Ja. Ik heb de SR verkocht en mij voor het eerst in mijn motorbestaan eens aan een Kwaak en voor voor het eerst aan een paralleltwin gewaagd. Als het goed is zal hij de komende tijd wel eens vaker op een wolkenfoto opduiken :] 8-)
Prachtig 👌
 
Of ik had iets eerder moeten zijn. Er waren eerder vanmiddag wel wolken, maar ik wilde graag dat strijklicht vlak voor zonsondergang. Helaas was de bewolking toen ook opeens weg
Klopt, (convectieve) bewolking lost meestal op aan het einde van de dag door de dalende temperatuur.
 
Beschrijving: sinds gisteren rijd mijn motor (en ikzelf dus ook) terug. Niet veel tijd om op wolkenjacht te gaan, lange shiften kort bij thuis. Maar gisteren ochtend maakte ik een foto, maar in eerste instantie vond ik die niet zo geslaagd. Enerzijds wegens gebrek aan mooie wolken taferelen, anderzijds door het feit dat mijn motor vuil is, en motorpak, rugzak en helm gewoon op de motor blijven liggen. Heb hier niets om die binnen te leggen, en sta van 09:00u tot 21:00u gewoon buiten. Zo ook vandaag en morgen. Gelukkig geen regen! Maar omdat de zon nu nog niet schijnt, zie ik de foto beter, en ondanks de motor er daarbij niet beter gaat uitzien, vond ik de wolken toch mooier dan ik dacht, dus, omdat het zo lang geleden is, post ik de foto alsnog.

Datum: 26 februari 2021
Tijdstip: 09:17u
Locatie: FedAsil, Montenakenweg, Sint-Truiden.
Coördinaten (bij benadering): 50.8037136, 5.1748385
(Camera op breedbeeldfunctie gezet)
20210226_091722.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
🙋‍♂️ @BornToReign ea. Ik ben nieuw in deze draad. Ik zal ook eens een post doen binnenkort. Ben nu aan het klussen.

Ik woon aan een drukke weg en zie maar heel weinig motoren langskomen vandaag!? Rustig motor dagje blijkbaar, te koud?
Hopelijk komt er nog een mooie foto bij.

[edit ]Zonet kwam er trouwens GS1250 langs. Man in wit pak, zag er allemaal redelijk vers en nieuw uit.
 
Beschrijving: sinds gisteren rijd mijn motor (en ikzelf dus ook) terug. Niet veel tijd om op wolkenjacht te gaan, lange shiften kort bij thuis. Maar gisteren ochtend maakte ik een foto, maar in eerste instantie vond ik die niet zo geslaagd. Enerzijds wegens gebrek aan mooie wolken taferelen, anderzijds door het feit dat mijn motor vuil is, en motorpak, rugzak en helm gewoon op de motor blijven liggen. Heb hier niets om die binnen te leggen, en sta van 09:00u tot 21:00u gewoon buiten. Zo ook vandaag en morgen. Gelukkig geen regen! Maar omdat de zon nu nog niet schijnt, zie ik de foto beter, en ondanks de motor er daarbij niet beter gaat uitzien, vond ik de wolken toch mooier dan ik dacht, dus, omdat het zo lang geleden is, post ik de foto alsnog.

Datum: 26 februari 2021
Tijdstip: 09:17u
Locatie: FedAsil, Montenakenweg, Sint-Truiden.
Coördinaten (bij benadering): 50.8037136, 5.1748385
(Camera op breedbeeldfunctie gezet)
Bekijk bijlage 1601073
Soms... maak je het jezelf moeilijker dan strict noodzakelijk. Prima wolkenfoto hoor :Y :t
 
Beschrijving: sinds gisteren rijd mijn motor (en ikzelf dus ook) terug. Niet veel tijd om op wolkenjacht te gaan, lange shiften kort bij thuis. Maar gisteren ochtend maakte ik een foto, maar in eerste instantie vond ik die niet zo geslaagd. Enerzijds wegens gebrek aan mooie wolken taferelen, anderzijds door het feit dat mijn motor vuil is, en motorpak, rugzak en helm gewoon op de motor blijven liggen. Heb hier niets om die binnen te leggen, en sta van 09:00u tot 21:00u gewoon buiten. Zo ook vandaag en morgen. Gelukkig geen regen! Maar omdat de zon nu nog niet schijnt, zie ik de foto beter, en ondanks de motor er daarbij niet beter gaat uitzien, vond ik de wolken toch mooier dan ik dacht, dus, omdat het zo lang geleden is, post ik de foto alsnog.

Datum: 26 februari 2021
Tijdstip: 09:17u
Locatie: FedAsil, Montenakenweg, Sint-Truiden.
Coördinaten (bij benadering): 50.8037136, 5.1748385
(Camera op breedbeeldfunctie gezet)
Bekijk bijlage 1601073
Vind het eigenlijk wel een mooi lucht om te zien .
 
Ik kreeg toch zin om een stukkie te rijden. Even door de provincie wezen touren eind van de middag. Het was fris, maar niet erg.
Veel blauw in de lucht maar toch nog wat wolken weten te spotten.

27/02/2021 | 16.35 | omgeving Lettele | 52.30089°N, 6.26710°E

70DAF6CF-5311-4951-B5D6-8FDD3555B29F.jpeg


Eerste post 🤪
 
Laatst bewerkt:
Iemand aan het wolkenjagen vanmiddag? 🏍️ 🌤️
Ja, maarrrrr...
Ik heb wel gereden, maar even geen foto's gemaakt vandaag. Kwam even niet zo uit. Eerst absoluut grijs en nu helemaal blauw. er tussen in was ik onderweg...Sorry, volgende keer beter :)
...hier ook een beetje last van, toen ik eenmaal pauzeerde was de lucht een stuk minder interessant.

Uiteraard wel aan jullie gedacht en 2 fotootjes gemaakt maar het zijn imho niet de meest boeiende :)

2021-02-27 15.43.36.jpg



2021-02-27 15.43.51.jpg


Was duidelijk stukje frisser dan vorige week (was blij dat de wintervoering nog in het pak zat!) maar desalniettemin prima motorweer :)
 
Ik kreeg toch zin om een stukkie te rijden. Even door de provincie wezen touren eind van de middag. Het was fris, maar niet erg.
Veel blauw in de lucht maar toch nog wat wolken weten te spotten.

26/02/2021 | 16.35 | omgeving Lettele | 52.30089°N, 6.26710°E

Bekijk bijlage 1601273

Eerste post 🤪
Welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan