Het Yamaha TweeTakt Topic

Ja een korf heb ik ook niet meer. Mijn RD's heb ik eigenlijk alledrie standaard gekocht en daar geeneens sloperds bijgekocht of onderdelen bijgekocht. Wat stuk is gooi ik weg. Voor iedere RD heb ik een kratje met reservedelen, meest nieuw, remblokjes, een richtingaanwijzertje, een georven remschijfje en van de 250 de remleidingen en de onderdelen die er vanaf gekomen zijn toen ik 'm ombouwde naar dubbele schijf. In alledrie de kratjes kan ik de bodem zien....
 
Bij was spul uit de UK weer teruggestuurd zonder dat het bij mij aangeboden is, de 2e keer ging het wel snel en goed, binnen 2 weken.
 
Bij was spul uit de UK weer teruggestuurd zonder dat het bij mij aangeboden is, de 2e keer ging het wel snel en goed, binnen 2 weken.
Het is inderdaad zaak om er bovenop te zitten bij die buitenlandse zendingen. Indien mogelijk via track&trace. Soms krijg je een verzoek voor een online betaling van BTW en inklaringskosten, dan wordt het pakje gewoon thuis bezorgd. Soms gaat het pakje naar aan afhaalpunt en dien je ter plaatse te betalen. Bij die afhaalpunten blijft het pakje maar een dikke week liggen en krijg je pas bericht als het er al een aantal dagen ligt…….
Was gelukkig net op tijd voordat m’n zuigers weer retour naar Japan gingen!
 
Ik heb vanochtend al bericht gehad dat het spul was verzonden, dat omdat ik niet uit de UK kom de VAT niet is verrekend en dat ik de plaatselijke belasting aan de transporteur moet voldoen en ik heb een tracking link, moet goedkomen!
 
Ik heb vanochtend al bericht gehad dat het spul was verzonden, dat omdat ik niet uit de UK kom de VAT niet is verrekend en dat ik de plaatselijke belasting aan de transporteur moet voldoen en ik heb een tracking link, moet goedkomen!
Ja die heb ik ook net weer gehad.
Had gister avond ook nog weer wat besteld bij Yambits voor de 400.
 
Vanochtend een SMS met een link om te betalen van DPD dus dat gelijk gedaan, spullen liggen al in Oirschot. 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan