voor die oldtimer, denk het nietik neem aan dat ze ook wel originele voor de bike Gijssie hebben.....
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
voor die oldtimer, denk het nietik neem aan dat ze ook wel originele voor de bike Gijssie hebben.....
ik heb hem helemaal niet gezien (was te druk met rijden )
ik ga over 2 weken op vakantie, dus dan kan ik de OP niet bijhoudenvol is vol mensen, maak eens een nieuwe aan
vol is vol mensen, maak eens een nieuwe aan
Ik ook!ik ga over 2 weken op vakantie, dus dan kan ik de OP niet bijhouden
dat topic maar even volspammen dan
Tweewielerservice!orginele komen vast uit dezelfde fabriek als die van bijvoorbeeld EBC, alleen in een andere verpakking. Je moet alleen even weten welke dat zijn
edit: jij hebt de orginele tokico remklauwen onder je racer?
edit2: op kawiforms.com zijn ze erg enthousiast over EBC HH remblokken: Bunkerparts, uw specialist in motoronderdelen en accessoires
heb er zelf geen ervaring mee.....
edit3: op ebay
heeft ook de meeste kleine spulletjes (snelsluiters, banjobouten e.d. ) voor mijn racer op voorraad, motorzaken in de buurt hebben dat nietTweewielerservice!
Goeie webshop! Ik heb er altijd mijn Brembo blokken gekocht voor de ZX-7R
ik neem aan dat ze ook wel originele voor de bike Gijssie hebben.....
jawel hoor: hierJa, maar 40 euro voor 1 klauw vind ik veel geld 40 euro voor de gehele voorkant vind ik nergens
KniertJa, maar 40 euro voor 1 klauw vind ik veel geld 40 euro voor de gehele voorkant vind ik nergens , dus dan mag je me wel een setje laten toesturen
liepen je remmen aan? of kijk je niet ver genoeg voor je, zoals je geleerd wordt tijdens rijles?Kniert
Die Brembo blokken waren 60 per klauw
En de eerste twee setjes had ik met 3500km verdampt
Toen had ik nog wilde haren, en vond ik hard rijden leukliepen je remmen aan? of kijk je niet ver genoeg voor je, zoals je geleerd wordt tijdens rijles?
O ja, gijs is natuurlijk student
liepen je remmen aan? of kijk je niet ver genoeg voor je, zoals je geleerd wordt tijdens rijles?
O ja, gijs is natuurlijk student
alhoewel die radiale rempomp wel goed bevalt op mijn 03idd!
Naja, ik vind dat geld echt belachelijk hoor. Vooral omdat ik de extra kwaliteit (en naam) die je voor het extra geld krijgt toch niet benut
alhoewel die radiale rempomp wel goed bevalt op mijn 03
alhoewel die radiale rempomp wel goed bevalt op mijn 03
grijpt eerder aan en de slag is korter, maar ik geloof niet dat ik harder rem op assen nog wel een leuke brake test moeten doen. Er reedt een oudje op een blackbird, maar die ging op de rechte stukken ook niet harder dan 140 ofzo. Hij reed dus op het einde rechte stuk toen ons groepje eraan kwam. De marshall gaf wel een seintje, maar iomdat de 1e twee ervoor reden zag de rest dat dus niet. Dst resulteerde erin dat ik vond dat ze wel erg vroeg remden voor de haarbocht....opeens wijken ze uit naar rechts zie ik daar die blackbird opeens erg snel dichterbij komen. Ik vol in de remmen en de persoon achter mij ook. Allemaal tegelijk uit moeten wijken icm snelheidsverschillen is niet leuk wel spannend naja, ging allemaal goed.Dat zal zeker, maar of dat nu aan het brembo-logo ligt...
Sessie 4
We beginnen de 4e sessie met een vaste opstelling, Suus achter Sander. Ik daar weer achter en de mannen achter ons. Zo rijden we eigenlijk ook de hele sessie. En dit rijdt erg lekker. Ik blijf tijdens deze sessie ook weer druk aan het stoeien met mijn zithouding. In een van de laatste ronden hebben we nog een leuk momentje met de hele groep. Aan het einde van het rechte stuk rijdt een redelijk langzame motorrijder met een marshall, wij kunnen hier niet meer langs. Suus ziet het op tijd, ik zie het teken van Sander al wat laat. Maar de heren achter mij zien deze helemaal niet! Gelukkig zien ze mij remmen, maar ze komen mij aan beide kanten al remmend voorbij. Later horen we van de supporters op het dak dat we met z’n alle tegelijk de bocht induiken.
Ik heb het gevoel deze sessie wel 10 seconde sneller gereden te hebben. Het gaat ook zo ontzettend lekker. Maar de tijd is niet veel anders dan eerder die dag. Maar een echte teleurstelling is het niet
komt allemaal goedNu zelf nog harder (durven) remmen...
grijpt eerder aan en de slag is korter, maar ik geloof niet dat ik harder rem op assen nog wel een leuke brake test moeten doen. Er reedt een oudje op een blackbird, maar die ging op de rechte stukken ook niet harder dan 140 ofzo. Hij reed dus op het einde rechte stuk toen ons groepje eraan kwam. De marshall gaf wel een seintje, maar iomdat de 1e twee ervoor reden zag de rest dat dus niet. Dst resulteerde erin dat ik vond dat ze wel erg vroeg remden voor de haarbocht....opeens wijken ze uit naar rechts zie ik daar die blackbird opeens erg snel dichterbij komen. Ik vol in de remmen en de persoon achter mij ook. Allemaal tegelijk uit moeten wijken icm snelheidsverschillen is niet leuk wel spannend naja, ging allemaal goed.
edit: deze actie volgens marieke waarbij ik op het laatst in de groep reed:
xMariekex in "*Circuitrijdende dames, part 2!*" komt allemaal goed