Het Yamaha MT-03 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij rijden allebei, en moeten ook beiden op de nieuwe motor kunnen rijden welke voor het merendeel voor woonwerk verkeer gebruikt gaat worden. Omdat ik al een enduro heb en me vrouw de wegmotor te zwaar vind besloten een lichtere motor te kopen waar we beiden lekker op kunnen rijden. Een 1 cylinder spreekt mij wel aan en zei vond deze ook erg lekker rijden, maar dan moet ik wel die bottom power onder in het toerenbereik hebben / kunnen aanspreken. Transalpen ook naar gekeken, maar daarop deze hebben een te hoge zit voor mijn vrouw. Zit ook nog te kijken naar een street triple, maar verder niet echt wat kunnen vinden.

Normaal zou ik gewoon de kat er uithalen, en de carb opnieuw instellen, maar met injectie word dat wat lastiger. PC lijkt me een goede optie, maar dan moet je ook weer naar de testbank waarschijnlijk. En inderdaad wil ik niet te veel geld in accesoires steken, dus zijn er ook alternatieven voor de akra's?

Je kan ook gewoon één van de vele specifieke MT-03 mappen kiezen die je van de powercommander site kan downloaden.

Maar zoals elhippo al zei, er staan plenty MT-03's te koop en vast ook wel met Akra's en wellicht incl. Powercommander. Dus orienteer je eerst maar eens op de markt, maak voldoende proefritten en bepaal dan of de MT-03 de juiste fiets voor jullie is, dat kunnen wij je niet vertellen.

Op http://www.motoroccasion.nl/index.php?pagina=motoren_zoeken&ZOEK[begin]=0
vind je alleen al 37 stuks, waarvan een aantal met Akra's.

En op MF staan er ook, zoals deze
Yamaha MT-03

Ook met Akra, D-pack, etc.

En een PC afstellen de een dynobank kost circa 100 euro, dus dat zijn de kosten niet.

Neem de tijd, een MT-03 is beslist niet "the ordinary bike for ordinary people" maar daarover kan je in dit topic alles te weten komen, haha. :] _O- })


full



Vreemde snuiters die MT-03 rijders, maar dat schept ook een band.
 
Laatst bewerkt:
k denk dat ie dat al wist..dat wij rare snuiters zijn...k bedoel afgelopen 3 pagina's ging het alleen maar over mud flaps! hahaha....desondanks niet ongezellig hiero! :P
 
Ha,een kenner....Gele lampjes worden zeldzaam he.Daarom heb er er maar wat in stock gekocht.

Merk is neglin,Nr.14030.12V-60/55W P43T H4 Geel.

En gekocht bij:http://www.auto-technica.nl/GUI/general/CustomPageView.aspx

Succes!

Het is een drama om er aan te komen -O-

Maar ik ga morgen eens even bellen of ook een doosje kan bestellen :]

Bedankt voor je moeite. *O*
 
the vespa mudflap is inthahouse..............bruuuhuut!!

Neeeeeeee, niet weer hè....

Géén foto's van Trickers / MT-03 met zwartwit geblokte spatlappen hier in dit topic!

Spatlappen zijn vanaf nu off-limits! Of dienen naar een eigen topic verplaats te worden.

full


 
Een zichzelf respecterende doorgewinterde de winter door rijdende motorrijder heeft GEEN spatlap!

full


Kijk zelf maar _O- :W
 
Laatst bewerkt:
Vroeger niet....

full


En nu dus ook niet...

Koeienprint daarentegen is wel weer héél erg OK!
 
Laatst bewerkt:
wtf.gif


en als ik die VESPA text er nu uit snij en racegaas tegen aan schuif.......jahaaa. daar word je stil van kerel

yelrotflmao.gif
 
Een zichzelf respecterende doorgewinterde de winter door rijdende motorrijder heeft GEEN spatlap!

[afbeelding]

Kijk zelf maar _O- :W

Had jij geen winterstop Kees????En hij is mooi,die Vespa mudflap!!!Gefeliciteerd met deze aanwinst!!! *O*

En als je goed naar de foto van stoere ice-rider kijkt,met spikes,zie je net de schaduw nog van truck waar hij mee naar i-j-s-f-o-t-o-s-h-o-o-t lokatie is gebracht... |(

Maar btw,die spikes lijken me ook wel wat,moet dan nog wel ff doorsneeuwen.
 
