Zo goed als geen wolk te zien!!! 8-)

652AD188-83BD-4B6C-B50D-608C219668D0.jpeg
 
Ziet er koud en nat uit....
0 gr ,een Spits heeft t niet koud :+
Prachtig Jan! Supermooi die nevel! Hier begint de zon inmiddels de nevel weg te branden. Kan je me vertellen waar je foto2 geschoten hebt?
tnx , je had t al gevonden :t
Foto 2 vond ik ook echt gaaf met die nevel zo! :Y
tnx :t
Ik lees iets over een kasteelruzie op Kasteel ter Horst in Loenen...
Bekijk bijlage 1601585
it wasn't me :N:t.

Voorlopig weer een heerlijk ritje ,ben weer flex *O*
 
Heel sfeervol plaatje zo! :}
En ook deze met die graanhalmen op de voorgrond! :t


Ik had deze morgen op weg naar 't werk ook nog een fotootje gemaakt, maar stelt niet veel voor. Kreeg niet het gewenste effect. Ik vrees dat het ook heel de dag wolkenloos gaat zijn hier.

Volgende week staan er ruim 800km op de planning, terug regelmatig naar de Antwerpse haven, maar ze geven redelijk veel regen volgende week ...
 
Heel sfeervol plaatje zo! :}

En ook deze met die graanhalmen op de voorgrond! :t


Ik had deze morgen op weg naar 't werk ook nog een fotootje gemaakt, maar stelt niet veel voor. Kreeg niet het gewenste effect. Ik vrees dat het ook heel de dag wolkenloos gaat zijn hier.

Volgende week staan er ruim 800km op de planning, terug regelmatig naar de Antwerpse haven, maar ze geven redelijk veel regen volgende week ...
toch vindt ik dat wel een mooie foto van je , t tegenovergestelde van mijn grijze brij :t
 
toch vindt ik dat wel een mooie foto van je , t tegenovergestelde van mijn grijze brij :t
Oke, dan post ik hem toch maar zichtbaar :P

Beschrijving: Ik vetrek naar het werk, en er hangt nog een beetje mist, de zon priemt er met een waas doorheen, en het gras is zelfs nog een beetje wit van de nachtvorst. Maar jammer genoeg niet duidelijk uitgekomen op de foto, en daarom vond ik die eerst niet goed.
Ik hoopte namelijk om een foto in deze stijl, of meer nog, in deze stijl, te kunnen maken.
Maar omdat jullie die wél mooi vinden, dan toch maar eventjes zichtbaar in een post ;)

Datum: 28 februari 2021
Tijdstip: 08:44u
Locatie: Grote Steenweg, Zoutleeuw.
Coördinaten (bij benadering): 50.8106009, 5.1314236
20210228_084455.jpg




Btw: met het opzoeken van de twee bijgevoegde links gemerkt dat heel wat foto's verdwenen zijn uit het topic, foto's van nog geen jaar oud. Vooral van @Aad900 . Waarom?
 
Oke, dan post ik hem toch maar zichtbaar :P

Beschrijving: Ik vetrek naar het werk, en er hangt nog een beetje mist, de zon priemt er met een waas doorheen, en het gras is zelfs nog een beetje wit van de nachtvorst. Maar jammer genoeg niet duidelijk uitgekomen op de foto, en daarom vond ik die eerst niet goed.
Ik hoopte namelijk om een foto in deze stijl, of meer nog, in deze stijl, te kunnen maken.
Maar omdat jullie die wél mooi vinden, dan toch maar eventjes zichtbaar in een post ;)

Datum: 28 februari 2021
Tijdstip: 08:44u
Locatie: Grote Steenweg, Zoutleeuw.
Coördinaten (bij benadering): 50.8106009, 5.1314236
Bekijk bijlage 1601632



Btw: met het opzoeken van de twee bijgevoegde links gemerkt dat heel wat foto's verdwenen zijn uit het topic, foto's van nog geen jaar oud. Vooral van @Aad900 . Waarom?
Je kunt hopen wat je wilt ,maar je ziet op de dag dat je gaat wat je tegenkomt :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan