Het zware leven van mijn Intruder rat

MZintruder

MF veteraan
23 jun 2006
1.365
0
NH
Omdat ik absoluut niet wist waar ik mijn Intruder moet plaatsen, maak ik lekker mijn eigen topic })
In januari 2004 kocht ik mijn Intruder in deze staat met 9800 miles op de teller:
sushi.JPG


Na een half jaartje waren we hier:
11sushizwart.jpg

13remlicht.jpg


In januari 2005 werd het tijd voor een nieuw stuur:
M5110040.jpg

M5110086.jpg


In de zomer:
frontsushi.JPG


Weer wat later:
zijkantvol.JPG

achterrek.JPG


Maart 2006:
sushikoffer.JPG


Dat beviel dus niet, een week later:
naked3.JPG

naked2.JPG


Pasen 2006:
paas1.JPG
 
Februari 2007:
koffer4.JPG

koffer1.JPG


Mei 2007:
breed3.JPG


Tijd voor wat beenkappen:
beenkap1.jpg


Toerenteller:
tellers.jpg


En floorboards (windscherm en stuurduitsers):
vloerbord1.jpg

sushi2pp5.png


Toen was ik het zat en wilde ik uit de wind zitten. Ik had nog een volle kuip die ik ooit eens uit friesland had gered. Pas maken die hap!
Zo staat ie er nu bij:
winterrat3.JPG

winterrat1.JPG

335324e36152299acb7b5fbab9464c94

8-)
De (fiets)teller staat ondertussen op 72000 km ofzo.
 
Laatst bewerkt:
1e plaatje en t laatste bekijkend... Hij er iig een stuk mooier op geworden, keer op keer :) :Y ;)

Ja, als je em gewoon een stuk mooier had gekocht had je je zelf een hoop moeite en geld kunnen besparen met al dat werk om em nog mooier te maken. Maar ok, het is natuurlijk wel leuk werk en dat is ook belangrijk, iets maken wat jij nog mooier vind! Iets van je zelf er in leggen. :Y
 
jaja, nu is hij vást een hoop meer waard!
Zonde dat ze ze zo niet in japan verkopen, kunnen ze de hoofdprijs voor vragen, dan gaan ze nog als zoete broodjes over de toonbank!
 
een japanner met karakter koop je niet, die maakt je :}

enne, die foto in de garage... bekende cbr met die regenbroek eroverheen ;) O-)
 
Ja, als je em gewoon een stuk mooier had gekocht had je je zelf een hoop moeite en geld kunnen besparen met al dat werk om em nog mooier te maken. Maar ok, het is natuurlijk wel leuk werk en dat is ook belangrijk, iets maken wat jij nog mooier vind! Iets van je zelf er in leggen. :Y
Beetje hobby mag toch wel? O-) En het is juist de grap het zo goedkoop mogelijk te doen, ik ben tenslotte niet voor niets arme student :( :+
En daarnaast, het ding heeft me nog nooit in de steek gelaten. 1 lekke band en een lek carterdeksel omdat de berijder niet wist dat je daar de krik niet tegenaan kon zetten.... :z
De rest van de kleine probleempjes werd veroorzaakt door de berijder zelf :$
 
jaja, nu is hij vást een hoop meer waard!
Zonde dat ze ze zo niet in japan verkopen, kunnen ze de hoofdprijs voor vragen, dan gaan ze nog als zoete broodjes over de toonbank!
Tuurlijk is ie nu een hoop waard! Tis tenslotte een one-off :+
 
Dat schermpje was niks, maar met die dikke kuip erop ziet ie er weer goed uit 8-).
 
Ik heb hier nog een achterbumper liggen van een corrado, iets voor jou?
 
Terug
Bovenaan Onderaan