Ik kan me voorstellen dat het met risico te maken heeft. Misschien is het een beetje vergezocht, maar ergens snap ik het ook wel.

Ik hoef jullie niet uit te leggen dat je op de motor kwetsbaar bent en dat een ongeluk in een heel klein hoekje kan zitten. Als jij dan voor je plezierritje in het ziekenhuis belandt en een bed bezet houdt voor iemand die er helemaal niks aan kon doen... Is dat het plezierritje dan wel waard?
De meeste ongelukken gebeuren thuis (in en om het huis)!!!
 
Natuurlijk zijn er nog duizend dingen te bedenken die *ook* een risico zijn. Maar moet echt alles voorgekauwd worden? Het zorgstelsel staat op het punt zwaar overbelast te worden. Neem je verantwoordelijkheid om daar niet nog eens aan bij te dragen omdat je zo graag even een rondje wilt motorrijden/mtb-en/whatever.

Ja, binnen zitten is kut. Ik zit de hele dag met twee blagen van 2 en 4 om me heen die nu stront chagrijnig zijn omdat ze niet school/opvang kunnen. We hebben het er maar mee te doen. Maar we kunnen nog steeds een rondje wandelen. Ze kunnen nog steeds op straat spelen, of in de tuin. Moraal: stop met zeiken, doe datgene wat in het algemene belang is en zoek iets waar je jezelf even mee kan vermaken.
Ieder mag zijn eigen mening hebben.
Jij de jouwe , ik de mijne.., etc...
Voor jou is het belangrijk om thuis te blijven, maar dat hoeft niet voor een ander te gelden.
Ieder heeft zijn eigen verantwoordelijkheid, val niet een ander lastig met “jouw gelijk”, geef juist nu een ieder de gelegenheid om zijn / haar eigen weg te vinden in deze barre tijden.
Naar eer en geweten, voor eigen WELZIJN, en dit hoeft niet ten koste tegaan van een ander.
 
Natuurlijk zijn er nog duizend dingen te bedenken die *ook* een risico zijn. Maar moet echt alles voorgekauwd worden? Het zorgstelsel staat op het punt zwaar overbelast te worden. Neem je verantwoordelijkheid om daar niet nog eens aan bij te dragen omdat je zo graag even een rondje wilt motorrijden/mtb-en/whatever.

Ja, binnen zitten is kut. Ik zit de hele dag met twee blagen van 2 en 4 om me heen die nu stront chagrijnig zijn omdat ze niet school/opvang kunnen. We hebben het er maar mee te doen. Maar we kunnen nog steeds een rondje wandelen. Ze kunnen nog steeds op straat spelen, of in de tuin. Moraal: stop met zeiken, doe datgene wat in het algemene belang is en zoek iets waar je jezelf even mee kan vermaken.

MOTORRIJDEN dus ....met fotograferen van wolkjes....
 
Niet zoveel lullen , ouwe meuk :t *O*
1585068267480.png
 
Ieder mag zijn eigen mening hebben.
Jij de jouwe , ik de mijne.., etc...
Voor jou is het belangrijk om thuis te blijven, maar dat hoeft niet voor een ander te gelden.
Ieder heeft zijn eigen verantwoordelijkheid, val niet een ander lastig met “jouw gelijk”, geef juist nu een ieder de gelegenheid om zijn / haar eigen weg te vinden in deze barre tijden.
Naar eer en geweten, voor eigen WELZIJN, en dit hoeft niet ten koste tegaan van een ander.
Als je er erg graag over wilt babbelen mag je me een pb sturen.

Nu weer on topic alsjeblieft? :j
 
Nou, hele oude meuk
zeker 15-60 minuten geleden O-)

Nog best lastig om zo'n grote molen van zo dichtbij goed op de foto te krijgen. :P
Bekijk bijlage 1477577
Bekijk bijlage 1477579

Niet veel later kwam het avondrood langzaam door:
Bekijk bijlage 1477580
Bekijk bijlage 1477582

Nog ff een stukje offroad proberen. *D
Bekijk bijlage 1477583
Bekijk bijlage 1477584

Dan kwam ik jou net tegen op de dijk. We hebben nog naar elkaar gezwaaid.
Ik was diegene op de Kawa Z800.
Kwam je eerst tegemoet, ben later omgedraaid en zag daarna iemand in het gras naast de dijk staan.

:W
 
Dan kwam ik jou net tegen op de dijk. We hebben nog naar elkaar gezwaaid.
Ik was diegene op de Kawa Z800.
Kwam je eerst tegemoet, ben later omgedraaid en zag daarna iemand in het gras naast de dijk staan.

:W
Lache! :W
Ja ik denk ik moet ff voor bewijs zorgen dat ik van de dijk gereden ben. :+
Verderop ook een paadje een dijk óp gereden. Was iets spannender. _O-
 
Nog snel vóór ik naar huis rijd ...

Beschrijving: voor ik naar huis ging vertrekken, nog even genieten van de rode zonsondergang gloed op de wolken.

Datum: 25 03 2020
Tijdstip: 19:10u
Locatie: Lidl Herselt, Aarschotsesteenweg 53, Herselt.
Coördinaten: 51.0490660, 4.8724677
20200325_191011.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan