Het Yamaha MT-03 Topic Deel (MT-0)3!

Status
Niet open voor verdere reacties.
wel 3x op vakantie en dan zeuren als anderen een keertje vrij zijn als jij dat niet bent :P

hebben we al ideen voor de nieuwe topictitel? deeltje 4 komt er al weer bijna aan!!
 
Nog zwarter geworden

full
 
Nog zwarter geworden

[afbeelding]

:} :} Once you go black, you never go back! (aldus mijn vriendin... |( ) :} :}

Prachtig Anya! Neem het me aub niet kwalijk dat ik erover bleef drammen, maar ik denk dat jij hem er zo ook NOG beter vindt uitzien.

Wanneer is hij weer helemaal gemonteerd en post je foto's? Ben erg benieuwd! *O*

Iedereen fijne kerstdagen natuurlijk!
 
Laatst bewerkt:
Trouwens prettige kerstdagen allemaal :D

ff een bakkie warme chocomel scoren,, iemand nog iets leuks voor mij om te lezen het is weer eens dood hier op het werk.
 
neeeeee hier niet :( anders verveelde ik me niet zo :P.. wat is dat voor geth ?? motorboys?? net zoals de playboy??? :P:P ;)

thuis wel nieuwsgroepen dus misschien toch ff onthouden dat ik het moet aanklikken..
 
zo zwart is wel heel gaaf. ik zou 1 ding niet kunnen laten.............heel dun goud streepje op tandwiel. eigenlijk kleurtje ala de buis naar de einddemper. verder.........heel gaaf!

Op naar ........... Het MT-03 Topic deel Vieah
 
Laatst bewerkt:

:9~ :9~ :9~ :9~ Bruuuuuuuuuuuuuuuuuttttttt :9~ :9~ :9~ :9~

Hij is helemaal super, top, áf zo! Wat een wrede fiets is het zo. Moet absoluut op de openingspagina van het nieuwe hoofdstuk, en dan bovenaan. Of juist niet, want dan kijkt niemand meer om naar die simpele 13 in een dozijn fietsen van ons. |( :+ ;)

Ik kan niet wachten om een totaalplaatje te zien als hij helemaal opgebouwd is.

Wanneer is 'ie helemaal klaar? *O*

Volgens mij alleen nog het zadel nog, dat heb je opnieuw laten bekleden toch?
 
Laatst bewerkt:
hahahaah, zal onder de nieuwe tricker er ook eentje proppen. ik kreeg zulke natte pootjes algelopen weken. Nu al drie dagen niet gereden........... echt erg. en met die gore regen erbij zal het ook niet snel gaan gebeuren nu.
Gisteren voor het eerst, maar dat was omdat ik oproepbaar was met de auto naar het werk. was om 22 uur ofzo klaar...........en nu lekker tot 4 januari een beetje doen waar ik eigenlijk voor gemaakt ben.................... aanrommelen hehehe
 
of nu een startpost inperen..... kunnen we deze gewoon dom vol leuteren over hoe hard we poesten, hoeveel was er op de doek moet, hoe vaak je een ketting moet spannen, olieverversen ook nodig bij 500km per jaar? dat werk
 
of nu een startpost inperen..... kunnen we deze gewoon dom vol leuteren over hoe hard we poesten, hoeveel was er op de doek moet, hoe vaak je een ketting moet spannen, olieverversen ook nodig bij 500km per jaar? dat werk

Poetsen: 's-morgens na ontbijt, en 's-avonds voor het slapen gaan. Ook tussen alle tandwielen flossen!

Ketting spannen: Na iedere bezichtiging van je poserfiets (da's dus 4x per dag), het lijkt optisch bedrog, maar van kijken gaat je ketting echt doorhangen.

Olieverversen: Continue. Zet er een circulatiesysteem op dat bovenin continue verse olie toevoerd en onderin weer afvoerd. Dit wordt enkel ontkoppeld wanneer je gaat rijden. Nooit dus.

:Y
 
die poetsdoeken, zijn die van katoen of van RedNeck flanel? Ik heb die laatste het liefst bij het rechtsom uitwrijven, terwijl waxing in altijd beter gaat met speciaal handgeplukt southern state katoen........... heerlijk. Voel me dan echt little grasshopper (voor de jeugdigen, iets met KungFu en zo..........maar zonder panda)
 
die poetsdoeken, zijn die van katoen of van RedNeck flanel? Ik heb die laatste het liefst bij het rechtsom uitwrijven, terwijl waxing in altijd beter gaat met speciaal handgeplukt southern state katoen........... heerlijk. Voel me dan echt little grasshopper (voor de jeugdigen, iets met KungFu en zo..........maar zonder panda)

Peter, dit heb jij vast ge-cut and paste uit de "SAS Survivalguide voor Poserfietsen en Schaamrand fetishisten"...

Iedereen weet dat de enige poetsdoek die jij hebt afkomstig is van die Yamaha piano in je woonkamer.

En nee, de tissues waaraan jij je snikkel aan afveegt na het lezen van vunzige blaadjes tellen niet mee! :N
 
Laatst bewerkt:
Jaaaa,lkkkr MUDFLAP weerrrrrrrr :X *O*[afbeelding]

Niks geen mudflap nodig!...

Gewoon in lederen jekkie zonder helm of handschoenen en in spijkerbroek speren over die ijsbedekte wegen! :Y :] :9

full


Tegenwoordig kan de NS niet eens over haar eigen rails rijden bij -2 graden en 4 vlokjes sneeuw of 6 eikenblaadjes ... |( :N _O- :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan