Het Yamaha TweeTakt Topic

Ik weet er misschien een in rijswijk. Maar wil je een luchtkoeler???
 
Ik weet er misschien een in rijswijk. Maar wil je een luchtkoeler???
Hoi Rob, ik had laatst via MP contact ivm een blauwe 250 maar die is verkocht. Ook uit Rijswijk toevallig. Luchtkoeler heeft wel de voorkeur, die zijn net wat klassieker. WC kan ook maar staat wat lager op de lijst.
 
Okee. Luchtkoelers zie je best nog wel voor schappelijke prijzen voorbij komen. Alleen de 400 had gietwielen toch? Of de latere 250 / 350 met de hoekige tank ook?
 
:-) ik zie dat de kerstman weer scheutig is geweest met azijn. Voor de man die slechts een paar keer per jaar zijn onderbroek verwisseld snap ik dat helemaal. Volgens mij heb ik alleen Coert in real life gezien, dus de rest kent me niet en snap dan de reacties ook niet. Overigens Coert heb jij mijn Jawa project ook weer verkocht en een paar centjes verdiend.
Nu over op het onderwerp. Ik wil niet perse iets goedkoops hoor, rond de 4000 moet dat best lukken en inderdaad in Duitsland is er best wat te koop, vaak rond de 2500-3500 euro. Echter nu even geen zin en tijd om naar Bayern te crossen waar een hele mooie staat. Maar goed krijg er zojuist 1 aangeboden dus daar eerst maar naar kijken, Arriverdecii
Ik heb jou Jawa project inderdaad weer doorverkocht aan een andere M-F er. Wel eerst hem helemaal weer in elkaar gezet, en geld uit gegeven voor pakkingen en zo, dus echt heb ik er niet op verdient hoor. Een paar tientjes hoog uit. Daar ging het me ook niet om, je moet gewoon iets weer tot leven brengen. Daar word ik blij van, en het is gelukt. Niet zomaar ergens aan beginnen, het opgeven en er de brui aan geven.
Dat werkt niet.
 
Ik heb jou Jawa project inderdaad weer doorverkocht aan een andere M-F er. Wel eerst hem helemaal weer in elkaar gezet, en geld uit gegeven voor pakkingen en zo, dus echt heb ik er niet op verdient hoor. Een paar tientjes hoog uit. Daar ging het me ook niet om, je moet gewoon iets weer tot leven brengen. Daar word ik blij van, en het is gelukt. Niet zomaar ergens aan beginnen, het opgeven en er de brui aan geven.
Dat werkt niet.
Ja dat schijnt de rode draad door dit verhaal te wezen,beter een kant en klare kopen als je technisch niet zo onderlegd ben. ;)
 
Laatst bewerkt:
Staat te koop in Alkmaar (op hun Feestbook pagina).
"net" te veel geld voor mij...
1609774331473.png
 

Bijlagen

  • 1609774291754.png
    1609774291754.png
    100,3 KB · Weergaven: 7
Koopje ,als de prijzen zo blijven stijgen betaal je er over een paar jaar rond de 20000,- of meer voor,een betere belegging dan
je geld op een spaarrekening zetten 🤫

vergelijkbare,alhoewel die van MSA nog netter is.


 
Laatst bewerkt:
Mannen luistert uit!

Morgen gaan de wielen van de FII naar de straler, weet er iemand de kleur, anders moet ik ze in rotterdam eerst laten scannen.
is het 3020 verkeersrood of 3001 signaalrood????
 
Mannen luistert uit!

Morgen gaan de wielen van de FII naar de straler, weet er iemand de kleur, anders moet ik ze in rotterdam eerst laten scannen.
is het 3020 verkeersrood of 3001 signaalrood????
In het Engels is het Fire Red.
00FH FIR FIRE RED
 
Hoi Rob, ik had laatst via MP contact ivm een blauwe 250 maar die is verkocht. Ook uit Rijswijk toevallig. Luchtkoeler heeft wel de voorkeur, die zijn net wat klassieker. WC kan ook maar staat wat lager op de lijst.
En op sjeesboek toch ook maar weer op zoek naar een Suzuki.....
 
En op sjeesboek toch ook maar weer op zoek naar een Suzuki.....
Tja die weet ook niet wat hij wil,ik snap ook niet waarom hij die 250 die hij had weg gedaan heeft,zo,n hopeloos ding leek
het toch niet,hij had die x7 niet weg moeten doen, perfect fietsje,technisch al heel wat beter dan die oudere modellen.
Dat is ook het nadeel in die prijsklasse waar hij in zoekt,een echt goede vinden voor een lage prijs is zoeken naar een naald
in een hooiberg,ik zie dan de geschiedenis zich wederom herhalen en dat eindigt weer in een verkoop.
In die prijsklasse moet je zelf goed technisch onderlegd zijn anders word dat niks.
Persoonlijk zou ik niks anders kopen dan 1ntje waarvan ik zou weten dat hij recent door een vakman is gereviseerd en fietsen
van mensen zoals Hans,Erik of gedaan door Marcel Vlaanderen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan