Het Yamaha TweeTakt Topic

Die aangeboden RD250's zijn precies dezelfde als ik in de schuur heb staan wachten om te worden aangepakt. Ook is de verkoper slechts een kwartiertje rijden bij mij vandaan, dus dan kriebelt het wel om eens langs te gaan, aan de andere kant heb ik eigenlijk wel genoeg verzameld als ik eerlijk ben. Dilemma's...
Bij deze meneer heb ik mijn RD 400 ook weg.
Vraagt zeker niet de hoofdprijs.
 
Heb verkoper bericht gestuurd met verzoek om meer info....🤫
Hehe,hou een hoarder een lekkere kluif voor 🤗en hij hapt al snel toe🤪
🤭
Screen-Shot-2015-08-07-at-13.54.53.png
 
Ach hij hield zichzelf nog even voor de gek ;)
Ja dat doen alle hoarders:Y,word er wat van gezegd dan zeggen ze, hmmm valt toch wel mee zoveel heb ik niet🙃;)
Maar het kan nog gekker,een maat van me heeft ieder voertuig wat hij ooit gekocht heeft nog,heeft er zelfs diverse garageboxen voor gehuurd,
zijn redenatie is/was ik heb ze nieuw gekocht en veel geld voor betaald en vertik het om ze voor minder te verkopen,er zit overigens ook een RG500 tussen,verder een Porsche 911 en nog veel meer,inmiddels zijn sommige meer waard dan de nieuwprijs maar verkopen doet hij ze echt niet.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat doen alle hoarders:Y,word er wat van gezegd dan zeggen ze, hmmm valt toch wel mee zoveel heb ik niet🙃;)
Maar het kan nog gekker,een maat van me heeft ieder voertuig wat hij ooit gekocht heeft nog,heeft er zelfs diverse garageboxen voor gehuurd,
zijn redenatie is/was ik heb ze nieuw gekocht en veel geld voor betaald en vertik het om ze voor minder te verkopen,er zit overigens ook een RG500 tussen,verder een Porsche 911 en nog veel meer,inmiddels zijn sommige meer waard dan de nieuwprijs maar verkopen doet hij ze echt niet.
Mijn langst in mijn bezit zijnde tweewieler is mijn Puch brommer die ik in 1978 heb gekocht. Ook mijn XS750 die ik in 1980 heb gekocht heb ik nog. Van alle tweewielers die ik heb verkocht wilde ik van de meeste dat ik ze nog had. Zoals diverse Zundapps en zelfs een RAP brommer. Een GT380, diverse CB750's dus tegenwoordig komt er alleen maar bij... kan dus goed meevoelen met die maat van je
 
Mijn langst in mijn bezit zijnde tweewieler is mijn Puch brommer die ik in 1978 heb gekocht. Ook mijn XS750 die ik in 1980 heb gekocht heb ik nog. Van alle tweewielers die ik heb verkocht wilde ik van de meeste dat ik ze nog had. Zoals diverse Zundapps en zelfs een RAP brommer. Een GT380, diverse CB750's dus tegenwoordig komt er alleen maar bij... kan dus goed meevoelen met die maat van je
Ja als ik het toen financieel had kunnen doen had ik er ook wel een aantal gehouden,maar moest wel inruilen
om een andere te kunnen kopen. ;)
 
Precies, de tranen springen in mn portemonai als ik kijk waar ik mijn RD's 350&500 voor heb ingeruild/verkocht om wat nieuwer/anders te kopen..
Zou best nog/weer een RD350 voor "erbij" willen maar met huidige prijsniveau gaat dat denk nooit meer gebeuren, gelukkig hebben we de foto's/plaatjes nog..
Ach al die milieu gekte zo doorgaat kan en mag je er straks alleen nog naar staren. 😬
 
Terug
Bovenaan Onderaan