Had jij geen winterstop Kees????En hij is mooi,die Vespa mudflap!!!Gefeliciteerd met deze aanwinst!!! *O*

En als je goed naar de foto van stoere ice-rider kijkt,met spikes,zie je net de schaduw nog van truck waar hij mee naar i-j-s-f-o-t-o-s-h-o-o-t lokatie is gebracht... |(

Maar btw,die spikes lijken me ook wel wat,moet dan nog wel ff doorsneeuwen.

Ahum... Ja.... :X :$ Ik dacht dat je wel snapte dat ik dit allemaal met een hele vette knipoog schrijf, zo vet dat je er een spatlap bij kan gebruiken.

Is toch allemaal prachtig jongens, hoe gepassioneerd we over een spatlap kunnen ouwebeppen. Is nu al zo'n 5 pagina's gaande! Heerlijk, dat pretentieloos gezwets toch!

Keep'm coming! Rawhide!

En anders heb ik hier nog een turbootje om het allemaal wat aan te wakkeren...

full
 
Laatst bewerkt:
Ja,idd waar gaat het over????Hahahaha,als je maar lol hebt.En die turbo past niet in me koffer(tje) |( *O*
 
En is me nog iets opgevallen vandaag....zie eigenlijk heel weinig MTs rijden hier in de buurd..Eigenlijk ben ik er nog nooit 1 tegen gekomen onderweg,behalve dan die spiegeling
van mezelf.Hoe kan dat nou?Is toch redelijk groot dorp waar ik woon..??
Zag vadaag wel iets lagwekkends trouwens onderweg....Zo een grote cruiser,Royalstar achtig
"iets".Is helemaal de tijd niet voor die sliertjes en zo. :9~
 
Jongens (en dame) we moeten nu toch echt haast maken met het bedenken van de naam voor het vervolg, want na pagina 101 houdt het op....

En we laten het toch niet gebeuren dat we geen naam / catchy frase hebben vóórdat we een nieuw hoofdstuk beginnen hè?

Er zijn mensen met meer dan voldoende fantasie hiero, dus komop met jullie gevatheden!
 
Jongens (en dame) we moeten nu toch echt haast maken met het bedenken van de naam voor het vervolg, want na pagina 101 houdt het op....

En we laten het toch niet gebeuren dat we geen naam / catchy frase hebben vóórdat we een nieuw hoofdstuk beginnen hè?

Er zijn mensen met meer dan voldoende fantasie hiero, dus komop met jullie gevatheden!

k had al een aardige duit in het zakje gedaan ofniet?

maar "dont mention the mudflaps" is bij mij toch wel de nr1

niet weer een heel topic over zoiets nutteloos als mudflaps :P

als je niet vies wilt worden ga je maar met de auto...of rij je niet...
 
Tadaaaa, funktioneel én van hoog poser gehalte: De designer bobbins zijn binnen!

Snel ff gemonteerd en fotootje gemaakt natuurlijk.

De originele Yamaha bobbins heb ik voor het vergelijk even erbij op de foto gezet, dus niet dat jullie denken, wat moet die snuiter nou met 3 bobbins op de achterbrug en dan ook nog twee op totaal de verkeerde plaats (ik wil het maar gezegd hebben...).

full


De originele Yamaha bobbins zijn weer te koop voor de liefhebber voor verzendkosten plus EU 10,-.

Maar die andere zijn natuurlijk véél mooier. :9~
 
Laatst bewerkt:
als je niet vies wilt worden ga je maar met de auto...of rij je niet...

hahaha, vanmorgen heen gereden, zonder mudflap, en niet vies!! op de motor!
TADAA!!!

maaruh,, de mudflap is meer een statement ding aan het worden. als je er geen hebt, ben je eigenlijk een wappie!! Het kind zonder flippo's, het roodharige meisje met pukkels, de jongen met de korte broek (in de brugklas) HAHAHAHA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan