Voor die luxe zou ik ook meteen tekenen!

Verder heb ik het geluk, als ik zelfs snelweg vermijd, ik op minder dan 3u in Luxemburg City sta :t

Als ik echter zonder snelweg naar het kortsbijgelegen punt in Luxenburg rijd, slechts enkele minuten meer dan 2u, en is werkelijk een heel mooie route.

Toch lijkt het mij leuk om zelfs dán met 2 overnachtingen te gaan, in de zin van in de namiddag oprijden, inchecken, ergens wat eten, 's morgens ontbijt in 't hotelletje, dagje rond toeren en dingen bekijken, motor-met-wolken-foto's nemen, ergens gaan eten, weer overnachten, ochtend erop weer ontbijten, uitchecken, en dan met met wat omwegjes door Luxemburg weer naar huis.

Ik krijg er warempel al zin in :P

Maar heb nog nooit een meerdaagse gedaan, het komt er maar niet van ... -O-
Herkenbaar want het gewone leven met alle bezigheden gaat gewoon door. Al gooit corona de boel aardig overhoop...
Tenzij je het gewoon in je agenda zet en de andere bezigheden daar omheen doet dan kan het er maar zo van komen ;)
Evt. met een of meer kameraden afspreken, dat werkt als een stok achter de deur...
 
Niet in de wolken maar boven de wolken.
Langs de kust bewolkt verder een strak blouwe lucht. Ik hoorde ergens dat het in Nederland regende klopt dat? :W
20210516_133327.jpg
 
Waar zit jij een hoe krijg je dat voor elkaar in coronatijd? Woonachtig daar :?
Zolang je binnen Europa blijft kan je gewoon lekker rondvliegen hoor. Mits voorleggen van Corona test en dergelijke, afhankelijk van je bestemming.
 
Speciale aandacht gaat nog even uit naar dit ⬆️⬆️ bericht.

Het is mijn 1000ste post en zonder jullie, het Wolkenjagerstopic, had ik deze mijlpaal nooit bereikt.

Inhoudelijk misschien niet altijd "ontopic" maar altijd met de beste intenties. Met jullie welbevinden ga ik met gepaste tegenzin aan de volgende 1000 beginnen.


:W
Ja dat is dan trakteren op een mooie wolk .
 
Nou weet niet waar deze foto's genomen zijn , ik zie Oudenbosch staan bij jou , stukje richting Bergen op Zoom en Zeeland bijna heel de dag regen en met bakken uit de lucht , middagje Netflix voor mij met een rummetje er bij .
Is in Roosendaal bij de vliet. Hier volgens de weer app’s veel regen, er is bijna niks gevallen. Dus had gewoon kunnen schilderen buiten en wat Langer kunnen rijden.
 
Dat kan natuurlijk ook nog, pakt hij een stukje a30 ,ik ben altijd zo eenkennig naar t westen ,vanaf hier de a1 ,maar hij kan ook ff binnendoor crossen ja :t
A30?:N A1 eigenlijk ook nooit. Dit is meestal mijn route.
Heel soms rij ik ook nog wel eens door via de A50 en laatste deel via Arnhemseweg en Berg en Dalweg maar bij voorkeur N304
Screenshot_20210516-184624~3.jpg
 
A30?:N A1 eigenlijk ook nooit. Dit is meestal mijn route.
Heel soms rij ik ook nog wel eens door via de A50 en laatste deel via Arnhemseweg en Berg en Dalweg maar bij voorkeur N304
Bekijk bijlage 1633156
Euhm, je hebt hier toch echt een stukje a30 gereden en heul dicht langs mn huis gekomen. Die 2 windmolens op kruising a30/a12 kan ik vanuit mn zolderraam zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan