzin aan de volgende 1000 beginnen.


:W
 
Speciale aandacht gaat nog even uit naar dit ⬆️⬆️ bericht.

Het is mijn 1000ste post en zonder jullie, het Wolkenjagerstopic, had ik deze mijlpaal nooit bereikt.

Inhoudelijk misschien niet altijd "ontopic" maar altijd met de beste intenties. Met jullie welbevinden ga ik met gepaste tegenzin aan de volgende 1000 beginnen.


:W
Nou feli dan maar ,op naar de volgende10000 , dat er nog vele "nuttige"posts mogen volgen ,ik hoop je iig nog vaak net niet te meeten *O*
 
Toeter je even als je langs ede rijdt? *O*
Dat kan natuurlijk ook nog, pakt hij een stukje a30 ,ik ben altijd zo eenkennig naar t westen ,vanaf hier de a1 ,maar hij kan ook ff binnendoor crossen ja :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: *RW*
Terug
Bovenaan Onderaan