Het ZX-6R topic deel 9 !!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
meteen maar ff een sfeer plaatje van een vroege ochtend plaatsen 8-)
misc



en hier doet het plaatje het niet van :?
ik ga eerst maar ff ontbijten 8-)
 
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( Klik ik op model 96; cijfer 3.1 -O-

die luckers met 95 en 97 hebben dan wel weer goed cijfer |(

Heb je precies het verkeerde bouwjaar gekocht :+

_O-

Edit :
Alleen vaag dat je zelf niet kan stemmen.
 
Laatst bewerkt:
Na lang niet meer gepost en gelezen te hebben, dacht ik nu; nu moet ik toch maar eens wat van me laten horen. Heb het namelijk erg druk met stage, werk e.d.

Het motorijden bevalt me nog steeds erg goed en heb amper momenten ervaren waarvan ik dacht "dat ging net goed" en dat zal ik graag zo willen houden. Het bochtenwerk gaat steeds beter, maar heb nog steeds een enorme schaamrand van ongeveer(ff opmeten) 2 cm. ik heb overigens ook nog geen 1500km gereden op mijn (eerste) motor en de banden zijn bijna af. De nieuwe zullen Diablo's worden!! Van het winter gaat mijn motor voor een grote beurt en zullen alle plekjes/scheurtjes/deukjes vakkundig verwijderd en gespoten worden, ook zal ik mijn velgen opnieuw laten spuiten. Volgend jaar lekker wat (leuke) rijvaardigheidscursusjes volgen om rijvaardigheid te verbeteren en beter met de motor aan het werk te kunnen.

Zo!, hoop dat jullie enigzins weer up to date zijn.

Geniet nog ff van het weer zolang het nog kan!
 
Na lang niet meer gepost en gelezen te hebben, dacht ik nu; nu moet ik toch maar eens wat van me laten horen. Heb het namelijk erg druk met stage, werk e.d.

Het motorijden bevalt me nog steeds erg goed en heb amper momenten ervaren waarvan ik dacht "dat ging net goed" en dat zal ik graag zo willen houden. Het bochtenwerk gaat steeds beter, maar heb nog steeds een enorme schaamrand van ongeveer(ff opmeten) 2 cm. ik heb overigens ook nog geen 1500km gereden op mijn (eerste) motor en de banden zijn bijna af. De nieuwe zullen Diablo's worden!! Van het winter gaat mijn motor voor een grote beurt en zullen alle plekjes/scheurtjes/deukjes vakkundig verwijderd en gespoten worden, ook zal ik mijn velgen opnieuw laten spuiten. Volgend jaar lekker wat (leuke) rijvaardigheidscursusjes volgen om rijvaardigheid te verbeteren en beter met de motor aan het werk te kunnen.

Zo!, hoop dat jullie enigzins weer up to date zijn.

Geniet nog ff van het weer zolang het nog kan!
als ik jou was zou ik de velgen laten poedercoaten ipv laten spuiten. Tis goedkoper en sterker, dus wat wil je nog meer? *D
 
Mensen een ik heb een tip gekregen via via:

Kiri motoren (Hoogeveen) gaat eigen kleding maken (hij is kawa dealer), daar komt binnekort een shitload aan Kawasaki kleurig en stijl soorten kleding binnen.

Met de prijs gaat hij bijna 40% onder vergelijkende andere kleding zitten. Omdat hij het zelf direct laat maken in arme landjes O-)
heb hiet hier over handschoenen en leren kleding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan