Het Yamaha TweeTakt Topic

Nu ik er over nadenk.... Ik heb er twee gehad. De RD250, en een FZR600.
Ik meer dan alle andere merken bij elkaar😮,maar de meeste waren gelukkig 2 takt🤗
maar Suzuki blijft mijn favoriete merk😍,met Yamaha een heel goede 2e en Kawa op een 3 plek,Laverda 4e en
KTM 5 Aprilia 6 en dan een heel lange tijd niets en dan pas Honda:Y
 
Laatst bewerkt:
En dan zijn er mensen zoals ik bij wie het merk niets uitmaakt. Heb tweetakten van Yamaha, Suzuki, Honda, Kawasaki, KTM en viertakten van Honda, Yamaha, Moto Guzzi, MV Agusta en Kawasaki. Heb vroeger zelfs nog een Motori Minarelli 125cc 2T crosser gehad. Ik ben niet zo merkgeil.

Ik heb echter nog nooit iets Duits/Engels of Amerikaans gehad, maar dit is geen bewuste keuze. Heb wel Amerikaanse auto's, dat dan weer wel.
 
Laatst bewerkt:
Ach, ieder zijn ding. Heb maar 2 Yammies gehad, een FS1 en een gitaar :+
ITT RG-gamma is Honda heel lang favoriet geweest maar na bijna 30 jaar weer een Suzuki :)
 
Ik denk niet dat ik echt een favoriet merk heb, maar nu we het er over hebben.. Van de Japanse vier (in 1980 waren er nog maar 4 over) heb ik nog nooit een Kawasaki gehad.
 
Ik denk niet dat ik echt een favoriet merk heb, maar nu we het er over hebben.. Van de Japanse vier (in 1980 waren er nog maar 4 over) heb ik nog nooit een Kawasaki gehad.
Same.
Yamaha, Suzuki, vele Honda's en twee BMW's maar nooit een Kawa. Nu overigens van plan om een KTM aan te schaffen ...
 
Ik heb van alle 4 de Japanse merken meerdere motoren gehad 2 en 4 takt,daarnaast meerdere Aprilia,meerdere KTM,s
en een Laverda en meerdere Ducatl,s,een aantal Kreidler RSjes en zelfs een BMW 🤪,mijn all time favoriet is en blijft de RG500 er is niks buiten een echte
RG500 race motor wat ook maar in de buurt komt wat rijbeleving betreft.
 
Laatst bewerkt:
FB_IMG_1635619293125.jpg
 
FF doorlinken, een erg mooie Bakker RD350!
 
Die aangeboden RD250's zijn precies dezelfde als ik in de schuur heb staan wachten om te worden aangepakt. Ook is de verkoper slechts een kwartiertje rijden bij mij vandaan, dus dan kriebelt het wel om eens langs te gaan, aan de andere kant heb ik eigenlijk wel genoeg verzameld als ik eerlijk ben. Dilemma's...
 
Jij kent mij dus :P:$
Ja.hoarders zoals jij en bv BG zijn een open boek voor mij:Y🧐,komt omdat ik zelf ook een hoarder ben geweest:9 en eigenlijk
nog ben maar dan zonder hoard😮 omdat ik het verdrongen heb naar een achterkamertje ergens ver in de krochten van
m,n gedachten,moet daar ook de deur niet van openen anders begint het weer😬:+
 
Zo'n deur die naar een achterkamertje leidt heb ik ook en die was net nog niet helemaal dicht en nu trap jij deze weer helemaal vol open met je MP linkjes. Bedankt hoor |(:+
Eigenlijk heb ik wel het vermoeden dat deze verkoper er een stevige prijs voor wilt, dus dan is het al een stuk minder interessant. Of tenminste deze redenatie gebruik ik om mezelf te weerhouden om te gaan kijken.
 
Zo'n deur die naar een achterkamertje leidt heb ik ook en die was net nog niet helemaal dicht en nu trap jij deze weer helemaal vol open met je MP linkjes. Bedankt hoor |(:+
Eigenlijk heb ik wel het vermoeden dat deze verkoper er een stevige prijs voor wilt, dus dan is het al een stuk minder interessant. Of tenminste deze redenatie gebruik ik om mezelf te weerhouden om te gaan kijken.
Weet je zeker dat je toch niet ff wil gaan kijken,misschien heeft hij wel net die onderdeeltjes liggen die je nog zoekt:9;)
 
Zeer zeldzame Yamaha chappy uit 79,
 
Terug
Bovenaan Onderaan