Het Zx-6R Topic deel 65; Appelmoes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan die troep er ook gewoon afgooien :+
leek me een stuk makkelijker om niet te hoeven kutten met pijpjes en dopjes ;)

weet alleen nog niet of ik het ga uitvoeren, plofjes tijdens gas los zijn ook wel leuk *O*

edit, was te langzaam dus quote gemaakt
 
Laatst bewerkt:
FACKERS! Stop met rukken en post is wat :Y


vooruit... ff1 uit de oude doos:

photo23.jpg
 
Kom zeg dat meen je toch niet??

Als ik alle lagers (10st voor krukas, 8 st voor drijfstang) en de rekbouten en moeren van de drijfstangen vervang kost me dat zo'n 200 euro. Tel pakkingen daar nog bij (150 eurie :? ) en de zuiger (100 eurie) met (zou ik doen voor alle 4! ) 4 sets zuigerveren -> 4x 40= 160 eurie en je bent voor < 700 klaar!


het kleen-air systeem mengt frisse lucht met je uitlaatgassen om zo een "schone" emissie te krijgen. Het enige wat je door je uitlaat wil zijn verbrande dampen, daar is geen ruimte voor schone lucht :P dus eraf die handel! Ook geeft het een vertekend beeld bij afstellen omdat de verhouding die je meet niet juist is
maar jij rekent geen arbeid erbij, weet niet hij het zelf doet :)
 
het kleen-air systeem mengt frisse lucht met je uitlaatgassen om zo een "schone" emissie te krijgen. Het enige wat je door je uitlaat wil zijn verbrande dampen, daar is geen ruimte voor schone lucht :P dus eraf die handel! Ook geeft het een vertekend beeld bij afstellen omdat de verhouding die je meet niet juist is


jezus... aan heel die mod heb je dus ook gewoon totaal geen kut aan!
 
Hallo mede zx-6r rijders :W

Ik rij al een jaar of 6 op verschillende bouwjaren van de zx-6r. Mijn laatste aanwinst is een mooi zx-6r uit 2005 :P

Nu wil ik voor deze motor graag een andere uitlaat (demper) omdat ik het standaard geluid niet zo mooi vindt klinken. Ik heb jullie forum en foto's doorgenomen en ik zie dat een aantal een gave uitlaat hebben. Ik ben op zoek naar sites waar je deze dempers kan vinden. Ik kom er niet helemaal uit welke types wel en niet onder mijn motor passen. Ook ben ik er nog niet over uit welk merk het meest geschikt is.

Graag hoor ik van jullie tips en suggesties.
Wat is je budget ? En ik heb een Akrapovic dus zeg akra :+
 
Hallo mede zx-6r rijders :W

Ik rij al een jaar of 6 op verschillende bouwjaren van de zx-6r. Mijn laatste aanwinst is een mooi zx-6r uit 2005 :P

Nu wil ik voor deze motor graag een andere uitlaat (demper) omdat ik het standaard geluid niet zo mooi vindt klinken. Ik heb jullie forum en foto's doorgenomen en ik zie dat een aantal een gave uitlaat hebben. Ik ben op zoek naar sites waar je deze dempers kan vinden. Ik kom er niet helemaal uit welke types wel en niet onder mijn motor passen. Ook ben ik er nog niet over uit welk merk het meest geschikt is.

Graag hoor ik van jullie tips en suggesties.


Ik heb nog een akrapovic slip-on te koop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan