het ZX-6R topic deel 31: we worden geannexeerd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, gelukkig wel :P , zag alleen een beetje laat die flitspaal bij het pompstation -O- remde wel flink :P , maar hoop dat ik net niet geflitst ben :P

Hoop niet dat je geflitst bent -O- krijg ik hem dan niet, zla toch wel niet ...
Denk dat ze wel naar de eigenaar kijken van de datum van de overtreding
 
Hello kjels *D

vandaag men nieuwe underseat voor de kawa uit 2000 gekregen,
nu wil ik deze monteren maar waar laat ik de accu etc.
is het soms de bedoeling om de ouwe (zwarte geval met vanalles en nog wat) door de helft te zagen???

heeft iemand monteer fotos?? of tips??

MVG N
 
RikB: gefeliciteerd *O*

Daniel: leuk verslag, spijtig van de schuiver maar blijkbaar heb je toch echt veel geleerd die dag :Y maakt toch al wat goed hé :P

aan alle nieuwe: welkom :W

straks de beide zixxers maar eens wassen :Y die van m'n pa staat er echt smerig bij :X
 
Hello kjels *D

vandaag men nieuwe underseat voor de kawa uit 2000 gekregen,
nu wil ik deze monteren maar waar laat ik de accu etc.
is het soms de bedoeling om de ouwe (zwarte geval met vanalles en nog wat) door de helft te zagen???

heeft iemand monteer fotos?? of tips??

MVG N

Dit klopt ja hij moet weg, stunthunk is hier een expert in ;) :9
 
Hello kjels *D

vandaag men nieuwe underseat voor de kawa uit 2000 gekregen,
nu wil ik deze monteren maar waar laat ik de accu etc.
is het soms de bedoeling om de ouwe (zwarte geval met vanalles en nog wat) door de helft te zagen???

heeft iemand monteer fotos?? of tips??

MVG N

Hee klopt, neem aan de je een undertail bedoeld ;), maar je moet inderdaad even flink aan de slag.

Je moet wel de accubak bewaren. Je snijd eigenlijk alles weg aan de onderkant van je duozitje.

Ik had er dacht ik nog wel foto's van, moet die even opzoeken ;)
 
Avond :W

Dani, wat een verhaal weer en zeer knappe tijd :} jammer van je schuivertje

@ rik, gefeli met je fietsie

@ all, fijne wedstrijd zo :P

Hello kjels *D

vandaag men nieuwe underseat voor de kawa uit 2000 gekregen,
nu wil ik deze monteren maar waar laat ik de accu etc.
is het soms de bedoeling om de ouwe (zwarte geval met vanalles en nog wat) door de helft te zagen???

heeft iemand monteer fotos?? of tips??

MVG N

foto'tje van mijn fietsie, ligt er wel een beetje aan wat voor tail je hebt maar de accu bak hoeft er in principe niet vanaf te worden gehaald

Ik heb tot aan de blauwe lijn alles weg gehaald maar wat ik al zei ligt het eraan hoe jou tail eruit ziet maar je heb iig een idee nu
full
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met je aankoop RikB! Nu maar je zelf in bedwang kunnen houden om niet te gaan :]

Tot in het volgend deel :W

Motor gaat eerst een paar honderd meter van mijn huis in de stalling, maar daar hebben ze groot erf *O* O-)
Kan nu momenteel neit in de garage -O- (kleine kut garages van tegenwoordig |( )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan