Het Yamaha TweeTakt Topic

Ik zou Motul transoil 10W30 nemen een olie die al vele jaren zonder problemen bij 2takten wordt gebruikt.

Deze?

IMG_5510.JPG
 
Een rd rijder op het aircooled yamaha forum adviseert: MOTUL 4T 5100 10W/30 "SL" MA2
Wat ik heb gekocht gaat dus terug naar de winkel. Dank voor de adviezen!
 
Is ook zo, waarschijnlijk oude en nieuwe verpakking.

Ja dat dacht ik ook toen ik het ging halen vorig jaar, verpakking vervangen. Maar omdat er op de ene mineralen olie staat en de andere niet, ga je toch weer twijfelen.
 
Een rd rijder op het aircooled yamaha forum adviseert: MOTUL 4T 5100 10W/30 "SL" MA2
Wat ik heb gekocht gaat dus terug naar de winkel. Dank voor de adviezen!
Toch is dat niet het beste,5100 is gewone 4t motorolie geen transmissie olie ,dat is die 10w30 wel en die kan je gewoon gebruiken,
alternatief is deze,
 
Is er iemand die weet of de replica body kits van Aliexpress de moeite en het geld waard zijn?


Zoals te zien is, is zoiets echt een koopje, maar ben toch te zuinig van aard om 200 euro zomaar weg te gooien.

Ik overweeg om zo'n kit aan te schaffen om mijn eigen, originele, bodywork netjes te houden. Vraag me echter het volgende af:

-komt er nog veel overheen aan invoer/belasting.
- hoe is de pasvorm, als alles in de wind hangt te wapperen en nergens aansluit dan heb ik er ook wenig aan.
 
Is er iemand die weet of de replica body kits van Aliexpress de moeite en het geld waard zijn?


Zoals te zien is, is zoiets echt een koopje, maar ben toch te zuinig van aard om 200 euro zomaar weg te gooien.

Ik overweeg om zo'n kit aan te schaffen om mijn eigen, originele, bodywork netjes te houden. Vraag me echter het volgende af:

-komt er nog veel overheen aan invoer/belasting.
- hoe is de pasvorm, als alles in de wind hangt te wapperen en nergens aansluit dan heb ik er ook wenig aan.
200,-? met de verzendkosten zit je al op 342,- reken daar nog de invoerrechten en btw bij
 
Ik weet niet wat dat is met die Aussies ,was het niet een nieuwe RG500 die een aantal jaar geleden daar vandaan te koop stond,
mijn RGV kwam daar ook vandaan gekocht met 4000km op de teller,volgens mij kijken ze daar er alleen maar naar in plaats er op te rijden.

Heb zo'n kit. Je moet wel een beetje worstelen om hem goed monteert te krijgen en materiaal is wat minder. Dus prijs/kwaliteit kan het net maar dat is ook subjectief.
Is er iemand die weet of de replica body kits van Aliexpress de moeite en het geld waard zijn?


Zoals te zien is, is zoiets echt een koopje, maar ben toch te zuinig van aard om 200 euro zomaar weg te gooien.

Ik overweeg om zo'n kit aan te schaffen om mijn eigen, originele, bodywork netjes te houden. Vraag me echter het volgende af:

-komt er nog veel overheen aan invoer/belasting.
- hoe is de pasvorm, als alles in de wind hangt te wapperen en nergens aansluit dan heb ik er ook wenig aan.

Heb een aantal jaren terug een rood/wit variant gekocht, moest invoer betalen volgens mij. Pasvorm heb je wat werk aan maar is te doen. Spuitwerk kwaliteit kan variëren, er zijn meerdere leveranciers van dit spul. Materiaal is wat dunner dan origineel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan