Het Yamaha TweeTakt Topic

IMG-20210115-WA0043 (2).jpg


🤷‍♂️
 
Vroeger gingen we echt élke zaterdagmiddag naar Safe. Als het echt slecht weer was met de (trap)fiets, anders uiteraard met de motor. Was altijd heel gezellig. Ik vind het nog steeds jammer dat het niet meer bestaat. Waarom het fout gegaan is met Safe?
Iets met groeiwaanzin en mismanagement??? Motorzaken overnemen en op een gegeven moment kont de klad in de motorverkopen.
Maar wie het wel weet mag het zeggen.
 
Vroeger gingen we echt élke zaterdagmiddag naar Safe. Als het echt slecht weer was met de (trap)fiets, anders uiteraard met de motor. Was altijd heel gezellig. Ik vind het nog steeds jammer dat het niet meer bestaat. Waarom het fout gegaan is met Safe?
Iets met groeiwaanzin en mismanagement??? Motorzaken overnemen en op een gegeven moment kont de klad in de motorverkopen.
Maar wie het wel weet mag het zeggen.
Kwam daar ook regelmatig ,lekker ouwehoeren op het plein met collega motorrijders,was in die rijd de grootste en best lopende motorzaak in NL,
verkochten in de toptijd tussen de 100 tot 200 motoren per week,het is mis gegaan toen de zaak werd overgenomen en op een
gegeven ogenblik 1 van de grote geldschieters er uit wou stappen,de andere hebben toen geprobeerd de zaak draaiende te houden maar
dat was financieel niet meer houdbaar toen de importeurs geld wilde zien en hun handel weg haalde .
 
Wat voor achterband moet er ookalweer op een FII ?? 130/90-18???
 
Alle foldertjes en brochures kwamen zonder tupperware er op, zo is het denk ik ook gekomen dat ik ze zonder veel mooier vind
Is een poster uit 1979. Ding is 103x73 zit geen tupperware omheen is een aluminum lijst met UV werend glas.
 
Laatst bewerkt:
Die 110/80 weet ik wel maar daar rijdt niemand mee, ik weet alleen effe niet meer of het een 120 of 130 geworden is
Kwestie van omrekenen,je moet zo dicht mogelijk bij de hoogte van de originele band blijven.
ook kijken wat de breedte van de velg is en wat daar maximaal op past,dat kan je wel vinden op het internet.
 
Erg mooie RD500 op MP, de prijs is niet zo mooi ;)
Precies zo eentje (behalve de uitlaten) had ik, maar een jaar in bezit gehad ;(
Mn vrouw haalde toen haar motor rbw en kocht een ZZR250, door haar gebrek aan ervaring was samen touren niet te doen op de RD, janken in zn 1 of ondertoeren in zn 2 over de dijkjes, dat was niks dus ingeruild op een CBR 600:X
Inruilprijs die ik ontving was toen ook niet van dit niveau..;(:X
 
Terug
Bovenaan Onderaan