20230204_134726.jpg

Rhenen
 
Heerlijk weer vandaag dus in de namiddag de brommert uit de schuur getrokken en een rondje gemaakt *D
De dag werd prachtig afgesloten zoals @scheurschuimpje ook al deelde 😍

Vanuit de Betuwe de Achterhoek in gereden, grofweg Babberich - Doetinchem - Hengelo (Gld) - Vorden - Ruurlo - Zelhem - Doetinchem - Babberich - Pannerden om daar via de pont de Betuwe weer in te rijden.


Beetje dunne wolken in de buurt van Vorden.


Nabij Zelhem ging de zon fantastisch mooi onder als een enorme rode bal. Alleen zat ik daar net op een N-weg en kon niet zomaar even stoppen voor een foto. En als er wel een pech-parkeerplaats was dan viel de zon weg achter de bossen... Maar even later toen ik het Montferland naderde kleurde de lucht fantastisch.


Het werd steeds mooier...


Eentje nog... kon er geen genoeg van krijgen...


In de schemer sta ik hier te wachten bij de pont van Pannerden naar Doornenburg.
 
Soms zitten wolken in de weg om een mooi hemelverschijnsel te zien. Maar nu niet!

De komende dagen staan Venus en Jupiter dicht bij elkaar. Nu zijn ze al mooi te zien als je richting het westen kijkt! Woensdag rond 20 uur staan ze het dichtst bij elkaar. Ook dan is de kans op heldere omstandigheden groot.

20230226_195021.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan